globalmoto_duben_nolan




Krabička jménem ezCAN, správce doplňků na BMW

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CR500 (142) napsal 26.02.2019 v 12:18

Omlouvam se za spatnou info o vystave - firma s diag4bike pry letos poprve motosalon vynecha. Coz znamena ,ze ani ja asi nepojedu kdyz bych za to musel platit

Targus (429) napsal 17.02.2019 v 09:31-2

raid

Vida, našel se jeden člověk, který umí číst, nejen poznávat písmenka.

Předpokládám, že ti zdejší motosmečka naleje neprodleně kýbl ho*en na hlavu.

Eso_Rimmer (383) napsal 16.02.2019 v 20:44+2

ten clovek ma nazor na vsechno... skoda, treba by se tu clovek neco dozvedel, ale ani se mi to nechce cist.

raid (45) napsal 16.02.2019 v 09:20+1

Abych v tom mel jasno.. ta uzasna megasvetla Denali, svetla pravych motorkaru co na to maj, tak ta jsou teda vyrabena kde?☺
Targus si jen dovolil konstatovat, ze svetla (pridavna) se mimo Asii prakticky nevyrabi.
A k te urovni. Rovnou nekoho osocit z arogance a tuposti a pak se tu stylizovat do role tajemneho znalce pravdy, to mi teda prijde jako uroven, ze ktere uz neni moc kam stahovat😆

Stadakk11 (277) napsal 16.02.2019 v 08:54+1

MedWed: pánové vzdejte to, jinak Vás stáhne na svou úroveň a ušlape

MedWed (37) napsal 15.02.2019 v 22:40

Nemá to cenu. Varovali mě... neposlouchal jsem. Moje chyba.

Targus (429) napsal 15.02.2019 v 22:08-1+1

Pivko

Já tě mám rád taky.

Ne, nejsem výjimka. Jsem z kategorie dlouhánů, proto nemůžu být génuis.
Což je škoda, jak všichni uznáte. Zvlášť Čízák sedmašedesátka.


MedWed

A/ nejsem tvé zlato
B/ těžce to nedáváš, takže se snažíš akorát provokovat a vyrábět osobní útoky. Jsi prostě obyč trapák.
C/ tupec možná jsem, ale na netu hledat umím. Trošku. Proto mi dalo asi tak minutu práce najít tohle:

https://denalielectronics.com/

D/ a zabralo mi asi tak další minutu života prolítnout tyhle stránky, abych zjistil, že ta slavná firma v podstatě neexistuje, protože existuje POUZE její distributorská síť. Asi to bude tím, že na rozdíl od tebe umím překopírovat text do gůgl translejt, pokud mu nerozumím.
Ano, nemá sídlo, nemá dílny, nemá vývoj, nemá subdodavatele, nemá nic, kromě distribuce.
Je to parta borečků, kteří z panelákového bytu prodávají zboží z Asie, nic víc a nic méně.

Kdo tu je za tanečníka v trusu, nebudeme rozebírat, umělče.

Pivko (85) napsal 15.02.2019 v 20:56-3+1

Targuse mám rád. Vše ví ,poradí a s Vámi ostatními je tady sranda. Je těžké být pořád první ,vyčuhovat z řady . Targusi jakou máš výšku . Geniové byli převážně menšího vzrůstu ,nejsi vyjimka?! Díky.za diskuzi ,myslím ,že článek byl o nějaké krabičce kterou vyrábí jen pro určitou skupinu lidí a ti to se této diskuze ani neučastnili , zkrátka to mají ,nebo to objednali. Hau.

MedWed (37) napsal 15.02.2019 v 20:32

To jsi ale nepochopil zlato... já nic linkovat nehodlám, kdo není tupec, tak Denali zná, ergo je schopen dekodovat že víš hovno a jen mlzis.

Targus (429) napsal 15.02.2019 v 19:39

MedWed

Neboj, tak zle na tom nejsi. Čekám na ten odkaz.

CZ 175

Nikoli, příteli. Například vůbec neumím hledat na netu, jestli sis nevšiml. A žádostivě čekám, až mě někdo poučí, jak se to dělá, abych tu příště nepsal něco, co uráží vaše motorkářská ega. Prozatím jsme se dostali jen k tomu, že tu méďa píše o výkalech.

