Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj,
ked si priatel v r.2006 kupil XT, moc som tym nadsena nebola,no netrvalo dlho,kym som sa do tej motorky zamilovala
Na tachaci mame 27tis.,presli sme spolu kus Europy, motorecka vzdy slapala na vybornu a nikdy nas nenechala v stichu!
jj,,taky bych nějakej ten CLUB XT 660 uvítal . Když bude,,jdu do něj HNED ! (dejte kdyžtak vědět na mém (ID 28270) kucí. Nebo ať ho nějakej šikulka vytvoří . XT 660 Ruleeezz
Mám XTx a do budoucna chystám laděný výfuky,můžete poradit jakou značku?Chci s vyjímatelným db-kilerem.Jezdím kolem 130-140km/hod.Není to moc?Nerad bych to utahal,díky za rady.Olan.
Naprosto souhlasím s rdx. Tohle jako má bejt enduro??? Váží tunu, podvozek na pr..., no prostě divnosměs... Dyby se aspoń desing podobal enduru, ale ty komíny vypadaj jak na traktoru Jo XTéčka do roku 1990, tobylo jiný kafe...
Měl jsem delší dobu XT 600 r.v. 01 a lze jen doporučit.Filozofii tohohle "endura" nechápu...ochranný rám pod motorem tvoří svody, padací rám napravo tvoří vodní pumpa a těch hadic na motoru...i pád v malé rychlosti vyjde asi hodně draho. A pokus o supermoto s rámem, který se kroutí, jak když hada bije, směšné.XT byla nenáročná, levná a absolutně spolehlivá motorka,která sice byla těžká a neměla výkon a podvozek, ale přežila vše.Tohle má společné s XT jen název.
<br />
Jasně. Jak píše mimouch. Běžnému uživateli je úplně jedno, že se s tím nedá skočit salto, ale maximálně si užije jeho výborné vlastnosti. Navíc se dá loňský model koupit za ještě lepší cenu = 175 900,- . WRko je pro ty, co chtějí dělat jenom samé skopičiny. Pro nás, co už jsme se trochu zklidnili, je úplně maximální radost, že s klidem můžeme na pohodových toulkách přírodou sjet na polní cestu a kochat se i tam.
rool50:<br />
<br />
píárko to není, ta motorka je fakt docela vychytaná. Nemyslim si, že by její určení byla jízda v terénu, možná tak nějaká polňačka při cestě na ryby. Ale dá se s ní v terénu zvládnout překvapivě dost. Jasně, WR to neni, ale běžnýmu uživateli by lezly oči z důlků, kdyby viděl, co se s tim dá projet/vyjet. Takže si myslim, že vzhledem k určení stroje je to zcela dostačující. A o díře v nabídce - to je jiná věc. Velký TTčko tam teď nějak chybí, to je fakt.
Pěkný PR článek S původní řadou XT má ale tahle motorka společný jen název. Velká, těžká, do terénu se nehodí, jen na cestování. Zábavu bych u ní rozhodně nehledal. Yamaha by spíš měla trošku upravit WR 450, prodloužit servisní intervaly, snížit cenu a dělat i motarda. Tak bych si představoval motorku pro zábavu. Ale to je obecný problém japonců, dělají jen těžká cestovní endura (motardy), nic pro hobíky. Snad jen Suzuki DR 400 je světlou vyjímkou.
Teda ja fakt zasnu nad tema fotkama ke clankum. Je to fakt mazec! Takhle kvalitni fotky se na webu hned tak nevidi! Klobouk dolu, bezva prace...Myslim, ze to je super propagace pro vyrobce motorek. Nedivil bych se, kdyby na kvalitni fotografickou vybavu prispeli nejakym sponsoringem..
Trosku mi tam schazi poznamka,ze motor pochazi z XTZ660 (pokud se nepletu), pise se tam, jako by to bylo z XT 500/600. Jinak ve vymirajicim segmentu "jeste endur" je to jiste dobra volba.<br />
Ty vyfuky a vodni pumpu proste nechapu.<br />
Kdo vi jak dopadnul Motorradacky long-term test verze X?<br />
<br />
Jo a abych nezapomel, dobre napsano, mimouchu
Ahoj,
ked si priatel v r.2006 kupil XT, moc som tym nadsena nebola,no netrvalo dlho,kym som sa do tej motorky zamilovala
Na tachaci mame 27tis.,presli sme spolu kus Europy, motorecka vzdy slapala na vybornu a nikdy nas nenechala v stichu!
