Nechtěl jsem kupovat tak brzy. Chtěl jsem opět šňupat přes zimu, ale tahle motka je ohrožený druh a chtěl jsem zánovní kousek a myslim, že kdybych tuhle nechal, tak už bych v takovém stavu nekoupil!
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Připadalo mi jako bych kupoval krosku, řve to jako kráva! Je to vysoké jako kráva! Díky ne dost dobře naladěnému karburátoru mi nepřipadlo, že by to jelo o hodně líp, jak Sková verze.
Motorku bych doporučil pro - řekl, že spíše pro pokročilé jezdce
Doplňky na motorce - vše origo
Recenze
12.10. 2013 jsem si ji dovezl domů. Moje jubilejní 10. motka v pořadí! Tuhle motku jsem měl již dříve vyhlídnutou. Dovršil jsem, tak v uvozovkách svou sbírku tupých endurek a završim, tak moje srovnání tupých endurek. Teďka už není v téhle kategorii žádné tupé endurko už a tohle by mělo být z těch tupých nejlepší ve všech směrem. Jel jsem pro ni v uvozovkách jen 150 km, ale aby to nebylo jen, tak, tak jsem pro ni jel na Slovensko, ale paradoxně nejkratší cesta pro motku! A navíc jsem ji dovezl ve felicii pickup, bez předního kola a blatníku se luxusně vlezla a jel jsem si jak pán bez vozíku s motorkou v autě. Po prvním svezení, ale výkon neočaroval kvůli nedoladěnému karburátoru a brzdy snad stejné nebo i horší možná než na Sku, ale nevim. Jel jsem na ní jen asi 2 km. Ale plastová nádrž o stejném objemu jako má Sko se mi hodně líbí a stejně, tak podsedlovka, která je součástí zadního blatníku a je z plastu a nebo se dá říct, že tam vlastně podsedlovka není
, luxus. Žádný budík serepetičky na řidítkách, spolujezdcovi stupačky, těžký velký výfuk, jak na Sku atd. tohle by mělo všechno dohromady ubrat na váze skoro 20 kg oproti SKu. A líbí se mi, že má origo mezničky na přepákování jako měla moje DR 350, to je luxus a myslim, že přepákování tak vydrží o dost déle! Pocitově motka zatím lehčí moc není kvůli její brutální výšce! Centrál vyšroubovaný nadoraz! Po upravení na mou výšku a doštelování karburátoru uvidíme, jak mi padne do ruky a jestli půjde poznat rozdílný výkon a váha. Budu dopňovat, ale asi až příští sezónu. Přes zimu se bude leštit a vybavovat pro mě zákl. výbavou: větřáček chladiče, kryt motoru, výztuhy chladičů, chrániče rámu a měřák MTH.
Jinak motka naježděno u minulého majitele 10 MTH, mladý klučina začínající, tlačený do toho rodičema, ale začalo ho to samotného bavit, měl ji půl roku. Předchozí aneb první majitel ji zajel, mám i kupní smlouvu a fakturu kdy byla kupovaná nová za 165 000 sk. Motorka nedostávala žádnou sodu, chladiče i rám a vše kolem jako nové, origo ložiska v kolech, přepákování, origo řetězovka, kotouče a destičky a dokonce i přední drapák! Tomu říkám zachovalý origo stav! Není přetryskovaná, není na ní hned nahozený laďák, prostě, tak jak to mám rád! A za takový luxus si jsem schopnej připlatit!
malinké srovnání:
DR 350 SHC
vrtání/zdvih 79/71,2 mm
váha 132 kg
výkon 22 kw
výška sedla 890 mm
XR 400 R
vrtání/zdvih 85/70 mm
váha 130 kg
výkon 25 kw
výška sedla 930 mm
DR-Z 400 S
vrtání/zdvih 90/62,6 mm
váha 144 kg
výkon 29 kw
výška sedla 935 mm
DR-Z 400 E
vrtání/zdvih 90/62,6 mm
váha 125 kg
výkon 37 kw
výška sedla 945 mm
zdeny.s: Kdybych ji prodával, tak už jsi druhej co by jí chtěl...
Tak ti gratuluju k super volbě
. Vím o čem je řeč, měl jsem jí nákej pátek doma a něco jsme spolu zažili. V loni jsem jí prodal a silně se mi po ní stejská - začínám jí zase pomali shánět.
Proto kdyby jsi jí chtěl prodat tak dej vědět.
Hlavně si jí v pohodě užij-