
Triumph Street Cup: Britský švihák v keckách
19.02.2018
2017 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 900 cm3 |
Výkon | 40.5 kW (55.1 koní) |
Výkon při otáčkách | 5900 ot/min |
Točivý moment | 80 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 3230 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 84.6 mm |
Zdvih | 80 mm |
Kompresní poměr | 10.6 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 100/90-R18 |
Rozměr zadní pneu | 150/70-R17 |
Rozvor | 1435 mm |
Úhel hlavy řízení | 24.3 ° |
Výška sedla | 749 mm |
Suchá hmotnost | 218 kg |
Objem nádrže | 12 l |
Množství oleje | 3.8 l |
Spotřeba | 4 l/100 km |
Zrychlení | 4.6 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 180 km/h |
První cena | 253000 Kč |
Výměna motorového oleje | 10000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Classics | 140 | 4.2.2025 06:36 |
Vysněný cafe racer s řadovým dvouválcem a krásná moderní a při tom klasická motorka od Triumphu. Skv...
Když musíš tak musíš. Britská klasika v moderním pojetí, která by mohla být vhodná pro úplného začát...
Motorka která si mě hned získala, láska na první pohled.
Motorka která si mě hned získala, láska na první pohled.
Když musíš tak musíš. Britská klasika v moderním pojetí, která by mohla být vhodná pro úplného začát...
Vysněný cafe racer s řadovým dvouválcem a krásná moderní a při tom klasická motorka od Triumphu. Skv...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XSR 700 | Žádná mě v tu dobu na inzerci nezaujala. |
Husqvarna Svartpilen 701 | Když jsem jel kolem bylo zavřeno ? |
Moto Guzzi V7 Carbon | Moto kozí moc daleko a cena vysoká |
Moto Guzzi V7 Stone | Méně kultivovaný motor, horší převodovka, horší podvozek, horší brzdy no a je to Italka a žádná pěkná bazarová nebyla - teď si říkám, že naštěstí. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSF 1200S Bandit | Výroba v Thajsku - tváří se že v GB |
Harley Davidson XG750A Street Rod | Dražší než Street Rod a nijak zvlášť lepší |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | Jirtak | modern-classics-str.pdf | 5.9 MB | Uživatelská příručka obsahuje informace o motocyklech Triumph Street Twin, Street Cup, Street Scrambler, Thruxton, Thruxton R, Bonneville T100 a T120. |