PROFIL MOTORKY

Sachs Roadster 125 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník aDolin
Vloženo 7.4.2015
Aktualizováno 8.11.2017
Zobrazeno 880x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Mohutná, pohodlná motorka vypadající na větší objem.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 125V Varadero: naháče se mi zkrátka líbí víc

První dojmy - Na motorce velmi pohodlné svezení, žádný mrňous. Má dospělý vzhled, všichni jí tipují na půllitr. Tenhle fešák ma navíc i otáčkoměr :)

Motorku bych doporučil pro - Pohodáře

Doplňky na motorce - Kufr

Průměrná spotřeba - 3.59429 l/100km

Recenze

Moto přivezena z Pelhřimova, zatím spolu máme najeto jen asi 100 km kolem komína. Motor Yamaha Virago s výkonem 10,5 kW.

Zatím k ní ale můžu říct tohle:
Oproti předchozí (Yuki Sport 125) pořádná změna :D Tady je znát každý kW, takže tady necítí člověk při 90 km/h vibrace celé motorky. Co se týká maximálky, nejvíc jsem měl asi 110 km/h ale to bylo s protivětrem. Ale o tom tahle motorka neni.
Výkon má pomalejší průběh, ale mě to nevadí.

Víc zatím asi nic, to až spolu najedeme něco víc.

Něco víc:
Podvozek se ukazuje jako perfektní. I když nemá centrální odpružení tak naše silnice zvládá s přehledem. Když přiberu spolujezdce krásně dopružuje různé nerovnosti. Zadní tlumiče mají 3 stupně nastavení tuhosti.
V zatáčkách díky sportovním pneumatikám drží suprově.

Jak už je psáno výše, není to žádná střela. Jelikož jezdíme většinou ve dvou, tak je to znát. Já ale nikam nechvátám a užívám si ten pocit v sedle.






Rozený model :D

Místa pod sedlem je tak akorát. Lékarnička, rukavice a nouzová záchrana v podobě Gafy :D

Další poznatky budou časem přibývat.

Je zima, moto stojí a nějakou dobu jsem tu na to nešáhnul. Tak je čas zase přidat nějaký dojmy.

Loni zažil Sachsouš trochu víc údržby než jen výměnu oleje, řetězovky a dotankování benzínu. Ale bude teď zas na nějakou dobu klid.
Minulou sezónu nás taky potkal první pád, ale nic vážnýho. Jen podjelo při dobržďování zadní kolo na štěrku a dalším bordelu a už jsem byl na zemi. Jelikož jsem tou dobou už skoro stál tak zůstalo jen pár škrábanců a zlomený blinkr.

Bylo také nutné nahradit převodku náhonu tachometru, která je možná trochu nešťastně řešená (na kolo vede jen takový plíšek, a ten se po 16ti letech užvejká, viz fotka níže...) a už se opotřebovala, takže jsem musel vyměnit za jinou.







Dál začaly téct vpředu vidle, takže přetěsnění.

Dojmy z projevu a jízdy stále stejné. Člověk musí brát v potaz že to je dváca, i když tak nevypadá :) Takže čekat od ní závratnou rychlost asi nelze. Ale spolehlivě doveze kam je třeba a na pohodlí si stěžovat nelze, protože to je fakt gauč...

Objevil jsem taky takovou "skrytou funkci". Moto se zřejmě naučila, jak si říct o nový olej. Pokaždé, když se blíží kilometrový nájezd pro výměnu oleje, začne ten starý žrát :D Jakmile ale naleju nový olej, už ho nežere. Někdo má holt automatickou převodovku, můj Sachsouš automatickou výměnu oleje :D

Tolik asi k novým poznatkům.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bulldogbiker
bulldogbiker napsal 21.02.17 v 21:43 8b.

Zajímavé

aDolin
aDolin napsal 21.02.17 v 08:07

Díky hoši

alkar
alkar napsal 20.02.17 v 22:03 10b.

Super mašina ať šlape

Více komentářů



TOPlist