Lokomotiva na dvou kolech, která funguje ve všech ohledech na výbornou.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono V4 1100 RR: Čistokrevné sportovní nářadí nevhodné na cestováni popř. s baťůžkem
První dojmy - Hrozné!!! Připadal jsem si jako bych seděl poprvé na motorce.
Motorku bych doporučil pro - lidem co nepotřebují nářadí na okruh, ale zároveň chtějí něco hodně rychlého pro občasné cestování
Doplňky na motorce - Akrap HP příslušenství, vyhřívané hefty, navi BMW, esa II, quick shifter, alarm, kontrola tlaku v pneu, ABS, kontrola trakce, tlumič řízení, kufry BMW
Recenze
Najeto asi 3000 km a naprostá spokojenost. Všechno prostě tak nějak funguje.
---
Motor nepopsatelná raketa, od nejnižších otáček táhne jako šílený, po přidání plynu máš pocit, že tě někdo vystřelil na gumě z praku. Zas na druhou stranu po ubrání plynu to brzdí motorem jako bys za sebe hodil padák.
Brzdy super !!! Duální systém s ABS a posilovačem, co víc si přát.
Převodovka potřebuje na můj vkus trošku hrubší zacházení, ale quickshifter vše vynahrazuje a přistihl jsem se, že podřazuji jen proto, abych mohl zase řadit bez spojky a ubrání plynu s krásným zvukovým efektem nahoru.
Podvozek úplně něco jiného, než třeba FZ1. Do zatáčky to spadne samo a pak už to prostě jenom jede v náklonu, nic víc, nic míň. Prostě to funguje. ESA II je luxus, který jsem na moto nepotřeboval, ale když už tam je, proč si ten luxus nedopřát.
Úložné prostory na moto nejsou, ale opravdu nejsou, takže pořízení kufrů byla nezbytnost, jak jinak než originál BMW.
Nemá chybu !!
Kčko vypadá suprově. Vždy jsem se chtěl na něm svést a cítit, jak ta přední vidlice funguje Slyším všude jen samou chválu Ať ti dělá radost. Máš ji v suprových barvách
Je to něco úplně jiného než ostatní moto. Nicméně největší problém nastává, za co ji pak vyměnit. Pro mě ještě nic jiného nevyrobili ;)
Super kousek gratulejšn.