Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Velký držák s plnou historií. Pohodlný posez výborný krouťák.
Výborný na delší trasy.
Vyšší váha stroje. pouze 46kw.
Moje úpravy |
Mé úpravy úrozatím žádné, ale na moto je jich již uděláno hodně. Otevřené sání KN, výfuky Vance OF Hynes Long Shot, Dynojet Stage 1,2. Snížené sedlo, lem blatníků, velká maska, široká řidítka, vysoké nástavce řidítek, držák a usb zásuvka, opěrka spolujezdce, nosič, držáky brašen, kompletní Airbrash :) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Kolébkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servis je velmi jednoduchý, dělám si ho běžně sám. Moto má dlouhé servisní intervaly. Výměnu svíček, olejů a filtrů zvládne každý doma sám, ale díky jednoduchosti, dokáže šikovnější člověk klidně servis ventilů (ano u Wildstara se opravdu ventily dělají) případě výměna rozvodové řetězu. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 |
Obecné
Moje závady | - nefunkční palivometr - protékající benzín z přepadu - výměna plovákové ventilu a těsnění. |
---|