Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 140000 |
ovladatelnost,brutálnííííí motor,dvojka jede 210km/h,na 3/4 plynu na dvojku se při 170 zvedá na zadní,i na trojku se ještě zvedá přední kolo bez spojky,antihoppingová spojka a tlumič řízení už v základu,166kg suchá hmotnost a 178 koní(v základu ) bez náporového sání
těžko hledat chyby....,slabší brzdy ,ale není to tak strašný,
Moje úpravy |
laděný výfuk ,KN filtr,padáky na motoru a v ose předního kola ,Power commander III ,mám koupené i lamináty kdyby něco |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Spolehlivost |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Servisní síť | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité pneumatiky | Pneu vpředu 120/70-17ZR Pneu vzadu 190/50-17ZR dunlop-sportmax gp- zadek |
Použité destičky | bendix |
Úpravy motoru | KN filtr,koncovka výfuku,dynojet PC III, |
Úpravy řídící jednotky | Power commander III |
Úpravy podvozku | GSXR má už od výroby přední plně nastavitelné up-side down vidlice; předpětí, odskok, komprese zadní - centrálně umístěný plně nastavitelný tlumič; předpětí, komprese, odskok |
Úpravy brzd. systému | Brzdy vpředu 2 x 310 mm, čtyřpístkové třmeny Brzdy vzadu 1 x 220 mm, jednopístkový třmen |
Obecné
Moje závady | netěsnost tlumičů-odstraněno :-) jinak zatím nic žádný problém |
---|