Zkuste www.xt660.cz
sem taky pro, takze piste naky napady a navrhy
jjjo xt club by byl good
jj,,taky bych nějakej ten CLUB XT 660 uvítal
. Když bude,,jdu do něj HNED ! (dejte kdyžtak vědět na mém (ID 28270) kucí. Nebo ať ho nějakej šikulka vytvoří
. XT 660 Ruleeezz
Mám XTx a do budoucna chystám laděný výfuky,můžete poradit jakou značku?Chci s vyjímatelným db-kilerem.Jezdím kolem 130-140km/hod.Není to moc?Nerad bych to utahal,díky za rady.Olan.
Naprosto souhlasím s rdx. Tohle jako má bejt enduro??? Váží tunu, podvozek na pr..., no prostě divnosměs... Dyby se aspoń desing podobal enduru, ale ty komíny vypadaj jak na traktoru
Jo XTéčka do roku 1990, tobylo jiný kafe...
Měl jsem delší dobu XT 600 r.v. 01 a lze jen doporučit.Filozofii tohohle "endura" nechápu...ochranný rám pod motorem tvoří svody, padací rám napravo tvoří vodní pumpa a těch hadic na motoru...i pád v malé rychlosti vyjde asi hodně draho. A pokus o supermoto s rámem, který se kroutí, jak když hada bije, směšné.XT byla nenáročná, levná a absolutně spolehlivá motorka,která sice byla těžká a neměla výkon a podvozek, ale přežila vše.Tohle má společné s XT jen název.
Jasně. Jak píše mimouch. Běžnému uživateli je úplně jedno, že se s tím nedá skočit salto, ale maximálně si užije jeho výborné vlastnosti. Navíc se dá loňský model koupit za ještě lepší cenu = 175 900,-
rool50:<br />
<br />
píárko to není, ta motorka je fakt docela vychytaná. Nemyslim si, že by její určení byla jízda v terénu, možná tak nějaká polňačka při cestě na ryby. Ale dá se s ní v terénu zvládnout překvapivě dost. Jasně, WR to neni, ale běžnýmu uživateli by lezly oči z důlků, kdyby viděl, co se s tim dá projet/vyjet. Takže si myslim, že vzhledem k určení stroje je to zcela dostačující. A o díře v nabídce - to je jiná věc. Velký TTčko tam teď nějak chybí, to je fakt.
Pěkný PR článek
S původní řadou XT má ale tahle motorka společný jen název. Velká, těžká, do terénu se nehodí, jen na cestování. Zábavu bych u ní rozhodně nehledal. Yamaha by spíš měla trošku upravit WR 450, prodloužit servisní intervaly, snížit cenu a dělat i motarda. Tak bych si představoval motorku pro zábavu. Ale to je obecný problém japonců, dělají jen těžká cestovní endura (motardy), nic pro hobíky. Snad jen Suzuki DR 400 je světlou vyjímkou.
Pokud vím, tak ten motor není z XTZ660, ale nějakej úplně novej. Taky nemá pět ventilů, ale čtyři.
mimouchu, omluva, mne?
))
Sponzoring je bohužel v mé vlastní režii
<br />
<br />
Rado - omluva za info o motoru.<br />
<br />
Teda ja fakt zasnu nad tema fotkama ke clankum. Je to fakt mazec! Takhle kvalitni fotky se na webu hned tak nevidi! Klobouk dolu, bezva prace...Myslim, ze to je super propagace pro vyrobce motorek. Nedivil bych se, kdyby na kvalitni fotografickou vybavu prispeli nejakym sponsoringem..
Trosku mi tam schazi poznamka,ze motor pochazi z XTZ660 (pokud se nepletu), pise se tam, jako by to bylo z XT 500/600. Jinak ve vymirajicim segmentu "jeste endur" je to jiste dobra volba.
<br />
Ty vyfuky a vodni pumpu proste nechapu.<br />
Kdo vi jak dopadnul Motorradacky long-term test verze X?<br />
<br />
Jo a abych nezapomel, dobre napsano, mimouchu
Je to úplně jinak. Předtím jsem nevěděl co koupit, ale teď je to naprosto jasné. XT660R.
tak predtim jsem nevedel co koupit a ted uz vubec ne