Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 30 000 |
Silné stránky
podvozek-stabilni
krásný zvuk
Slabé stránky
váha-vyšší
motor slabší
spojka-chtěl bych předělat na mechanickou
Moje úpravy |
Sebimoto lamináty |
---|
Motor
Spolehlivost | |
---|---|
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba paliva l/100km | 10 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Delta box AL |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Čím kdo zachází, tím také schází. Pro někoho je 6000km krátký interval, mě příjde v pohodě, zachovává se motor čistý a myslím že mu to prospívá. |
Sport
Použité destičky | serie |
---|---|
Úpravy motoru | serie |
Úpravy podvozku | nový olej ve vidlicich-Putoline |
Úpravy brzd. systému | rozebrané a vyčištěné brzdové třmeny kapalina Motul DOT5 lehce začínají kopat kotouče |
Použité pneumatiky | Dunlop D211- na sucho |
Úpravy řídící jednotky | serie |
Obecné
Moje závady | Brzdy- třmeny-nečistota Chybející palivové čerpadlo |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Hel panceř kapalina DOT 5 Viper koncovka Dunlop D211 pneu |