Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 55000 |
určitě jízda, motor a ovladatelnost a klasický vzhled
S postupem času a více zkoumání..opravdu jednoduchý stroj, který se celkem jednoduše servisuje.
málo originálních doplňků
Nebo za dost vysokou cenu
občas slyším, že by tam mohli být vstřiky, místo karburátorů, ale podle mně to určitě není závada..pokud fungují dobře
Moje úpravy |
výměna zadního tlumiče - původní byl dost měkký |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | vše se snažím opravit sám..není tam nic složitého.. maximalně občas sehnat nějaký díl |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |
Obecné
Moje závady | Rozpadlé magnety statoru alternátoru. Dán nový, kde jsou magnety pod krycím plechem.(objednán z Kanady) jinak myslím, že zatím nic.. Ťuk,ťuk, ťuk.. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Každý rok klasika..vzduchový filtr( výhoda je, že se dá prát) olej 10w40 + filtr.. svíčky NGK DR9EA přední vidle olej 10w20 |
Sport
Úpravy podvozku | zadní tlumič vyměněn za jiný - z BMW R1150GS (musel jsem nechat upravit spodní uchycení) - je štelovací, stavitelnej a rozebiratelnej - original je jen jednorázová patrona a nedá se přetěsnit Ten z BMW má silnější pružinu, tak je trochu tužší zadek..ale lepší než původní měkký |
---|---|
Úpravy brzd. systému | klasická výměna.. |
Použité pneumatiky | Continental ContiEscape |