DRZ-E s elektrickým startérem, ostrými vačkami, karburátorem Keihin FCR 39 a předělaná na motárdové kola.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: Mám papíry A2 a motorka kterou jsem měl vyhlídlou měla 37kw
První dojmy - Slušně brzdí, enduro podvozek je super jak na silnici tak i mimo ní.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo si chce zablbnout kolem komína
Doplňky na motorce - Blastry, zvýšené řídítka, zadní led světlo, velký kotouč s redukcí třmene, taštička na zadním blatníku
Recenze
Motorku jsem znal osobně a koupil jí před začátkem sezony. Provedl se servis a s příchodem jara je možno rozjet to naplno. Po odladění podvozku dle svých preferencí fungují repasované vidlice, ale i zadní tlumič perfektně a motorka vybízí k vyhledávání různých skokánků a pod. :D
Karburátor s akcelerační pumpičkou zajišťuje rychlou odezvu motoru po přidání plynu,
Zpřevodováno na silnici v poměru 15-44 zubů, sneslo by to šestou rychlost, motor zbytečně točí při větších rychlostech, na delší cesty to určitě není.
Momentálně mám obuto na pneu Metzeler Sportec - pocit z jízdy zatím velice dobrý.
Díky, ale taky mi to dalo zabrat