PROFIL MOTORKY

Honda CBF 250 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Venca_Frydek
Vloženo 12.5.2014
Aktualizováno 10.10.2016
Zobrazeno 2 354x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moto ideální jako přibližovadlo do práce a na nákupy - všestranný pomocník při zácpě bez použití Gutalaxu
Po vyzkoušení a výměnách jiných strojů konečně mašina která mi sedne zatím nejvíce. Dostatečný výkon, pohodlná jízda, nenáročná motorka.
Jako přibl

První dojmy - První seznámení bylo trochu zvláštní. První jízda probíhala u majitele, který ji provozoval v autoškole. Takže dvoje řídítka, lehce upravená. Ale jinak parádní svezení, které mně jenom utvrdilo v tom, že jsem si vybral dobře. Bohužel jsem kupoval v březnu, takže kvůli počasí cesta ke mně do garáže nemohla být po vlastní ose, ale tak trochu hanebně na vozíku. Po 14 dnech okukování v garáži proběhla první jízda na nových značkách - a opět výborná projížďka

Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil nenáročným jezdcům, pro holky a nižší postavy jak vyšitá.

Recenze

Motorku jsem vybíral dlouho, před ní vlastněny různé stroje nižších objemů. Začínal jsem na čínském 50ccm skútru, který mne utvrdil že nikdy už více. Potom přišla Yamaha YBR125, skůtr Suzuki Burgman 250, skútr Honda PSI125 a nakonec jsem se stal majitelem Hondy CBF250, která mi vyhovuje ze všech co jsem měl nejvíce.

Na moto mám za sebou skoro dvě sezony, takže už můžu s klidem srovnat klady a zápory.
Z kladů bych vypíchnul hlavně výborný posez, který je ideálně vysoký a ideálně skloněný vůči řídítkům. Dalším výrazným kladem je snadná ovladatelnost, a to jak při jízdě tak i při manévrování třeba v garáži. Vzhledem k váze a zadním madlům ji můžu bez problémů za zadek potáhnout do strany

Těch měně líbivých věcí naštěstí není tak tolik, ale něco se našlo.
Tak jednak karburátor - sám o sobě mi nevadí, ale studené starty jsou někdy peklo. Najít totiž ten správný okamžik, kdy zavřít sytič aniž by to po chvíli chtělo chcípat je někdy nadlidský úkon. Ale třeba je to jen rukama
Co trošku zamrzí je hloupé odstupňování převodovky. Je to sice 6-ti kvalt, ale přijde mi zbytečný malý rozestup mezi rychlostma.
Další nevýhodou, která se dá ale za zrovna nemalý obnos odstranit je absence centrálního stojanu (mazání řetězu na špalkách je zážitek)
Možná i vibrace motoru by mohly být trošku menší.

Motorka byla původně určena jako levnější a zážitkovější přibližovadlo do práce. Práce se ale změnila (mám to 3km), takže teď vesměs na projížďky a vyřizování po městě (jednostopé vozidlo má vždy navrch)
Na delší cestování si myslím zrovna není, a to jak kvůli vibracím, delší posed v sedle taky není nic extra pro prdinku. Na dálnice už vůbec ne, jednak jakožto vzducháč žere pak olej, jednak vzpříměnější posed není zrovna aerodynamický.
Jízda v noci celkem v pohodě, světlo svítí "dostatečně", ale na dvojitou parabolu to nemá
Zadní bubnová brzda neoslní, ale ani neurazí. Nevím jestli je to špatným řidičem, ale přijde mi, že nejde dávkovat tak , jak bych si představoval.

9/2016 - motorka prodána, je třeba zkusit něco dospělého. Prodáno dívčině jako první moto (už si ji hezky pochvaluje)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Venca_Frydek
Venca_Frydek napsal 12.05.14 v 19:27

díky díky, za ty skoro 2 sezony se mi nic nepokazilo, až letos po zimě na baterku
neutrál téměř bez problémů - maximálně když stojím na křižovatce a mám tam při dojezdu za 3, tak při podřazování musím lehce pustit spojku do záběru, aby si převodovka "poskočila"

Káťa1988
Káťa1988 napsal 12.05.14 v 14:20 10b.

ať slouží bez závad , a propó jak to máš s řazením neutrálu? u té mojí motky je při zastavení peklo na zemi najít neutrál ...to je pro mě jediný mínus na tomhle stroji

Více komentářů



TOPlist