renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki EN 500 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Laca001HB
Vloženo 6.2.2018
Aktualizováno 22.4.2020
Zobrazeno 4 304x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Dnes 22.4. 2020 prodáno novému majiteli na Jindřichohradecko. Byl to fajn stroj. Ať dlouho slouží. :)
Pro mě osobně je to Level 2 po Yamaze Virago 250. Zajímavý, neokoukaný a nevšední stroj, který s přehledem stačí dnešnímu provozu.

Více fotografii

Motorka koupena od MTT - Brno (Brno-Židenice) - Vše OK, vstřícní, milí a i kávička byla. Vzniklý pozdější problém s registračním štítkem též vyřešen k mé spokojenosti. Mohu doporučit.

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 600 Shadow: ENko mě prostě vzalo za srdíčko, je prostě jiná.
Suzuki VS 600 Intruder: Dlouhou dobu hlavní favorit, ale je jich jak šafránu a tak jsem se nakonec přiklonil k EN. Je jiná a případné náhradní díly nebudou problém sehnat.

První dojmy - První jízda byla 5. prosince 2017 z Brna do Havlíčkova Brodu. Oproti Virážce je na první pohled mnohem mohutnější. Když jsem usedl za řidítka tak jsem se cítil jak král silnic. Koukal jsem jak puk, všechno najednou nejak narostlo (přední kolo, řidítka, nádrž, sedlo...). Kdyby mi nebyla taková zima ( v Meziříčí začalo sněžit a 2°C) tak tam jezdím dodnes. Všude se dočtete- svižný lehky chopper, já bych souhlasil pouze s první částí. Lehký to moc není, hlavně při manipulaci na místě (ale to se podá), ale stačí dát za 1 a jede to jak kolo. Tak to jsou asi mé první dojmy.

Motorku bych doporučil pro - - teď určitě pro mě - pro toho kdo chce trochu jinej chopper - pro toho, kdo měří jako já cca 172 cm ( ani velká ani malá), zkrátka tak akorát - pro někoho, kdo již má nějaké zkušenosti

Doplňky na motorce - -plexi- přehodnotil jsem prozatím svůj původní názor, že půjde dolů. Prozatím zůstává, protože ono za tím opravdu nefouká a člověk je fakt suchej (plexi od ledu a já suchej)- no nechtěl jsem věřit.
-padáky
- opěrka
- boční kufry
- přední rolka (bude na prodej)
- přídavná přední světla včetně hrazdy- (budou na prodej)

Recenze

Víte jak to chodí. Prodáte motorku a pak se chodíte do garáže koukat na prázdné místo. Tak si říkáte "tohle musím nějak do jara pořešit". Opět výběr motorky, hodiny a hodiny strávených u PC a každý týden jiný výběr. Naháč či opět chopper. Můj zúžený výběr byl: Chopper, vzduchem chlazený motor a kardan. No a tak jsem koupil vodníka s řetězem. Když ji miluješ... Proč jsem si ji vybral ani vlastně nevím. Asi proto, že je tak trochu jiná. Nemohl jsem se pořád rozhodnout a najednou mě tahle kráska ročník 1999 uhranula a nešlo to jinak. Nee na první pohled jsem se opravdu nezamiloval. Vždyť to nemá motor do Vééé, to je přece nějakej divnej chopper. Ale jak ksem tak brouzdar po netu a hodně, opravdu hodně jsem si toho přečet, tak mi prostě z mnou zvoleného výběru a mnou zadaných kritérií vyšel pouze jeden vítěz. Ano KAWASAKI EN 500.
Foto z bazaru.

















