globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dutyn (0) napsal 30.10.2013 v 14:45

Koukněte na naše video s naší Hondou CBR 125R :)
//www.youtube.com/watch?v=mu5koUSi8TY

Jendaaa (5) napsal 22.07.2010 v 20:38

musim uznat že novější modely nemaj už karbec ale stříkačku a je to znát, je ještě větší rozmezí použitelných otáček směrem nahoru až 10 000, při 8000 se ještě necuká. Jinak fajn univerzální stroj i na kratší výlety.

eskes (0) napsal 16.07.2010 v 14:35

Mam YBR a prestavel jsem ji na enduro. Kukni na foto v mem profilu. Nick "eskes"

smazany43553 (0) napsal 27.04.2007 v 17:35

chce to ale kvalitně mazat

smazany43553 (0) napsal 27.04.2007 v 17:35

ja mam sima 70 a už ma najeto něakejch 5 tisíc po lesích a polích

Pivko (85) napsal 24.02.2007 v 22:54

i trpaslík si chce zajezdit .Je to pro kluky 16 let a tak pro přerostlé a pupkaté jsou zase jiné motky .Srovnávají se dvě odlišné motky ,jedna na ryby a do práce a ta druhá na blbnutí .Tak si hlavně dobře vybrat jak a kde se bude jezdit.Co se týče nákladů tak YBR je facht nenaročná.Jízdní vlasnosti má horší ,ta přední vidle je měká a gumy jsou na ty ryby k rybníku.

CErin (0) napsal 06.01.2007 v 23:25

Na YBRu se mi líbí třeba ta universálnost použití, hezký vzhled, kvalitní zpracování dílů (výhrady bych měl spíš k rámu, když jsem obhlížel to svařování, tak mi nebylo 2x nejlíp). Motor je ekonomický a v otáčkách už i docela pružný. Hlavně snese kdeco, uvidím, jestli tuto sezónu prolomím jubilejních 50 tisíc a jestli to motor ustojí, pak sám napíšu velkou recenzi . Pneu vydržely neskutečné věci, když jsem viděl origo čínské duše, jen jsem kroutil hlavou, ta zadní vydržela asi 13tisíc (origo z fabriky), přední má 25tisíc a je stále použitelná. Moto nechtělo nablafnout jen jednou za celou tu dobu, prostě vynikající stroj. Uznávám třeba vyšší kvalitu Honďáckých motorů, ale do ceny 85k by se mi jít nechtělo, už jen kvůli tomu, že odjezdem z prodejny ztrácím hodnotu 20k kč. Toš tak

smazany29460 (0) napsal 18.12.2006 v 21:07

Tady se clovek nikdy nenudi

Miras-CBR-125 (0) napsal 12.12.2006 v 17:19

ZDR Kamos ma YBR a ja mam CBR a kdyz nekam jedem a ruzne si je sem tam pucime tak se mi na moji jede mnohem lip, protoze me nebavy na tom YBR sedet jako prkno!!! A i vzhledove se mi nelibi a otacky mi vadej jak pomalu klesaj GOLD CBR!!! Tak Zdravim a zas nekdy!!!

riderhenry (2) napsal 10.12.2006 v 15:46

2 V-MAX-DEATH: hmmm, tak to vubec nezavidim... nastesti sem se do takovehle situace jeste nedostal. to by byl pruser, nejsem nejsilnejsi... mozna bych mel problem to zvednout ze zeme, ale bych mohl dokazat doufam...

Interceptor (108) napsal 10.12.2006 v 15:43

2Henry: no letos v Dolomitech jsem musel couvat do kopce se spolujezdkyní a 3kufry , nějakej idiot autobusák si myslel že mašiny mají zpatečku nebo co , nakonec asi po 1,5metru jsem to nezvládl nejen fyzicky,ale taky psichycky a spolu s 3 němčoury jsem ukázal prostředníček na všechny co byly kolem a nějak se protáhli protisměrem...., když už jsem u toho kdo se chystá do Dolomit popř.Alp bacha na busáky jsou to ty nejvetší prasata tamních silnic , maníci ve sporťácích jsou proti nim ohleduplní frajeři

riderhenry (2) napsal 10.12.2006 v 14:53

2 V-MAX-DEATH: no kdybych mel udelat kompromis mezi tim, co chci a co je prakticky, a mel koupit novou masinu, asi bych sel do VFR800. Ale nejdriv bych si oni musel zjistit neco malo vic... precejenom otni toho moc nevim... naklady na CBR125R na 15 000 km jsou pod 20 000. A manipulace stim sestikilem, nebo teda presneji couvacka do kopce - to je pro me asi nadlickej ukol!!! malem sem takhle jednou zustal stat, kdyz sem nemohl "vycouvat". nakonec sem to vzal po trave...