MedWed (37) napsal 15.02.2019 v 15:43

Lol... takže lhář a navíc bez schopnosti uznat chybu. No nepřekvapilo by mě to u desetiletyho dítěte... ale jak vidno, někdo přes těch 10 let nevyroste.

CZ175_1967 (105) napsal 15.02.2019 v 14:56-1+4

Targus: pane Targusi, Vy jste strojař, ekonom, řidič kamionu, spisovatel, otec, motorkář, znalec práva, manžel, opravář, kritik, odborník na zeměpis, školství, průmysl … určitě jsem na něco zapomněl. Klobouk dolů, proti Vám jsme nejen my, prostí čtenáři tohoto serveru, ale i Leonardo da Vinci nebo Jára Cimrman, pouhý hmyz lezoucí v trávě.
Jinak ta "krabička jménem ezCAN", o které by se tady asi mělo diskutovat, by nemusela být špatná.

Targus (429) napsal 15.02.2019 v 13:32

MedWed

Tož, chlape, čudl PrtSc už mačkat umíš, tak teď ještě vyjeď seznam výrobců diodové optiky v Evropě, ať máme po nocích co číst.
A pod to můžeš přihodit zbytek světa, to budou určo jen dva tři řádky. Zbytek světa, to je banda blbců, že jo.

Targus (429) napsal 15.02.2019 v 13:26

Jacob82

Tak znova.
Mně nevadí, že mám docela drahé dálkáče z Čajny, když splňují to, co jsem od nich očekával (vzhled, výkon, trvanlivost).
Mně možná vadí, že se na tom pakuje Němec, ale ani to moc ne. Tzv. vyspělé země nevyrábějí prakticky už vůbec nic a žijí pouze z prodeje zavedených značek. Viz "evropská" výroba aut. Jediná země, která se ještě snaží nepustit průmyslovou výrobu je Německo, a tam jsou všecky montovny VW v červených číslech už mnoho let.
Úprk průmyslu na východ - to je jeden aspekt, který se tady snažíte popírat. Jmenovitě MedWed

Co mi fakt vadí, a to je druhý aspekt, že jsem při nákupu ojebáván, nic víc a nic míň. Kdyby řekli je to Bosch vyrobený v Čajně, nemám s tím problém. Vyrobeno je tam cca 80 % spotřebního zboží, nevidím důvod to popírat, ani na to zboží plivat, pokud je aspoň jakž takž kvalitní.

CR500 (142) napsal 15.02.2019 v 13:06

Buznapsí > Draha jsem psal obecne v tom nejzakladnejsim sortimentu diag. Tim jsem myslel treba i ruzne cinske hracky co prave take dokazi JEN cist chyby + parametry. (Byl by stim hrozny boj to rozchodit -urcite nejsou spolehlive na vsech konunikacnich protokolech, ale treba zrovna na vasi moto by fungovaly) Hlavne nejsou zablokovane na par VINu a stalo by to v porovnani opravdu pakatel.
Nasi jsem uvedl jako argument hlavne ohledne uplne jineho levelu funkcnosti a druhu funkci. Souhlas s nasim webem taky nejsem kamarad -- CENA: Tak sem ted zasel na obchodni a zrovna tu nikdo neni. (skoli v nizozemsku tuneni H-D motorek) .Tak jsem zasel za tvurcem, taky nevi ,ale bude dle jeho odhadu castka cca jako tato nejdrazsi varianta v clanku (u nas nejlevnejsi s kabelem neomezeno motorek a funkci,,, v clanku bezdratove jen nejzakladnejsi diag a jen 10*VIN). Ps: urco jestli budete na motosalonu zastavte se a popovidejte z nasimi obchodaky o cene a diag.(nejsou to jen obchodaci, oni 2 primo osobne tuni ty HD motory u nas "na brzde" a maji k motorkam blizko)

MedWed (37) napsal 15.02.2019 v 11:45+1

To je zase kvikot... Hele, já vidím, že jsi psal že se nic mimo Asii nevyrábí... no ale čert ví, co jsi tím vlastně myslel... tedy ve Tvém případě spíše "myslel"

Jacob82 (142) napsal 15.02.2019 v 11:23

Targus: ... rozšroubuju tu nerezovou nádheru, proč ty předražená svině nesvítíš, když jsi v obchodě fachčila - a na patici napsáno TCHAJ-WAN..., na startéru diod napsáno TCHAJ-WAN... / ... fakt hodně dobré, spokojenost..., ale TCHAJ-WAN...