No trochu jsem v úvodu kecal, motorku jsem přivez dřív než si původní nový majitel odvezl. Takže se mi sešli doma obě.
Foto pro srovnání (na netu žádné nejsou a člověk nemá možnost porovnat)















Jak již jsem psal výše cesta domů po D1 byla trošku mrazivá, ale i tak jsem zkusil co v ní dřímá. Jede to jak ďas. 140 tam bylo ani jsem nevěděl jak. Šestý převodový stupeň je taky fajn. Pohodlný je to jak sviň, 120 km a mé pozadí o tom ani nevědělo. Ovladatelnost vcelku dobrá, trochu jsem se musel srovnat s řidítkama, neboť na Viragu 250 jsem měl rovná. Měl jsem trochu obavy ze zvuku a průběhu motoru (ER 5 a v choppru?), ale vše OK. Na místě je zvuk krásně dunivej, přičemž se ozývá z nádherné dvojice výfuků. Při jízdě jeprojev tichý. Kaplička přístrojovky je také zajímavý detail, ktrerý dle mě dodává motorce na kráse. Prostě když se smíříte s tím, že máte, na pohled, tak trochu jinej chopper tak je to bezvadná a snad i nenáročná a neokoukaná motorka. Sám se neřadím mezi motorkáře, ale spíše mezi motocyklisty, kteří mají motorku jakou dopravní prostředek a čas od času si vyrazí někam dál.
Na motorce je spoustu doplňků, kdy některé si nechám a jiné pošlu dál, viz níže.

1. problém: evidenční prohlídka v Havlíčkově Brodě, motorka nemá evidenční štítek. Nikoho nezajímá, že spol. Kawasaki některé roky štítky vůbec nevystavovala. Podotýkám, že motorka byla v září 2017 normálně přihlášena do provozu v ČR a byla na českých papírech. Někde to jde a někde zase ne. Problém vyřešen u prodejce MTT Brno, kdy obratem štítek narazili a zaslali. Díky chlapy. po nalepení hliníkové destičky no problem. Přihlášení OK. Nyní již motorka opravdu má.
Teď již vyhlížím jenom jaro a první sluneční paprsky. Tak snad nebudu dlouho čekat...

Foto prozatím bazarové, ale až bude počasí tak přidám více.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
maxcat
maxcat napsal 13.08.22 v 17:35 10b.

Moc pekna ? Ty drateny kola jsou pekny ! Mam na sve paprsky a to neni ono ??

LMZCH
LMZCH napsal 28.08.18 v 23:58 10b.

Moc pěkná! Taky jsem ji chtěl koupit. Ale nechtělo se mi na ní z Brna v zimě. A než jsem se rozmyslel tak už byla prodaná. Škoda že sundaváš tu rampu se světlama. Slušeli jí.

6S310DR
6S310DR napsal 18.02.18 v 09:16 9b.

Cao. Preji Ti, abys byl spokojen. Ja vcera koupil taky, uz druhou.
Pred lety, kdyz jsem zacinal vic motocyklovat, jsem na ni zacinal, co by na vetsim stroji. Mezi tim par jinych motocyklu, nahace, pak jsem si fest namlatil kostru no a zas mam ENku.
Byl jsem s ni tenkrat spokojen tak proc si ji, jako na starsi kolena, neporidit znovu. Da li osud, budu ji mit uz na veky.
Motoricky je to ne klasicky copr, je tam silnicni motor, tak mu vzhledem k casovani, sedi stredni otacky a nebat se, trochu nekdy i vys. Na leto doporucuju, pri vetsim zatizeni oil 10w50, 15w50.
Tak at slouzi

mike1993
mike1993 napsal 13.02.18 v 17:46

tak alespon vím kdo mi ji vyfoukl...:D přesně tuhle jsem měl vyhlídnutou..no čekal jsem dlouho a už nebyla...ale pak jsem sehnal v olomoucu... tak at dělá jen radost

Radek156
Radek156 napsal 10.02.18 v 21:58 10b.

Měl jsem ENko 2 roky k max. spokojenosti, poté přesedlal na silnější ZR7. Teď, po několika letech bez motorky je ER5 se stejným motorem nejžhavější kandidát, prostě zlatá střední cesta.

Více komentářů



TOPlist