Lehká, živá, výborně ovladatelná.
První dojmy - Padla hned do ruky, hodně živá. Šest rychlostí je super. Před seřízením mě děsila spotřeba (7l)
Motorku bych doporučil pro - Ideální poměr cena/výkon. Tudíž vhodné jako přechod ze 125. Dále bych doporučil každému, kdo nechce těžkou mašinu, ale hledá lehkého, ovladatelného choppera.
Doplňky na motorce - Zrcátka, nově potažené sedlo, chromové páčky a víčko kapaliny. Výfuky provrtané.
Recenze
Motorku jsem si vybral zejména díky příznivé ceně, spolehlivému motoru a určité netradičnosti. Už jsem na ní najel celou minulou sezonu jen nebyl čas a vůle ji sem zapsat. Ze začátku s ní byly trochu problémy - spotřeba při jakémkoliv jízdním stylu šplhala k 7l, pravý výfuk čoudil jak na dieslové lokomotivě a při minimálním uvolnění plynu jsem hledal v zrcátkách střílející policejní auto. Nechal jsem ji tedy seřídit. S nadšením jsem chtěl vyjet co nejdříve. Bohužel jsem ujel asi 10km a v motorce začalo neuvěřitelným způsobem klepat (spíše třískat) a malinko vynechávala. Tak jsem to otočil a v doprovodu dalších členů skupiny jsem vyjel k onomu servisu. Problém byl v tom, že nebyl dotažen šroubek u svodu a nová svíčka byla naprosto spálená. Po pár dalších cestách jsem zjistil, že výfuk kouří pořád a střílení i se spotřebou zůstalo téměř nezměněno. Tedy další servis (tentokrát jiný a osvědčený). Příčinou byl rozladěný karburátor a chybějící jehla. Konečně vše v pořádku a spotřeba klesla na cca 4l.
Najeto mám cca 2 tisíce a vše bez problému. Motorka je lehká, do zatáček ji vůbec nemusím nutit a delší cesty se dají lehce zvládnout. Vzhledem k tomu, že nemám dva metry, nevadí mi ani bližší stupačky.
Motor jde bezvadně už od nižších otáček, ale nevadí mu ani pořádné vytočení při předjíždění.
Pěkná, přeji hodně bezproblémových km. 10.b.
blahopřeju a doufám že i mě se podaří odstarnit velkou spotřebu mám guzzi california EV a bere taky kolem 7l a má brát tak kolem 5-6l a je v servisu tak uvidím
10bodů, motorka pěkná, body máš za svůj přístup, ne vždy musí být V2
Moc pěkná . 10b