Suzuki Burgman 200, Yamaha X-City 250
18.02.2008
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 250 cm3 | 249.8 cm3 | ||||||
Výkon | 15.6 kW | 15.3 kW | ||||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | |||||||
Točivý moment | 21.5 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5800 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Stojatý | |||||||
Počet válců | 1 | |||||||
Rozvod | OHC | - | ||||||
Ventilů na válec | 4 | - | ||||||
Vrtání | 69 mm | |||||||
Zdvih | 66.8 mm | |||||||
Kompresní poměr | 10 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | A | |||||||
Sekundární převod | Přímý | Řemen | ||||||
Typ rámu | Trubkový | - | ||||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||||
Zdvih předního odpr. | 110 mm | 100 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 105 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 270 mm | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 16 " | - | ||||||
Zadní kolo | 15 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | 120/70-16 | - | 120/70-16 | |||||
Rozměr zadní pneu | 140/70-15 | - | 140/70-15 | |||||
Rozvor | 1470 mm | |||||||
Výška sedla | 790 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 160 kg | 173 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | 173 kg | - | 173 kg | |||||
Užitečná hmotnost | 185 kg | - | ||||||
Objem nádrže | 10.5 l | |||||||
Množství oleje | 1.3 l | - | ||||||
Spotřeba | 3.1 l/100 km | - | ||||||
Maximální rychlost | 125 km/h | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Brzdy skutr yamaha x-city 250 | 5 | 8.8.2019 16:27 | ||
Skútry & mopedy | yamaha x-city 250 | 4 | 26.8.2018 21:31 | ||
Skútry & mopedy | Yamaha x-city 250, problikávající žlutá kontrolka | 1 | 8.7.2015 20:44 |
Yamaha X-City 250, elegán na vysoké noze jak jsem čelt snad v jediném českém článku o tomto stroji....
Šikovný skůtr do města se skvělým motorem.
Mám ho od dubna 09.Pohodlný, spolehlivý elegantní skůtr.Jezdím s ním delší výlety a dovolené.
Hledal jsem silnejsiho skutra na dojizdeni do prace, pripadne mensi vylety a nejako to hezke projeti
X-City není typ dělníka, kterého si budou pořizovat messengeři a bude jim jedno, že za půl roku bude...
Velká kola, dobrý posez a pružný motor, který dává výkon od začátku. Nutnost kompenzace úložného pro...
Jedná se o spolehlivý a pohodlný skútr.
Výborný stroj na dopravu do a z práce.
Nenáročný skůtr s velkými koly. Ideální na dojíždění do práce.
Ohromný držák - spolehlivá, pohodlná i pro spolujezdce.
Jedná se o spolehlivý a pohodlný skútr.
Šikovný skůtr do města se skvělým motorem.
Ohromný držák - spolehlivá, pohodlná i pro spolujezdce.
Nenáročný skůtr s velkými koly. Ideální na dojíždění do práce.
Výborný stroj na dopravu do a z práce.
Velká kola, dobrý posez a pružný motor, který dává výkon od začátku. Nutnost kompenzace úložného pro...
Hledal jsem silnejsiho skutra na dojizdeni do prace, pripadne mensi vylety a nejako to hezke projeti
X-City není typ dělníka, kterého si budou pořizovat messengeři a bude jim jedno, že za půl roku bude...
Yamaha X-City 250, elegán na vysoké noze jak jsem čelt snad v jediném českém článku o tomto stroji....
Mám ho od dubna 09.Pohodlný, spolehlivý elegantní skůtr.Jezdím s ním delší výlety a dovolené.
Výměna oleje, všech filtrů, seřízení ventilů, nový zadní kotouč a desky, nová svíčka. Provedeno v MM...
Koupě byla tak rychlá, že jsem vlastně ani nefotil. Takže všechny fotky jsou vlastně z doby pořízení...
Je nutno podat raport ohledně "jarních" kilometrů. Jak jsem se těšil v březnu na jízdy, tak ano, pár...
V úterý jsem to nevydržel, na teploměru 14st., tak jsem hodil do skútra baterku, vše přezkoušel a vy...
Po práci (4.cesta) jsem si zajel (tuše, že je to letos poslední, páč ve čtvrtek mělo být už pod nulo...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 9.3/10 |
Mechanická hlučnost | 9.3/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Variátor | 9.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Jízda | |
Sport | 5.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 10.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.7/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 10.0/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda PCX 125 | Menší výkon a byla za vyšší cenu |
Piaggio X9 | Motorka, kterou jsem měl vybranou pode mnou jakoby plavala... neměl jsem z ní dobrý pocit... |
Yamaha Majesty 400 | Nevyhovovala mi šířka motorky dole v kombinaci s výškou a šířkou sedla. Nedosáhl jsem pohodlně oběma nohama na zem. |
Yamaha X-max 250 | City byla o dva roky mladší, míň najeto, už na českých papírech než x-max |
Vespa GTS 250 | maly kola, x-city a lepsi komfort, pruzeni |
Yamaha X-max 250 | Protože v salonu X-City na stříbrných kolech vyhlížela mnohem lépe a pak dále praktické věci - podlaha na nohy je u X-City o něco níž, to je pohodlnější, má to háček na tašku, ve výbavě je akorátní plexi. Díky uvedenému jsem oželel i menší prostor pod sed |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda SH 300 | Honda má lepší parametry. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | Kamio1 | yamaha-x-city-250-manual-en.pdf | 3.7 MB | Manuál Yamaha X-City 250 ENG |
2007 | xcity | manual.zip | 22 MB | Tady mám manuál v ČJ, ale neumím spojovat PDF do jednoho tak je tam na 5x |