Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 40000 |
1. Průběh výkonu
2. Spotřeba (když ji nehoním, tak jedu za 4l)
3. Pohodlí (původní majitel byl čalouník a sedlo dovedl k dokonalosti, Japonci by se ještě měli hodně učit)
4. Servisní intervaly (psané intervali jsou snad nejdelší co jsem kdy viděl, ale stejně mě to nedá ten olej každý rok vyměnit)
1. Otáčky (motorka musí být celkem v otáčkách, jinak pod cca 3.000 ot/min se motor už dost ozývá)
2. Rozmary počasí (je to přeci jenom naháč, tak na něm celkem dost fouká, když k tomu přidáte ještě déšť, tak vám to dokáže cestu dosti znepříjemnit)
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 400 |
Obecné
Moje závady | Co se závad týče, tak zatím byli dvě: 1. Napínák rozvodového řetězu. Což je běžná závada u tohoto ročníku. Nový napínak za 2.000kč to spravil. 2.Spojkový koš. Prý další celkem běžná závada u tohoto motocyklu. Ovšem cena 10.000Kč už na mě byla trochu moc. Naštěstí majitel zdejšího servisu si věděl rady a spojkový koš nechal u jednoho pána co se věnuje neřešitelným problémům, opravit. Nakonec mě tento úkon stál 1.500Kč a zatím drží bez problémů. Co se spolehlivosti týče, tak patří tento typ Hondy k spolehlivějším, ale přeci jenom musim říct že i stařičká Jawa byla spolehlivější. |
---|