renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Blader
Vloženo 6.4.2015
Aktualizováno 14.9.2015
Zobrazeno 2 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Lehký tank. Pořízeno na zimu do sněhu a bahna, aby motorkář netrpěl abstinenčními příznaky.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 600: Jedna v tý době taky byla doma, ale obtížný startování bez baterky jen na nakopávačku a technický problémy, který jsem neměl v danou chvíli čas zdlouhavě řešit vedly ke koupi XL, DR se pak časem postupně dovylepšilo a rychle, levně prodalo.
Suzuki DR 650: Nebyla za přijatelnou cenu v nabídce pojízdná.
Suzuki DR 750 Big: Těžká, oproti XL nadbytečná páka k dekompresoru, v daný cenový relaci taky nedostatkový zboží.
Yamaha XT 600 E: Opět nebyla v nabídce, předchozí negativní zkušenost Tenérkou jen na nakopávačku s odviklaným výstupkem deklu motoru u nakopávačky a následně stříkajícím oleji při startování nesehrála v důvěře Yamaze dobrou roli.

První dojmy - Technicky celkem OK, drobný dodělávky se časem pořeší. Dlouhý kvalty do terénu sice nejsou bůhvíjak ideální, ale dá se s tim žít.

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky zajímavých, spolehlivých, legendárních veteránů. :-)

Doplňky na motorce - Doplňkama bych nic nenazval. Jen improvizovaný náhražky. Tedy pravej podsedlovej plast nahrazenej plechem, kryt výfuku ještě nevzhlednějším plechem.

Recenze

Osvědčená značka Honda, který jsem propad. Další přednosti tohohle motocyklu jsem objevoval až postupně. V týhle konkrétní variantně (XL 600LM) obrovská nádrž (asi 28l), povětšinou téměř prázdná, takže hmotností a výškou těžiště nevadí, v terénu je moto celkem obratná, nicméně pro případný delší cesty při spotřebě kolem 4l by nádrž dávala velice zajímavej dojezd. Nu, ale to by musela bejt s platnýma českýma dokladama, takže to je jiná story. Starty jak nakopávačkou, tak el. startérem s baterkou naprosto bezproblému, při vybitější baterce na nakopávačku taky celkem jde. Do nohy zpátky nekope. Zajímavostí u LM verze je řešení možnosti použití bezdušových pneu na drátěným kole. Brzdy nic extra, ale vzhledem k jízdě výhradně v terénu asi nemá moc cenu se pokoušet vylepšovat, na to stačí i se starou brzdovou kapalinou na předku jeden malej kotouč, zadní buben plně dostačuje. Na delší cesty bych ale brzdy jistě řešil. Ale věřim, že jen odvzdušnění a výměna kapaliny na předku by jistě situaci hodně vylepšily. Navzdory létům poměrně spolehlivě fungující stroj. Problémy byly de facto jen dva - protékající brzdovka kolem okýnka nádržky (obkrouženo silikonem a je klid) a po nalití většího množství benzínu při absenci palivovýho filtru (origo by nad kohoutem v nádrži měl bejt) se vyplachovala rez do karbců, který následně ucpávala. Jinak za dva roky bez vážnýho problému. Jen klepe vršek motoru, hlavně za studena. Ale s tim jsem už koupil. Jde o celkem častej problém u těhdle veteránů. Spotřeba oleje zatim nepozorována!? Úžas...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marafzs600
marafzs600 napsal 10.04.15 v 21:21

Chápu

Více komentářů



TOPlist