Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 166000 |
na hobby svezení v Hořicích ideální...jinam už ani nejezdím a ten zátah na výjezdu z vinglu je proště jako droga
lidský faktor
Moje úpravy |
lak - replica Colin Edwards Laguna Seca 2002 (komplet airbrush) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | hlíníkový - 10 |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | v podstatě bez problémů, pouze dodržuju intervaly a dávám kvalitní olej Castrol power1 10w50. |
Sport
Použité destičky | Goldfren GP5,S3 |
---|---|
Úpravy motoru | odladěno a nabržděno v K+L Intermoto Hradec Králové- 146 PS |
Úpravy podvozku | přední pružiny ve vidlici Öhlins tlumič řízení Toby |
Použité pneumatiky | Pireli Diablo Supercorsa SC1, SC2 |
Úpravy řídící jednotky | powercommander III |
Tlumič řízení |
Obecné
Moje závady | kromě drobného pádu v Hořicích...:-))) ... milá tatro díky za ten štěrk přes celou cestu |
---|