renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson XL 1200C Custom custom (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lindbergh007
Vloženo 25.11.2015
Aktualizováno 5.8.2017
Zobrazeno 4 677x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Velmi mrštná potvora co táhne krásně odspodu, s výfuky Vance & Hines má nádherný zvuk, lehce se ovládá a přináší páníčkovi ten správný moto orgasmus. Přední tlustý balón snese víc děr, než předchozí tenká šlupka. Za první moji sezónu po 20-ti letech bez m

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Harley Davidson Plzeň (Vnitřní Měs

První dojmy - Po 20-ti letech jsem sedl na motocykl. Teda první na co jsem sedl byla jiná motorka, vyzkoušel jsem celkem 6 naprosto odlišných motorek. Po té jsem jako na poslední sedl na "motocykl" a už jsem ho musel mít. Na rozdíl od těch předchozích, ze kterých jsem měl smíšené pocity, asi jako když se vaše tchýně zabije ve vašem autě ... Na HD jsem sedl a bylo vymalováno.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl bych doporučil někomu, kdo touží lehce ovládat poměrně výkonný stroj s fantastickým krouťákem v nízkých otáčkách ... někomu, kdo se chce svést pro radost, vyjet si s kamarády, zajet se pobavit na sraz, zajet si na chatu jako já, nebo jet na kratší dovolenou. Asi bych ho nedoporučil na cestování po Evropě, nebo světě. Doporučil bych jej hlavně začátečníkům, nebo fotříkovi od dětí, co dlouho na ničem nejel a na starý kolena si chce udělat radost. S tímto strojem je ne nezapomenutelné okamžiky fakt zaděláno. Je to prostě mazec!

Doplňky na motorce - Doplňky:
Na motocyklu jsem nechal padací rám, přece jen jsem sedl na motocykl po 20-ti letech a jsem typově spíš "rozumnej přizdisráč" , než "vypatlanej dravec". První co jsem vymněnil byly výfuky za vance & hines. Ty mě naprosto okouzlily svým zvukem ... To je prostě masakr!



Recenze

První co mě na motocyklu zaujalo byl subjektivní první dojem z velmi kvalitního dílenského zpracování. Duše technika se nezapře a když někde vidíte "hliníkový nýt" a u vedlejší značky "robusní šroub" v nerezu, prostě to duši pohladí.

Motor běží klidně, vibrace jsou velmi jemné až příjemné patřící k HD, velmi dobře reaguje na přidání plynu a navíc disponuje charismatickým zvukovým projevem. Převodovka má pět stupňů, které jsou dobře odstupňované a i díky ní mám pocit dostatečné axcelerace i max. rychlosti, o kterou však v mém případě nejde. Ideální max. cestovní rychlost se pohybuje alespoň u mě na hranici 130 km/h.

Po stránce ergonomie a prostoru jsem byl velmi příjemně překvapen a díky tomu jsem se i při delším cestování cítil pohodlně "v mezích normy". Pozice za řidítky je pohodlná a není problém si najít správnou polohu. Motocykl velmi dobře reaguje na změny směru jízdy a jízdní vlastnosti jsou příjemně čitelné a nezáludné. Odpružení je zaměřeno převážně na komfort a ani po delší jízdě jsem nebyl unaven a rozlámaný. O zastavení se starají kotoučové brzdy na obou kolech, které jsou dostatečně výkonné, dobře se dávkují a můžete se na ně spolehnout za jakékoliv situace. ABS jsem využil od začátku a odhadem tak 4-5x mě již zachránilo před tlamou. Další co mě velmi zaujalo byl tachometr. Ukazatel ve spodní části nabízí po přepnutí calkové km, nulovatelné A-km, nulovatelné B-km, čas a ukazatel který nejvíce používám je rychlost/otáčky. Tachometr se automaticky rozsvítí po setmění (tedy např. i v tunelu!) , dále obsahuje kontrolku paliva, neutrálu a dalších výstražných kontrolek ...
Povrchová úprava:
Vrstva laku je dostatečně silná a je vidět, že si na laku dali při výrobě opravdu záležet. Na motocyklu se nachází hodně chromovaných doplňků, takže pokud budete chtít, aby se váš Harley pořád leskl, budete se o něj muset starat. Pro mě je to radost ... Kombinace oranžovo-hnědé metalické barvy, barvy černé a chromovaných doplňků vypadá opravdu úžasně a design je jedna z hlavních zbraní tohoto modelu. Jeho vzhled mě prostě bere za srdce.
17-ti litrová nádrž je pro mě také dostačující. Spotřebu jsem měřil několikrát na "úsporný režim", kdy jsem jezdil jako důchodce, ale to jsem vydržel jen 2 nádrže.
Pak jsem jí dal pár nádrží co proto ... Výsledek? Spotřeba max/min - 4,8/6,9 l/100km
Negativa:
Ke konstruktivní kritice patří, takže spíš z toho všeho pozitivního se pokusím najít ty slabší stránky.
1 - subjektivní pocit z pomalejší zadní brzdy ... je však opravdu jen subjektivní oproti přední brzdě. I ta zadní brzdí velmi dobře.
2 - nízké stupačky občas šoupnou v zatáčce (nevadí, jsou sklopitelné, takže pohoda)
3 - horší vidění v zrcátkách, chce to je dobře nastavit a v určité poloz (zatáčka) třeba dát lokte víc k tělu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hawki
Hawki napsal 07.09.22 v 07:44

Ahoj,mám XL 1200 C Custom limited edition r.2014 . Nikde jsem se ale nedočetl nakolik se fouká přední a zadní pneu. Díky za odpověd,s pozdravem Hawki.

VRAG-s
VRAG-s napsal 25.12.17 v 04:43 9b.

Moc pěkný

kukal
kukal napsal 24.02.17 v 08:35 10b.

Morfyn
Morfyn napsal 20.06.16 v 06:47 10b.

10b

Pedl
Pedl napsal 20.06.16 v 00:38 10b.

Moc pěkný kousek. Akorát koukám, že teď asi dávají odrazky na každou novou motorku, krapet podivné

Více komentářů



TOPlist