prostě xtčko. zatím se seznamujeme
První dojmy - Je to celkem super, pokud je člověk schopen skousnout projev jednoválcového čtyřtaktu
Recenze
Dlouho jsem se rozhodoval co si koupit za stroj, uvažoval jsem ještě nad KTM 300EXC a KTM 390 duke, ale XTčko bylo od začátku favorit. Motorka je hravá, lehká do zatáček, ideální na naše rozmlácený silnice.
Přidám pár řádků po první společné sezóně a cca 18ti tisících kilometrech v sedle.
Nedlouho po zakoupení jsem přezul pneu z nějakých relativně hladkých na Mitas E07 a zábava s XTčkem dostala nový rozměr. Najednou to začlo v terénu celkem držet, nechá se na tom zablbnout i v těžším terénu, nicméně vzhledem ke svojí hmotnosti to na žádnou velkou divočinu není. Co se týče výkonu, tak samozřejmě by to mohlo být o něco lepší, ale hlavně by bodla 6ka. Optimální cetovní rychlost je takto kolem 120km/h, což ale na okresky stačí. Na dálnici to není úplně ideální, ale na to XTčko není určený. Pro mě je to velmi zábavná motorka, kterou používám i jako každodenní dopravní prostředek do práce, někdy i v práci. Asi nejdelší cesta, kterou jsem absolvoval bylo cca 550km a bylo to úplně vpohodě. Příští rok musím zkusit i nějaký větší výlety. Se spotřebou se to má tak, že jsem se asi ještě nedostal přes 5 litrů. Na plnou nádrž se hladový oko rozžhne na cca 220km.
Investice:
přezutí 5tis.
repase vodní pumpy (trochu tekla dírkou dole na pumpě) - cca 2tis.
výměna gum zadního unašeče - cca 1200
přední brzdové desky brembo - cca 1500
2x výměna oleje Motul 7100 10W40 + filtr - cca 2800
výměna děravého podběhu nad zadním kolem - cca 1500
řetězová sada - 4000 (i s nýtovačkou)
v současné době najeto cca 68 xxx km.
To že to chce šestku a spotřeba je okolo 5 l a cestovní pohodlná rychlost je 120 tak to podepisu.Krasn? motorka v krásné barvě.Ať ti taky krásně jezdí.