Suzuki GS1000R Coleman TT F1
Informace k modelu
Závodní speciál z Nového Zélandu s monokokovým hliníkovým rámem, který vyrobil Steve Roberts. Dave Hiscock na něm sbíral úspěchy ve Velké Británii v závodech TT F1
Články
Technické údaje Suzuki GS1000R Coleman TT F1
1982
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1023 cm3
Výkon 99 kW
Výkon při otáčkách 10000 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 103 Nm
Otáčky při max toč.mom. 8000 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér -
Počet válců 4
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Vrtání 70.9 mm
Zdvih 64.8 mm
Kompresní poměr 11.8 : 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 2
Příprava paliva Karburátor
Počet rychlostí 5
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Monocoque
Materiál rámu lehká slitina
Zdvih předního odpr. -
Zdvih zadního odpr. -
Úhel hlavy řízení 24.5 °
Závlek předního kola 90 mm
Rozvor 1430 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 305 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 18 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 3,50/3,25-18
Rozměr zadní pneu 5,75/6,50-18
Výška sedla 780 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 159 kg
Pohotovostní hmotnost -
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 24 l
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba -
Zrychlení -
Maximální rychlost 295 km/h
První cena -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka monokokový rám z 3 mm silného hliníku, hořčíková kola Dymag 3,50"/4,00", rozložení hmotnosti 49/51 %
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Skupiny

TOPlist