ČZ 250/471 (1975)

Vlastník Knedliik
Vloženo 10.4.2014
Aktualizováno 14.9.2014

Suprová motorka na kterej sem se naučil docela dost jezdit. První větší motorka se kterou už mám něco zažitý.

První dojmy - Poprvé když jsem na ni sedl, chvilku mi trvalo než jsem si zvykl že je trošku nižzší, na druhou stranu dobře ovladatelná, na to kolik jí je tak místy i dost svižná. Vhodná na silnice i nějakou tu lehčí neudržovanou cestu dává v pohodě.

Motorku bych doporučil pro - Pro klidné pomalejší ale i delší jízdy.

Doplňky na motorce - Plexi, Vape, závaží na řidítka.

Motorku jsem si koupil, protože jsem jezdil dva roky na scootru 50ccm a už mě to přestávalo lehce bavit. Když jsem na scootru ujel v kuse za den přes 300 km a fakt mi to zabralo celej den a to sem ani moc nezastavoval, řekl jsem si, že to chce něco co bude o něco rychlejší, ale na čem se hned nezabiju. Brácha měl v tu dobu ČZ175 a na inzerátech mi ukázal že tahle dvěapůla je pěkná. Takže jsem vybral peníze, něco půjčil a jel do Brna pro ni. Z Brna ji vezl brácha, protože ja v tu dobu neměl na motorku ani řidičák, takže sem ji ani neprojel, ale to nevadí, protože sem stejně nevěděl co od toho mám čekat. Po dovezení na podzim 2011 v garáži přišlo ihned rozebrání, čištění, objednávání některých dílů, lakování, předělání elektriky abych aspoň trošku věděl co kde je a kde případně hledat error. Na jaře 2012 technická a hurá do autoškoly. Atuškola skoro napohodu, ale napoprvé takže klid. To nervozní čekání na to než za 3 týdny přijde řidičák ... nesnáším úřady. Co sem se najezdil po ulici tam a zpátky o víkendech. No a pak už to konečně bylo papíry, motorka v cajku a mohlo se jezdit. Motorka zatím stále jezdí a až na drobnosti si nemůžu stěžovat. Asi při druhé vyjížďce mě trošku vyzkoušela, když v 70km/h se mi do rozety narval celokryt řetězu... no žádná prdel ... teda ta moje byla pěkně stažená. no nic teď jezdím bez krytu a taky jezdí, jen musím častěji prát kalhoty.

---Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti?
No něco lehce přes 6500 km najeto mám a spokojenost, nikde se na mě vyloženě nevykašlala.
---Jízda, motor, brzdy, podvozek, ovladatelnost, spolujezdec, úložný prostor, spotřeba, servis a poruchy. Zkuste se rozepsat...
Jízda klidná, dobře ovladatelná, v zatáčkách celkem drží, v terénu se dá ve stoje, jen se člověk nesmí být líný ohnout. Motor údajně po výbrusu po minulém majiteli, zatím vrčí. Brzdy no trošku horší, ale když si člověk na paty dá podkovy tak se to dá... né vážně brzdy úplné vostrý nejsou, ale když člověk jede piánko a myslí dopředu tak ubrzdí. Podvozek no co furt špinavej. Ovladatelnost už sem psal že na pohodu, motorka je nízká a lehká a sedí. Spolujezdec se mnou nejezdí, protože i se mnou se občas loudá, takže nemůžu brát další zátěž. Úložný prostor ... no ten žádnej nemá až na dva kastlíky po stranách, ale batoh, brašny tankvak a dá se jet i na dovču. Spotřena cca 5l/100km v létě míň než felcka. Servis a poruchy tolik se mi toho sem už zase psát nechce.

Michal724
Michal724 napsal 11.02.17 v 07:44 10b.

je nádherná,ať slouží.

sipkovaruza007
sipkovaruza007 napsal 26.05.15 v 17:11 10b.

Modrá barva je nejlpší! :D

Pavik
Pavik napsal 19.11.14 v 06:32

Moc pěkná motorka

Gutch
Gutch napsal 26.04.14 v 18:53

Taky sem na ni dost najel ale mě ty velký kola nějak nesedly párkrát sem nedotáh zatáčku
motor byl fajn ale když sem ji prodával byl už kantáre hold dostávala na prdel
hodně štastných km

kroupahans
kroupahans napsal 17.04.14 v 17:14 10b.