
Sachs Roadster 125 (2000)
Malšice, aDolinMohutná, pohodlná motorka vypadající na větší objem.
1998 | 2000 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 124 cm3 | |
Výkon | 10.9 kW (14.8 koní) | 10 kW (13.6 koní) |
Výkon při otáčkách | - | 9500 ot/min |
Točivý moment | - | 9.95 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | - | 9000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | - | OHC |
Ventilů na válec | - | 2 |
Vrtání | - | 41 mm |
Zdvih | - | 47 mm |
Kompresní poměr | - | 10.7 : 1 |
Příprava paliva | - | Karburátor |
Startér | - | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | - | Trubkový |
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 110 mm |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | - | 260 mm |
Brzdy vzadu | - | buben |
Přední kolo | - | 17 " |
Zadní kolo | - | 17 " |
Rozměr přední pneu | - | 110/70 - 17 54H TL |
Rozměr zadní pneu | - | 140/70 - 17 66H TL |
Rozvor | - | 1495 mm |
Úhel hlavy řízení | - | 60 ° |
Výška sedla | 750 mm | 760 mm |
Suchá hmotnost | 135 kg | 133 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 155 kg |
Objem nádrže | - | 20 l |
Rezerva | - | 3 l |
Množství oleje | - | 1.6 l |
Spotřeba | - | 2.8 l/100 km |
Maximální rychlost | - | 120 km/h |
Od aleshalama(2001)
Od Letec67(2001)
Od gebo(2000)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
125ccm | Servis, náhradní díly Sachs Roadster 125 V2 | 0 | 7.10.2018 11:10 | ||
125ccm | Sachs 125 Roadster | 5 | 5.9.2016 10:48 | ||
Opravy a údržba | Rozjezd | 4 | 17.4.2016 10:16 | ||
125ccm | Koupě motocyklu Sachs 125 Roadster (z Německa) | 5 | 16.6.2014 18:10 | ||
Opravy a údržba | Jede se sitičem při vypnutí chcípá | 5 | 15.6.2014 21:45 | ||
125ccm | Ideální 125ccm | 32 | 29.7.2013 13:02 | ||
125ccm | Nejede | 7 | 27.9.2012 23:07 | ||
125ccm | Sachs 125 Roadster - názor? | 10 | 16.9.2012 17:55 | ||
125ccm | Papá olej | 7 | 2.8.2012 18:27 | ||
Naked bike | nízký, lehký 4T do začátku | 36 | 9.7.2012 15:08 | ||
125ccm | Dostupnost dilu | 11 | 22.5.2012 19:14 |
Mohutná, pohodlná motorka vypadající na větší objem.
10 kw, 5 kvaltů, dvouválec od yamahy, rám od Sachs :)
Elegantní němec s japonským motorem.
Keďže som sa šťastlivo dožil starobného dôchodku, bol som donútený redukovať počet motocyklov v mojo...
Mohl jsem jen dvácu, na většině znich bych vypadal divně a tak jsem si vybral tuhle. každý si myslí...
Stopětadvacítka dvouválec, dojem velké motorky.
Už není moje. Pohodlný a spolehlivý stroj, prostě němec s japonským motorem. Úsporná. Zajímavá....
No co dodat mam na ni najeto jenom nejakych 80 km ale tech nejlepsich 80 km co jsem kdy jel.
Dvouválec,čtyřtakt, výkon 11 kW při 9500 otáčkách, jede to v klidu přes sto deset. Narozdíl od orig...
krásná zachovala v modré barvě a má i otáčkoměr :) motorka je původem z Německa a má najeté jenom ...
Keďže som sa šťastlivo dožil starobného dôchodku, bol som donútený redukovať počet motocyklov v mojo...
Elegantní němec s japonským motorem.
Stopětadvacítka dvouválec, dojem velké motorky.
Mohutná, pohodlná motorka vypadající na větší objem.
Mohl jsem jen dvácu, na většině znich bych vypadal divně a tak jsem si vybral tuhle. každý si myslí...
Krásná 125ccm, vypadající minimálně na 250ccm. Jedná se o motocykl vyráběný v německu s motory od Ya...
No co dodat mam na ni najeto jenom nejakych 80 km ale tech nejlepsich 80 km co jsem kdy jel.
krásná zachovala v modré barvě a má i otáčkoměr :) motorka je původem z Německa a má najeté jenom ...
Už není moje. Pohodlný a spolehlivý stroj, prostě němec s japonským motorem. Úsporná. Zajímavá....
10 kw, 5 kvaltů, dvouválec od yamahy, rám od Sachs :)
Další ochutnávka fotek motorky.
Již delší dobu jsem pozoroval, že dochází k nerovnoměrnému nárůstu výkonu, tzv. výkonová díra, tak...
Jelikož na této motorce byla řídící jednotka omezená na 90 km/h, rozhodl jsem se koupit neomezenou. ...
Už bude skoro konec sezony jak to tak vypadá, posledních pár slunejch dnů a na tachometru se ukázala...
Tak jsem překročil hranici 27000 km. A musím říct že co jsem na ní najezdil 3000 km tak se mě na ní ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 6.9/10 |
Spojka | 8.6/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 8.3/10 |
Jízda | |
Sport | 6.3/10 |
Město | 8.1/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 4.7/10 |
Servisní síť | 4.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.8/10 |
Nabídka doplňků | 4.4/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda XL 125V Varadero | Enduro není úplně můj styl, mám radši silniční motorky, naháče a top je pro mě retro (W800, Boneville apod.), ale na velký motorky mám ještě čas (teprv začínám, proto 125ka) a ten Sachs je mému ideálu o malej fous blíž než Varan :) |
Honda XL 125V Varadero | naháče se mi zkrátka líbí víc |
Yamaha XVS 125 DragStar | 125 a choper -> ne |
Yamaha XV 125 Virago | 125 a choper -> ne |
Daelim Roadwin 125 | 125 a choper -> ne |
Honda XL 125V Varadero | moc známá |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Simson S 51 Enduro | Neměl jsem to srdce prodat simálka a obecně jich na trhu moc není |
Honda XL 125V Varadero | malá nabídka v ČR i DE |
Hyosung XRX 125 |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli Diablo | 17" | Předek | 1 | 15.05.2011 v 21:57 |