Interceptor (108) napsal 10.12.2006 v 14:17

jo sorry za ty chyby sakra,<br />
2 henry: opět souhlas s tím názorem co kdo ...já mám kliku u mě se shoduje co chce srde i co chce rozum, takže volba byla jasná <br />
2 pavouk: Henry ví o čem mluví, manipulovat s 116kg motorkou a s 200 není 2X obtížnější,ale počitej tak 3X, poznáš na nějaký couvačce do kopce , takže nějaký kilo se hodí

Interceptor (108) napsal 10.12.2006 v 14:10

2 kojot: hovořilo se o nákladech na provoz stroje, ne o nákladech na motosezonu, a pokud jsi četl pečlivě já a Henry jsme meli naklady 50t,Kč+- na 15t.km ...v tom vše na provoz čili i pojistky atd... do provozu přece nemužu započítávat kolik jsem dal v itali za hotel atd..., to by ty čísla byly úplně jinde, a závěrem věřím, že třeba s CBR125 ty naklady na 15t.km mužou byt s klidem poloviční

Lukaass (1) napsal 10.12.2006 v 10:16

Napsat &quot;zašlá sláva modelů XJ600/900&quot; může jenom idiot... Btw, mám přes dva metry a jak na tom vypadám je mi u prdele, když se na to poskládám..

riderhenry (2) napsal 09.12.2006 v 22:26

tyjo, to bych si dal libit, delat autoskolu na YBR. ja to delal ne starym dobrym chopperu a to jeste v dost blbym stavu!

Dave-600f (0) napsal 09.12.2006 v 21:45

Na YBR-ku sem delal papiry a po dvou hodinach me dosti bolela prdel, ted mam CEBRO a nemuzu si ztezovat v pohodli i technicky je za tu cenu proste super ! ! !

riderhenry (2) napsal 09.12.2006 v 20:46

Ivan: sem rad ze ses spokojenej, akorat stim zadnim kolem - poskoci ti zadni kolo u kazdyho bajku, kdyz to postavis na predni pri brzdeni... . Po 12 000 km musim rict, ze me zadni kolo nezradilo jeste nikdy - akorat dneska sem si tak jel a docela sem to nesetril, chtel sem vyzouset, kde je limit toho slicku co me vzadu zustal ste gumy... no a v zatacce na mokru se pekne utrhla, ale stacilo pustit plyn a zase se chytla. nevim proc, ale mel sem stoho docela radost...

riderhenry (2) napsal 09.12.2006 v 20:05

2 Kojot: ja do toho pocital naklady souvisejici z beznym provozem, tj. napr. benal, gumy, pjisteni, ruceni, servis (uplne veskerej servis...) a to je myslim vsechno. Vyslo me to na cca 50 - 70 000. Nevim jestli se ti to zda moc nebo malo, ale asi to tak bude. <br />
<br />
2 Pavouk: na osmince je mozna vaha super, ikdyz taky to moc velkej vliv mit nebude, co si budem namlouvat... to je jako jet s plnou a prazdnou nadrzi... ale napr. na sestikilu bys mel vic nez velkej problem - vazim 80 kg (ale nejsem tlustej... ) a manipulace stou velkou motorkou je opravdu o hodne tezsi nez s malou... Nezda se to, ale hlavne de oto, ze sem zviklej otocit se na miste a prahazovat si to zleva do prava na miste... <br />
<br />
2 CErin: chlape nerikam co je dobra motorka a co neni. ale nevim co se ti nelibi na supersportech - to ze maji nejlepsi technologie a sou nejrychlejsi??? nechci se hadat, ale me se proste liby motorky jako takovy a vim ze kaza ma svoje klady proste jine. nejraci bych si koupil treba Fireblade a jako druhou motku treba nejakej poradnej supermotard od KTM, musi natom byt desna predel! No a kdybych volil rozumem a ne srdcem a musel koupit jednu masinu, tak bych koupil asi but novyho &quot;srsna&quot; od hondy a nebo VFR 800 - podle me hrozne dobra motorka, mozna malinko opomijena... no ale takhle, kdyz sem se rozhodl celym svym JA, tak sem si vybral supersport, ale respektuju kazdyho, od harlejistu po cinsky minibikery...

