renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 500 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KADIN
Vloženo 23.11.2016
Aktualizováno 17.11.2017
Zobrazeno 2 960x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Super motorka za 10000km nebyl sebemenší problém.

Malá motorka s tváří velké . Milá, nezáludná, co vykouzlí úsměv na tváři každému začinajícímu motorkáři.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: Vzadu jen 130 guma, zadní tlumiče naprosto odporné, bubnovka vzadu je hnusná.
Kawasaki ER 6N: Cena...Byl jsem omezen financema a chtěl jsem v prvé řadě aby mi zbylo na kvalitní vybavení.
Suzuki GS 500E: Stejná story s gumou jako u ER 5.
Honda CB 600F Hornet: Říkal jsem si že 74kw je na začátek trochu moc.

První dojmy - Po fichtlu a dalších prckoletech mi přišlo že je to naprosto šílený. Řikal jsem si "jak může jet něco víc :-D. Je to jako s první ženskou zpočátku obrovské nadšení milujete ji, ale postupem času zevšední a začínate se koukat po jiných. :D

Motorku bych doporučil pro - Začatečník.

Recenze

CBFku jsem vybral protože vzhledem je podle mě ve třídě pětikoulí nejhezčí na čemž má velkou zásluhu 160tka guma vzadu a centrální tlumič jí také strašně sluší.

Motorka je fajn nezáludná. Co bych vytknul tak je rozložení výkonu v nízkých otáčkách. Příjde mi hodně poddimenzovaná a motor je v té sféře ucukaný a nepružný.Ale zase od 7-8tis pěkně táhne a dovolí vám ochutnat trochu zátahu velkých motorek je to takovéj "trailer".
Motor léty ověřený v CB 500, je držák který snese hodně takže jen jezdíte a lijete olej.
Za 10000km nebyl sebemenší problém.

Motorka se cítí dobře na klikatících se cestách, okreskách, a je fajn i ve městě.
Posez je pohodlný, vhodný pro cestovaní a ani já se svými 191cm nemám s komfortem větší problém.

Horší je předjížděni. V dnešní době kdy každý mantak s Ochcavkou a podobnými auty letí mimo obec bez problému 140km/h musíte hodně točit a hodně uvažovat před předjížděním. Ale je to prostě pětikoule a nejde od ní očekávat žádné heroické výkony. Jízda po dalnici pro mě jednak kvůli výkonu ale i kvuli absenci protivětrné ochrany ztratila smysl.
Doma se prostě cítí v zatáčkách a díky skvělému podvozku a stošedesátce gumě vzadu se nebojí ani větších náklonů běžně jsem hazel koleno a brousil stupačku.

Co bych ještě vytknul je uložení baterie je zapasovaná tak hloupě v rámu že při její demontáži a zpětné montáži proklejete jak Japonce kteří jí konstruovali tak i Italy kteří motku skládali. Další věc je úložný prostor..žádný totiž není.

Komplexně je ale CBF fajn motorka pro začátečníka který chce stroj co vypadá alespoň trošku robustně a nenakope vám zadek hned ze startu.

Bylo to nádherných 10000km. Spousta zažitku. Nikdy nezapomenu na ten okamžik kdy jsem na Červenohorském sedle projížděl zatáčku na kolínko a lidi po bocích mi tleskali. Pak jsem dojel za nimi a borci mě placali po ramenech že s takovou motorkou jezdím na kolínko :D D:D . Hold jak říkaval muj otec "Nezáleží na čem jezdíš ale jak na tom jezdíš".

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
libac22
libac22 napsal 19.02.18 v 15:24 10b.

Super moto i foto

kuplir
kuplir napsal 19.12.17 v 18:57 10b.

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 23.11.17 v 07:45 10b.

ahoj, dostal jsi to CBFko až na její limit Tak to má být, dostat maximum i ze slabšího stroje Výkon není všechno Jen tak dál

KADIN
KADIN napsal 17.11.17 v 13:35

Fatman díky Jo všichni mi řikali že budu litovat že jsem nešel hned do šestky ale naopak v začatcích mi odpustila každou chybu a že jich nebylo málo Takže pětikoule byla s odstupem času nejlepší volba

fatman
fatman napsal 17.11.17 v 13:02 10b.

No prostě seš fakt borec no
Bodejť by ne, s takovou gumou na zadku
No vážně, CBF 500 je fakt rozumná volba a chápu, že vypadá opravdu dospěleji, než zbytek pětikulí
Oceňuji rozvahu při výběru motorizace-výkonu

Více komentářů



TOPlist