PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KOuzelnik86
Vloženo 16.3.2020
Aktualizováno 16.3.2020
Zobrazeno 1 582x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 55000
Silné stránky

určitě jízda, motor a ovladatelnost a klasický vzhled

S postupem času a více zkoumání..opravdu jednoduchý stroj, který se celkem jednoduše servisuje.

Slabé stránky

málo originálních doplňků
Nebo za dost vysokou cenu

občas slyším, že by tam mohli být vstřiky, místo karburátorů, ale podle mně to určitě není závada..pokud fungují dobře

Moje úpravy

výměna zadního tlumiče - původní byl dost měkký
Dal jsem z BMW 1150GS (pár úprav a je tam)
Je rozebiratelnej, štelovací a stavitelnej.

výroba předních padacích rámů a zadních opěrných rámů pro tašky.

výměna předního plexi

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem vše se snažím opravit sám..není tam nic složitého..
maximalně občas sehnat nějaký díl

Terén

Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Rozpadlé magnety statoru alternátoru. Dán nový, kde jsou magnety pod krycím plechem.(objednán z Kanady)

jinak myslím, že zatím nic.. Ťuk,ťuk, ťuk..
Použitý spotřební materiál Každý rok klasika..vzduchový filtr( výhoda je, že se dá prát)
olej 10w40 + filtr..
svíčky NGK DR9EA

přední vidle olej 10w20

Sport

Úpravy podvozku zadní tlumič vyměněn za jiný
- z BMW R1150GS (musel jsem nechat upravit spodní uchycení)
- je štelovací, stavitelnej a rozebiratelnej
- original je jen jednorázová patrona a nedá se přetěsnit
Ten z BMW má silnější pružinu, tak je trochu tužší zadek..ale lepší než původní měkký
Úpravy brzd. systému klasická výměna..
Použité pneumatiky Continental ContiEscape


TOPlist