Targus (429) napsal 15.02.2019 v 11:09

Jacob82

Já nemám problém s asijským zbožím, ale tady kolegové mají problém s mým tvrzením, že většina diodové optiky se nedělá v Ojropě, potažmo v Německé Unii.
Čtení s porozuměním, že ano...

MedWed

Tanči, v čem chceš, příteli. Pokud bude velký smrad, já si otevřu okno. Zatím jsme se dopracovali k tomu, že nabízené zboží pod štítkem Dinali není z Ojropy, tudíž jsem se zřejmě se svým tvrzením o minimálním, či spíše nulovém kvantu diodové techniky vyrobeném v Evropě moc nespletl.

Buznapsí (47) napsal 15.02.2019 v 09:57

CR500: Čoveče jak tu můžeš psát že to máte za lepší cenu když ji ani neznáš? Na stránkách taky neni uvedená a proklikat se tím webem to je peklo.

Jacob82 (142) napsal 15.02.2019 v 09:16

Targus: se divim, že máš vůbec počítač, na kterym to píšeš? To si taky překousl kde to bylo vyrobený?

MedWed (37) napsal 15.02.2019 v 08:16

... no, jak to říct slušně... říká se, že když slapnes do hovna, nemel bys tancovat...

a hint: Denali nejsou evropské... hledej dal...

Targus (429) napsal 15.02.2019 v 00:51

Pánové,
ať dělám, co chci, ne a ne se proklikat na výrobnu těch Ojropských světlometů, takže vám budu vděčen, když mi to najdete.
V ČR jsou 4 firmy Denali, všechny mají nákup a prodej, výroba, služby neuvedené v adekvátních přílohách živnostenského zákona. Takže prodej cizího zboží přes net, jinak nula celá nic.
Na rozdíl od zmíněného Varrocu, jehož prezentace vypadá takto:
https://www.varroclighting.com/SitePages/HomePage.aspx
nebo
https://www.varroclighting.com/aboutUs/SitePages/Locations.aspx
Díky za vaše odkazy.

Targus (429) napsal 15.02.2019 v 00:30

MedWed

Myslíš přesně tahleta "homologovaná" světýlka bez povinného "É"-čka? S homologovanou čočkou v příbalovém letáku, přes kterou to nesvítí ani ho*no?

https://www.myenduro.cz/svetlomety/denali-2-0-d4-trioptic-led-pridavna-svetla-homologovana/?gclid=EAIaIQobChMIyYWjqq684AIV1EkYCh2YPQCIEAYYAiABEgJqNfD_BwE

Něco hodně podobného jsem sehnal svému synovci pod stromek z ťamanského e-shopu za litr...
A to jsem přeplatil...

To je něco hodně podobného, jako "pravá česká Jawa 4 Stroke" z Týnce...

Ale máš pravdu v tom, že světlomety patlají i Poláci, tuším, že Wesem se to jmenuje..., a umějí ještě asi pět dalších značek...

MedWed (37) napsal 14.02.2019 v 23:33+1

inu, neznat světla Denali a zároveň tvrdit, že se přídavná světla jinde než v Asii nedělají... To už chce hodně arogance a tuposti...

sedlson (22) napsal 14.02.2019 v 22:28+5

Otevírám diskusi, vidím targus, okamžitě opouštím diskuzi. Vseznalka jsem četl jako malý, nehodlám opakovat na stará kolena😀. Lituju všech normálních lidi, co se zapojili. Zdař bůh!!!

Targus (429) napsal 14.02.2019 v 20:29

jets

... jsi zapomněl napsat JEDINĚ správných názorů...


