Suzuki GSX-R 250
Informace k modelu
Nejslabší motocykl celé řady GSX-R, model GSX-R 250. Ve dvojitém ocelovém rámu, který provedením i lakováním připomínal podstatně dražší rámy z hliníkových slitin, pracoval zcela nový čtyřválcový motor, který byl vyladěn na 45 k při 14 500 ot/min. Suchá hmotnost motocyklu byla 138 kg. Na předním kole 100/80-17 byla dvojitá kotoučová brzda o průměru 300 mm se čtyřpístkovými brzdovými třmeny, na zadním kole 130/70-17 jednoduchá o průměru 200 mm s dvoupístkovým uspořádáním. Zadní kyvná vidlice měla centrální odpružení Full Floater. Nová dvěstěpadesátka se prodávala jen na japonském trhu a pouze sporadicky se objevovala i mimo Japonsko, většinou už jako ojetý, individuálně dovezený motocykl.
Články
Technické údaje
Skupiny

TOPlist