Třesoucí se dvouhrnek s poměrně nečekanými technickými vychytávkami. Teda, na Harley nečekanými.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Srovnávat můžu s Nightsterem a Ironem. Předek líp pobírá rigoly, předkopnuté stupačky jsou pohodlnější než pokrčené kolena u těch ostatních. Dík větší nádrži nebouchám kolenem do filtru napravo.
Motorku bych doporučil pro - No, tak tenhle konkrétní kus je poladěnej na mě, ale obecně někomu kdo nejezdí kolínko a má olověnej zadek a je trochu masochista, co se cestovního pohodlí týče.
Doplňky na motorce - Všechny možné...
2011-Timer cover, derby cover, padák, chrome&rubber grips, drag bar handlebars
2012-turn signnal relocation kit, podpěry brašen a brašny
2013-Vance&Hines straight shot slip-ons, Screamin´ eagle air cleaner, poladění vstřiku, Drag specialties rear fender luggage rack.
2014-Screamin´ eagle vačky, mini sissy bar, poladění vstřikovací jednotky.
2015-stupačky, řadička a hefty ze série Willie G. skull. Kryt sekundárního řemene od Rollanda Sandse
2015-upadly kryty vyfuků, takže se nahrazuje černými omoty.
Recenze
Splněný sen o dunícím dvouválci. Zatím najeto pár /tisíc/ kiláků, nicméně je to nejpohodlnější Sportster, který jsem zkusil.
Překvápko je použití celkem moderních vychytávek. Teda tehdy moderních, dneska už je technika zase jinde. Asi nemá cenu takhle profláklou motorku moc opisovat.Ačkoliv vypadá řada Sportster už deset let furt stejně, motorka má alarm s náklonovým čidlem, propojení výfuků je šikovně ukryté, v budíku se dají přepínat hodiny , celkové a dvě denní počítadla. Motor je šťouchanej stříkačkou, mašina nemá ani palivový kohout,všecko je automat, díky čemuž došlo na kontrolku rezervy v nádrži, což je milé. Podstatnou novinkou je přední 16" ráfek s pořádným balónem, což podle mě docela vylepšuje jízdní vlastnosti na českých tankodromech.
Tahle motorka, asi jako ostatní choppery odnaučí člověka spěchat. Teda, jiného možná, já furt zrychluju. Bohužel moc brzo drhnou stupačky (a výfuky, prodřená eskapáska od tepelného štítu), když člověk náhodou spěchat musí, či chce.
A teď nějaké pihy na kráse.
Například tvar hrdla nádrže způsobuje pokaždé při tankování pobryndání nádrže. Na houby.
V návodu se píše, že pro záběh se má řadit nahoru při 25/40/55/70 km/h. No podle mě je motor při takovém režimu hrubě podtočenej a maxka na pětku by potom byla cca 85. Divný. Stupnice tachometru je hustá a dost filigránsky provedená=nečitelná. Vyndání a nandání baterky je asi jako porod ježka. Palcové a metrické šrouby vyskytují zcela nevyzpytatelně, nikdy nevím, jaký klíč vzít do ruky.
10b
hezkyyyyyyyyyyy...
nádhernej Harley gratulejšn
Nádhernej stroj.. ..Co se někdy společně projet.