Taky můžeš využít takové to kolečko na tom plastovém oném, co s tím taháš takovou tu šipečku po obrazovce... Když zatočíš kolečkem, blbec Targus zmizne...
Sním salám sním - vlastně sim sala bim...

jets (522) napsal 14.02.2019 v 19:19+7

já myslím Targusi, že bys měl zařít psát články, páč nevyužít takové studnice informací a správných názorů by byla věčná škoda...

Targus (429) napsal 14.02.2019 v 18:55

CR500

Příteli, mně je jasné, že TY si možná tu motku opravíš, dokonce i na cestě, ale jsi asi tak jediný ze sta, který je schopen třeba konkrétně tu stříkačku vůbec najít, nemluvě o demontáži a vyčištění, anebo o výměně. A nemluvě o tom, že jsem se nesčetněkrát setkal s tím, že komp hlásí úplně jinou chybu, než, která ve skutečnosti znemožňuje jízdu. Neznám auto s řídící jednotkou, které by tento druh podrazu aspoň občas nezkusilo.

Targus (429) napsal 14.02.2019 v 18:42

Božanov

Hele, hodil jsem Denali do vyhledávače. Výškové práce, cestovka, e-shop s naprosto vším. Je pravdou, že jsem je nekontroloval podle DIČ, ale myslím, že to je škoda času. Světla se prostě nikde jinde, než v Asii nedělají, pokud nepočítám plastové zm**y v Nové Jičíně (bývalý Autopal, dnes Varroc Lighting Systems) a v Rychvaldu.

Asi před dvěma lety jsem si chtěl udělat dobře, takže jsem vyrazil do terénu za značkovými světlomety. Poštudoval jsem na netu, co kdo dělá - jasná volba, hrábnem do Bosche. Slibovali větší světelný výkon při stejných žárovkách, dlouhou životnost, poctivé železo a žádné plastové šunty, no neber to!
Objednal jsem si to, musel jsem čekat, protože to nikdo nekupuje, jak jsou drahé, pak jsem si na výzvu přijel do obchodu - A FAKT! Bomba dálkáče. Všecko nerez, nikde nic levného, tlustá skla, perfektní paraboly, zabaleno ve špicovních kartonových krabicích s potiskem, prostě luxus. Bodejť by ne, když stál jeden hrnec tři a půl litru bez daně. Vyzkouším to v prodejně na baterce - bomba!!!
BERU!!!
Přijel jsem dom celý natěšený, jak budu montovat pravý dojčerský výrobek. Přiklopím kabinu, hupsnu na štafle, protože kam jinam s takovou nádherou, než na střechu. Namontuju tam rychlé trubky z nerezu, nic jiného tam prostě NEMŮŽE být, na trubky pak přikroutím hrnce, slezu dolů - bomba! Jasných deset!
Hupky zpátky nahoru jak mladá veverka, zapojím přes přípravu kabeláž - a HO**O!!!
KU**A!!! Hop zpátky na štafle, rozšroubuju tu nerezovou nádheru, proč ty předražená svině nesvítíš, když jsi v obchodě fachčila - a na patici napsáno TCHAJ-WAN..., na startéru diod napsáno TCHAJ-WAN...
No nic, závada byla na mojem přijímači, napájení vyřešeno za půl minuty, dálkáče málem propalovaly díry do svodidel a tavily asfalt, fakt hodně dobré, spokojenost..., ale TCHAJ-WAN...

vilemx (228) napsal 14.02.2019 v 16:01+1

Nevím, co tady furt řešíte, jestli je lepší mít na cestách diag, zabudovaný voltmetr nebo v báglu hozený multimetr (snad kromě Se-seho nikdo osciloskop tahat na dovču nebude). Kdo s tím umí pracovat, vybere si podle toho, jakým způsobem se mu závada detekuje nejsnáze (na mootrce vezu voltmert a Batestem, na výlety beru multimetr. V autě má zase obyč diagn a mobil za 5 Eček z Ali, ale multimetr nevozím). Pro koho je technika motorky španělskou vesnicíé, tak je mu cokoliv z toho stejně k ničemu.
Spíš se dívím, že BMW nemá výstupy na všechny ty elektrofičuriny už v základu a "musí" se kupovat extra škatule z druhovýroby. Vždyť snad není Báwo, které by z motosalónu vyjelo bez nějakého příplatkového elektro cingrlátka???

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist