renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 250/471 (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frantas
Vloženo 24.4.2020
Aktualizováno 25.12.2022
Zobrazeno 1 782x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Starej sráč, co mi hrozně sedí.. Jen cestu jsme si hledali strašně dlouho.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Bastl ? Moc to nejede.. Sleva ? Nebude.. [lol] Tak si plácnem.. Uplně náhodou jsem na ni přišel, v jedné diskuzi na ksichtově knize. A ještě cestou domu nevěděl proč jsem ji vlastně pořídil. Prostě skočil do trabanta, a už ji vezl domu.. No, vlastně vždy jsem chtěl dvouválcovou ČZ..

Motorku bych doporučil pro - Teď už jen pro debila

Doplňky na motorce - 21'' Přední kolo
Komplet podvozek (japonsko/švédsko/čína)
O-Kroužkovej řetěz (ČZ)
Vodítko řetězu
Excentry na napínání řetězu
Karburátor Keihin 28
Utočená klika + podkovy
Horní držák motoru
Vyhřívaný rokojeti (Daytona)
Zásuvka na 12V
Kryt pod motorem
Sklapěcí stupačky

Recenze

E: Doplnil jsem dolu dvě videa..

Sráčem pro sráč






..již doma






4/2020

Mám ji teprv krátce. Asi tři roky. Tak se stále sžíváme. Trošku jsem ji opečoval (čtyřikrát rozpulil) Dal ji základní servis ( jinou kliku, převodovku, válce, vape, atp.. A pro jistotu několikrát).
Strakonická zrada.

Někdo z ní udělal čz-californian. Já toho využiju, a převařím krk z motokrosa. Bude to fajn sráč na kraviny, na lítání po lesích. Ale nikam daleko, jen tak po evropě.
21/18 kola, vidle se zdvihama, motor s kobylama, gumy se špuntama..

.


ll
Další detaily z chovu směrem dolu.. V
V

12/2020
Najezdi jsem tak deset nádrží, "v nové podobě" tak trošku doplním:
Doplnění deníku. (montáž přední nápravy, a nějaký fotky)

Přední vidlice super. S korespondujícíma zadníma tlumákama ze švédska motorka už nejezdí jak jí vychovali někde mezi týncem a strakonicema. Začala mluvit japonsky, a často pokouše soudobé kamarády od Matinghofenu, Katalánska, nebo i japonska.
Chvilku mi trvalo, než mi došlo že motorka je v terénu jako pírko, ale pírko rozhodně neni. Kolejema jede rovně, ne jako ostrá lehká. Při odskočení si, letí šutr. Tlaky co jsem zvyklý foukat do ostrý jsou málo. (jedna štíplá duše, jeden ohej ráfek)
To jsem přemýšlel nad tublisem. Ale blbost.

Taky jsem letěl domu na oběd z práce. Ulicí k baráku, jak jinak než po prdeli na dvojáka. U baráku to složim, ale sedačka je nějak divně. Hned dostávám pocit dejavu. Motorka odmítá spojkovat. Háži ji na plot, a koukám, motor je skoro na zemi. Naštěstí svářečku mám. Tak jsem doplnil jednu výztuhu, preventivně.

Vyhřívaný rukovjeti, menší řetězový kolečko, každý den do práce. Ten sráč mě začal moc bavit. Nekonečný jízdy po prdeli. Motající twin. Paráda. Nechápu že endur s dvouválcem je jak šafránu ! Dvakrát víc zábavy, dvakrát větší spotřeba.
Čekej Zradu !

10/21
Od posledního zápisu přibylo jen málo kilometrů, protože Čekej Zradu.

Na seznam investic musím napsat zase slušně tučnou sumu, a opět to není vidět ani znát na jízdě. No, trošku vlastně ano.
Na seznam oprav musím opět napsat další dvě rozpulení. To už je celkem 6x za těch .. čtyři roky. Opět převodovka, a opět převodovka. No, detailněji v denníku.
Proč mám pocit, že se něco stále opakuje ?

Když už jsem se do toho hrabal, nasral jsem do toho utočenou kliku. A samozřejmě podkovy.
Namontoval jsem Keihin 28. Seriová vstřikovací jednotka Zvíkov byť s přemapovanou volnoběžnou tryskou stále zlobila. Přitom je to vše sotva čtyřicet let nový. Motorka jde líp od spodu. Na trojku se zvedá jak dřív na dvojku. Ale zatím nemám plně doladěno.
Upravil kvůli tomu horní držák motoru (za hlavy, jako na sedmě)

Přední velký kolo, to jsem chtěl už dávno. Hold to neni octa v naftě aby vše všude bylo skladem. Každopádně zase krůček v před.
A s předkem a ovladatelností úzce souvisí zvýšení řídítek. O velkej kus jsem je zvedl, tak doufám, že půjde pohodlněji jezdit ve stupačkách, jak si pravidla jízdy v terénu přejí.

11/22
Montáž pořádný kyvky.
Repas předních tlumičů.
Montáž dvoupáky.

...
Můj vzor. Přesně takto bych chtěl umět jezdit..


Jen tak, tady u nás =)


Jawazávod Třeboň (2021)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 28.02.24 v 16:22 10b.

471 je jedna z mála motorek, které přežily má divoká léta bez úrazu. Byl to takový mazlík. Rád vzpomínám. A ten Trabosaurus je pecka. 10b.

Frantas
Frantas napsal 01.12.22 v 10:37

Odpověď pro týpka, co mi včera psal SZ, a já omylem smazal celou konverzaci. A jméno jsem si nestihl zapamatovat.
V deníku mám fotku ložisek (krabičky) po zadání do gůůglu vyskočí rozměr ložisek.
Třeba to tu zahlídneš. (stejnak to jsou jiný rozměry)

PYTEL1
PYTEL1 napsal 01.12.21 v 13:45 10b.

Fist
Fist napsal 23.12.20 v 02:36 10b.

10 b. za přístup a nevšední podání!

nekarlos
nekarlos napsal 22.12.20 v 20:31 10b.

Mazák

Více komentářů



TOPlist