renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Cup (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Virus883
Vloženo 13.8.2017
Aktualizováno 8.8.2018
Zobrazeno 3 253x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vysněný cafe racer s řadovým dvouválcem a krásná moderní a při tom klasická motorka od Triumphu. Skvělý stroj, ale po jedné sezoně jsem zjistil že to není úplně pro mě.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany)

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Motorku jsem měl půjčenou na demo jízdu už pár měsíců před koupí. Po svezení jsem dal hned HD na bazar a věděl, že Street Cup musím mít. Sedla mi perfektně.

Recenze

Po 3 letech s HD Dyna jsem zjistil, že to prostě není nic pro mě. Že potřebuju něco menšího a lehčího a asi i s menším výkonem. Chtěl bych jezdit na pohodu, cestovat po Čechách i Evropě a užívat si klopení do zatáček. A všechno tohle co jsem v součastnosti požadoval od motorky Street Cup splňoval do puntíku.
Zatím během 10 dnů najeto 730km, tak už jsem něco poznal.
Jízdní pozice je docela uvolněná, ač pozice řídítek a stupaček naznačuje opak. Po delší jízdě mě sice trochu bolí zápěstí od váhy, kterou se opírám dopředu, ale to bude spíš o zvyk a tim, že jsem 10 let jezdit na chopperech. :) Ale sedí mi to skvěle, sedlo je dost dlouhé a dá se na něm posouvat a vždy najít ideální pozici. Mám 183cm i když motorka působí, že je malá, krásně se na ní poskládám. Řídítka a přístrojovka se mi neskutečně líbí, to je opravdu povedlo. Vůbec zpracování a design je naprosto parádní a není co vytknout.
Převodovka je skvělá a přesná, bohužel jednotlivé stupně jsou dost krátké a už v 70km/h je tam 5. Takže na nějaký dálnice to opravdu neni. K tomu ostatně neodpovídá ani výkon motoru. 45kW a 55 koní není žádný velký výkon. Ale k tomu tahle motorka ostatně ani není určená. Zátah má parádní, a dobře se jí daří ve městě a na okreskách. Brzdy od Nissinu jsem podle mě naprosto dostatečné. Je tu i ABS a kontrola trakce, ale zatím jsem to nějak nezaznamenal.
Pod sedlem se skrývá USB port pro nabíjení telefonu nebo navigace, což považuju za velký plus. Pod zadním krytem se po vyndání dvou šroubů skrývá zadní sedlo, ale se spolujezdci se tady moc nepočítá. Sedlo je krátké, tvrdé a svažuje se dozadu. Ale na krátký převoz to stačí.

Po jedné sezoně jsme se s těžkým srdcem rozloučili. Kdybych měl na to mít dva stroje, Street by zůstal. Bohužel to však nešlo. Uvědomil jsem si, že HD mi dost chybí a tak jsem šel opět do Sportsteru. Cafe racer není na dlouhé ježdění, ale zkusit se to má.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puod
puod napsal 05.06.18 v 14:15 10b.

Tenhle stroj se Triumphu velmi povedl, také těžko hledám, co této motorce vytknout, snad jenom, aby se potvrdila dobrá spolehlivost, takže čekám do budoucna na updaty

burak
burak napsal 01.09.17 v 06:13 10b.

Pěkný kafíčko ať dělá jenom radost

Oliver_J
Oliver_J napsal 25.08.17 v 20:32 10b.

Retez
Retez napsal 23.08.17 v 14:04 10b.

Ať slouží

Pitbullterier
Pitbullterier napsal 20.08.17 v 20:18 10b.

Asi tak nějak si bůh představoval motorku.

Více komentářů



TOPlist