Je nutno podat raport ohledně "jarních" kilometrů. Jak jsem se těšil v březnu na jízdy, tak ano, pár jich za ty dva a půl měsíce bylo (včetně výletu do Opavy, kdy se počasí obzvlášť vydařilo a kde jsem v restauraci U náhonu neznaje místní poměry zajel do chráněného parkoviště asi zaměstnanců restaurace ). Výlet do ostravské ZOO (přilby bez problémů za mírný bakšiš schovají na vrátnici), pár pojížděk do okolí (i za kolegou do Píště, kde nás zastihla bouřka a museli jsme jim dvě hodiny nuceně okupovat kuchyni ), ale hlavně cesty do práce a z práce. Každý den tam a zpět pětadvacet kilometrů. Nic moc, ale za tu desítku týdnů jsem najel skoro tisíc kilometrů Skútr zatím funguje bez problémů, snažím se být opatrný k záběhu motoru a myslím, že je to znát. Zvuk se stává sametovějším a i má jistota v dopravních situacích utěšeně roste. Přesto - fakt neblbnu. Co ale nesnáším - jaké s tím mají zkušenosti ostatní motorkáři? - a setkal jsem se s tím poprvé, že mě nějaký frajer přede mnou (ačkoliv mě MUSEL vidět a vědět o mě) asi třikrát vydatně zkropil z ostřikovačů... Pak si ještě z okýnka ledabyle vyhodil čvaňho, ledva mě minulo, mameluk jeden, hovado neobádané! Raději jsem ho nechal poodjet, ale ruka na plynu mě škubala celou cestu domů a odolával jsem pokušení vymaštěnce předjet a... a co? No... asi nic, že, dokud sedí v autě, má kolem sebe plechy... a já ne... že... Po první 1000 km jsem přistavil do Vítkovic do servisu a nechal udělat servisní prohlídku, vyměnit olej (je tam zase Yamalube) a kompletně zkontrolovat . Žádný problém, razítko do servisní knihy a můžeme zase jezdit. Tenhle způsob léta nezdá se mi po Vančurovsku ani moc nešťastným, jako spíše silně nah*vno... Slunko, marš nad mraky, kurec palec!
-
Letiště Dolní Benešov
-
Letiště Dolní Benešov
-
Letiště Dolní Benešov
-
Před hangáry na letišti v Dolním Benešově
-
Kaplička
-
Přístrojovka a batůžek ve volné krajině :-)
-
Hlučínská štěrkovna od kapličky
-
Má milá a mraky