Jedna z nejlehčích, kterou jsem si upravil pro on/off svižné cestování
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
CCM GP 450 Adventure: cena, nedostupnost jetých motorek, jen 5tikvalt a asi mě odradil i nížší výkon motoru
Husqvarna 701 Enduro: cena, možná design předního světla, a absence otáčkoměru, který mám rád
První dojmy - první dojmy jsou vzdálené, mám jí skoro rok. Šel jsem do ní z 990 Adventure. Rozdíl skoro metrák k dobru, ale hrušky a jabka, jsou to naprosto odlišně zaměřené motorky, tak proč srovnávat.
Motorku bych doporučil pro - Charakter motoru je spíš na zábavu, než na klidné poprdávání nad volnoběhem. Je to prostě motorka pro svižné zatáčkovité výlety kombinace on/off, a má raději rychlost, než trialové pasáže, kde jí moc nesvědčí vysoká váha, dlouhá jednička a chabá ochrana motoru, která prostě nepočítá s tvrdými dopady na kmeny a šutry. Nižší zdvihy podvozku jsou asi výhodou na silnici, přesto je motorka vyšší, ale díky nízké váze se s ní snadno manipuluje a člověk hned nepadá při došlapech.
Recenze
Kdekdo má přání mít co nejlehčí motorku se slušným podvozkem pro enduro a motorem, který má sílu a dlouhé servisní intervaly a přitom trochu jede i na silnici a dá se na tom ujet i kus po ose. Nic takového pro kombinaci silnice/off ve skutečnosti neexistuje. 690 je jedna z motorek, která je tomuto ideálu nejblíž, ale je třeba si jí dodělat. Škoda, že nemá podvozek z EXC, to by teprve byla legrace, ale těžko říct, co by to dělalo při ostrém brždění a ve větších rychlostech na silnici. K věci. Protože na off (spíš učení, než ježdění) používám EXC, tak 690 Enduro mám na výlety po ose silnice/šotolina, Protože mám náchylnou krční páteř na průvan, musel jsem vyřešit ochranu před větrem. 690 chci párkrát do roka vytáhnout z rodného Krušnohoří i dál a bez pléga to prostě nejde. Zkusil jsem origo štítek, ale popravdě je dost chabej. Na motorce mám kromě přestavby předku ještě akrapa s dB killerem, origo ktm držák bagáže a pohodlné sedlo z DDR výrobce Kahedo, blastry s výztuhou z power parts, a to je asi všechno. Nejsem velkej přítel ověšování motorek cingrlátkama, když fakt nejsou třeba. Na motorce střídam na mokré období gumy Pirelliu MT21 Rallycross, které jsej jezdil i dříve na X-Challenge a na 990Adv a v suchém období univerzály Metzeler Sahara Enduro3
Ideální, krásný ...
10
moc pěkný to máš.
Ahoj, koukám ,že nevíš na čem jezdit těžká nebo lehká a stejně vždy skončíš u lehké. Ono motorka je o tom projet vše aspoň u mně.Zitra tě chci vidět a pokecat u Globusu čau Rico.