kojot (22) napsal 09.12.2006 v 19:10

Pominu, vaše komentáře. Ale zaujaly mě vaše údaje o Kč/rok. Ja sem si na bývalým hornetu H6 za rok namotal 24 tis km. (Celkově 37 tis za necelé tři roky) A ten rok mě opravdu vyšel skoro na 95 tis Kč. Vím, že je to na ČR poměrně dost km, ale opravdu jsem jezdil hodně. Ale nechápu jak s 15 tis km můžete mít náklady které hodnotíte pod 20 tis. To máte na mysli jen benzím a pneu? Ostatní náklady? Servis, oleje, filtry, řetezovka, pojistka poviná nebo i havarijka, náklady na campy, dálniční známky mýta? Nebo co zahrnujete a co ne do nákladů? Jinak kamarádi co jezdí jen hobby okruhy mají 20 tis náklady na jeden závodní víkend...

Interceptor (108) napsal 09.12.2006 v 17:31

kuwa tady je samej baleťák ¨<br />
2 Pavouk: začni se pořadně cpát

smazany8881 (0) napsal 09.12.2006 v 17:20

Tu je to jak v modnim salonu kurva, mam 150cm a vazim 150kg, 1:1, proste optimal, chro chro a moje dvaca, pcheee, ta leti 200. Jinak Pavuk je takova mala modelka

smazany34253 (0) napsal 09.12.2006 v 17:14

Já to taky nikomu neberu. Btw, mám 75 kg, tak je to o něco víc. Každý má holt jiný vkus, ale o tom to je. Každý si může vybrat. Ne jako za komančů , ale to sem nepatří. Jen doufám, že najdu motorku, ketrá by mi velikostně sedla.

Twinshot (0) napsal 09.12.2006 v 17:08

Taky mám 60 kg a těžší už asi nebudu. U slabší kubatůry je to výhoda, ale až si jednou koupim třeba R1100GS, tak si budu muset dávat bacha, aby mi to neupadlo...

Interceptor (108) napsal 09.12.2006 v 16:57

2 Pavouk: ty woe 60kilo maji dobře vyvintý roštěnky , no na motku nevim nevim , ja jsem rád za svy kila,alspoň to zvednu ze země kdyby náhodou, ale máš recht s těma kilama to je asi jako s 2T a 4T, každý má svoje, a souhlas s tebou, že plácat &quot;to je hnusný a to je pěkný&quot; je kravina..

Pablo.SV (0) napsal 09.12.2006 v 16:53

Já jsem koupil YBR a jsem s nim naprosto spokojeny. Kamarádi mají CBRka takze uz jsem mel taky tu moznost je vyzkouset a musím říct, že CBR je hodně povedená motorka. A že nevypadá mohutně , ale lidi vzpamatujte se na vzhled to nejezdí . Navíc se počítá s tím, že se na tom budou učit začínající motorkáři a tento účel splňují oba motocykly více než dobře

Vasili1 (0) napsal 09.12.2006 v 16:25

YBR je mnohem hezčí než CBR , na té se také musí furt ležet. Já ale nemám prachy ani na jednu z nich a tak je nejlepší ČZ 175/487

CErin (0) napsal 09.12.2006 v 15:34

Já sedlám YBR od letošního května a mám na něm 25 000 km najetejch (ano, neustále se tím chlubím ) a ze své strany musím říct, že bych nikdy neměnil. Srovnávat 2T a 4T ohledně toho, jak je to živý nejde, ohledně toho, jak je to spolehlivý také moc ne. Každej si najde nějakou svou cestu, jen nedokážu pochopit, proč se všichni &quot;mladí motorkáři&quot; ženou právě do těch 125kových supersportů, kde celou cestu ležíš na nádrží a jedeš úžasných 110 ... Pak je mi jasný, že asi nepřestoupí na nic jinýho, než supersport, tentokrát tak 600cm3 a neřízených 100kW pod kapotou za předpokladu 25 v TP no a konec už si asi domyslíte. Myslím ale, že je to věcí každého, jenom já nedokážu pořád nějak docenit ten význam supersportů, mimo machrování při jízdě v městě a mimo něj..... Obhajuju každopádně YBR, protože vím proč

Interceptor (108) napsal 09.12.2006 v 13:46

2 Manik: je snad jedno jak kdo vypadá, my jezdíme kvůli pocitu z jízdy a ne kvuli tomu abysme dobře vypadali.. , jo a podle mě bude pro každýho alspoň trochu chlapa vždycky každá 125 malá (Pavouk sorry,60kg??) ne nepohodlná, ale od pohledu malá..

ondraaa (0) napsal 08.12.2006 v 19:53

to Maník: moc by mě zajímalo,na čem jezdíš ty.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist