Derbi 80GP
Informace k modelu
Závodní speciál, s nímž Jorge "Aspar" Martínez vyhrál MS v roce 1988
Články
Technické údaje Derbi 80GP
1988
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 79.8 cm3
Výkon 22.4 kW
Výkon při otáčkách 14500 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment -
Otáčky při max toč.mom. -
Uspořádání válců 1
Startér -
Počet válců 1
Dvoudobý/čtyřdobý 2
Chlazení Kapalina
Vrtání 48 mm
Zdvih 44 mm
Kompresní poměr 14 : 1
Rozvod -
Ventilů na válec -
Příprava paliva Karburátor
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Příhradový
Materiál rámu chrommolybden
Zdvih předního odpr. -
Zdvih zadního odpr. -
Úhel hlavy řízení 26 °
Závlek předního kola -
Rozvor 1237 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 220 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 16 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 7/54-16
Rozměr zadní pneu 10/59-17
Výška sedla -
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 57.5 kg
Pohotovostní hmotnost -
Objem nádrže -
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba -
Zrychlení -
Maximální rychlost 220 km/h
První cena -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka Rozvod rotačním šoupátkem, karburátor Dell´Orto 35 mm, CDI Motoplat s 12V baterií, třílamelová suchá spojka, vpředu USD vidlice White Power 36 mm, ráfky Marvic, hmotnost bez paliva/s olejem a vodou, rozložení hmotnosti 52/48 %
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Skupiny

TOPlist