Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
musím povedať, že mne osobne sa ten stroj veľmi páči, dnes idem na testovaciu jazdu a keďže motor je fantastický a posed pohodlný, asi je to len formalita pred objednaním. škoda, že yamaha a aj redaktori z rôznych portálov a časákov tlačia nasilu RETRO. podľa mňa to nie je RETRO, je to moderný stroj s klasickým dizajnom, nič kozmické futuristické. naživo vyzerá vážne super, oveľa lepšie ako na fotkách. fotogenická moc nie je. idem do sivej farby (akože brúsený hliník). zhodiť štandardný držiak ŠPZ s blatníkom, vymeniť divné fialové sedadlo za čierne. výfuk, aj keď mnohým vadil, sa mi páči moc. nepotrebujem ho všade predvádzať. schovaný vyzerá super. odnímateľný kryt zadného sedadla z brúseného hliníku a na začiatok stačilo.
nechápem snahu redaktora urobiť svojim outfitom nasilu retro z tohto biku. na tak silnom stroji jazdiť s otvorenou prilbou bez plexi či aspoň okuliarov snáď to bolo len pre foto a jazdu si užil v integrále. v tom hrnci čo má na hlave by mu čmeliak hlavu rozbil aj na vespe
Chmmm, retro. Ja po retru pokukuju, a vzdycky skoncim bud u skoronovy cb 1100 (ex) nebo xjr (z doby pred-vstrikovane). Asi rozhodne stav uspor po dokonceni nove kuchyne ☺☺
Ale toto je retro jak stehno. Asi ze to ma kulaty svetlo ...
Strašne silené retro . Ten motor totiž s retro charakterom nemá vôbec nič spoločné.
Akože dať si takú prílbu ako pán testér a užiť si pekný den a v pohode si pojazdiť...na ten to motor ale vôbec neni. Cirkus taký istý ako s Tracerom ktorý je vraj na cestovanie... Skrátka prezlečený skvelý naháč umocnený "kostýmom" testérov na fotkách
Nevím co pan designer požil... ale rozhodně to bylo nějaký halucinogenní svinsto... aneb proč, když už teda dělá klasickou motorku, použije litý rám z MT... za těch padesát tisíc by se tam vešel i s novým trubkovým rámem... jenže to už by zas bylo moc blízko XV 950... ale což yamaha hodila do jámy další motorku (viz. SR 400 a XSR 750)... 50 za nic navíc... (nádrž, sedlo a lak by to mělo stejně)
Na dnešní dobu celkem pěkná motorka. Teda až na to divný přední světlo, budík a krabička vpředu na rámu tam opravdu ošklivé trčí. Věřím že na živo bude vypadat mnohem líp než na fotkách
Pred budík nejaký pekný malý štít, zadné svetlo vymeniť, tak isto ako výfuk. Horšie to je s chladičom ktorý asi prebrali zo starého auta a tá škatula nad chladičom na pravej strane... Otras. Pekný detail je držiak predného svetla a aj ten budík má celkom zaujímavý dizajn. Dojazd 180km je smiešny.
Ten motor je mega pecka, a je jedno, v čem je usazenej - někomu se líbí MT09, někomu tohle. Jen ten cenovej rozdíl mi hlava nebere... Za mě dobrý, žlutá je dobrá, moje oblíbená barva, jde mi k přilbě a po kalbě ráno i k pleti :)
Základ super, ale když už, tk MT-09, je hezčí a 50 kolíků zbyde v kapse Jinak motory emtéček, to se Yamaze povedlo, tady konkurence jen smutně kouká...
Pozerám na to a nestíham sa čudovať. Najlepšie predávanými motorkami na Západe sú Honda NC 700 X a Yamaha MT 09 . Aj s jej derivátmi čo majú svoje vlastné meno. Napr. tzv "XSR". Páni, zvykajme si, svet sa (niekam) posúva. Vážme si každú peknú ozajstnú motorku. Svet gýčov nemal nikdy väčší vplyv.
Jo to jsou ty "naše vlhké sny" , Marte - jako když si říkám "proč člověk nikdy neměl dost peněz" na to, aby nemusel tu mášu, kterou dal do kupy a udělal
po svým, prodat, a mohla ta další do baráku ...
*Retro v moderním pojetí* je "tak trochu" nesmyl, žejo, Pajo
A už je doma
musím povedať, že mne osobne sa ten stroj veľmi páči, dnes idem na testovaciu jazdu a keďže motor je fantastický a posed pohodlný, asi je to len formalita pred objednaním. škoda, že yamaha a aj redaktori z rôznych portálov a časákov tlačia nasilu RETRO. podľa mňa to nie je RETRO, je to moderný stroj s klasickým dizajnom, nič kozmické futuristické. naživo vyzerá vážne super, oveľa lepšie ako na fotkách. fotogenická moc nie je. idem do sivej farby (akože brúsený hliník). zhodiť štandardný držiak ŠPZ s blatníkom, vymeniť divné fialové sedadlo za čierne. výfuk, aj keď mnohým vadil, sa mi páči moc. nepotrebujem ho všade predvádzať. schovaný vyzerá super. odnímateľný kryt zadného sedadla z brúseného hliníku a na začiatok stačilo.
nechápem snahu redaktora urobiť svojim outfitom nasilu retro z tohto biku. na tak silnom stroji jazdiť s otvorenou prilbou bez plexi či aspoň okuliarov snáď to bolo len pre foto a jazdu si užil v integrále. v tom hrnci čo má na hlave by mu čmeliak hlavu rozbil aj na vespe
Mě se líbí , je to Bomba asi ji koupím
Kritice dole nerozumím
no triumph truxton 1200R to zrovna neni, ze
Já nevím, mě připadá divná, nesourodá, ani retro, ani moderní. Ničím mě nezaujala, asi nejsem cílová skupina
Dobrá myšlenka - ta "doba předvstřiková"
Kdo by se furt bál, že mu ten vstřikový systém ZANEŔÁDÍ
nějaká biosračka z fujtajblovýho Naturalu ...
Chmmm, retro. Ja po retru pokukuju, a vzdycky skoncim bud u skoronovy cb 1100 (ex) nebo xjr (z doby pred-vstrikovane). Asi rozhodne stav uspor po dokonceni nove kuchyne ☺☺
Ale toto je retro jak stehno. Asi ze to ma kulaty svetlo ...
Takhle vypada taky zajimave:
//www.bikeexif.com/wrenchmonkees-yamaha-xsr900
Strašne silené retro . Ten motor totiž s retro charakterom nemá vôbec nič spoločné.
Akože dať si takú prílbu ako pán testér a užiť si pekný den a v pohode si pojazdiť...na ten to motor ale vôbec neni. Cirkus taký istý ako s Tracerom ktorý je vraj na cestovanie... Skrátka prezlečený skvelý naháč umocnený "kostýmom" testérov na fotkách
Yamaho, dej tam dva analogové budíky!
NE. Nelíbí se mi. Asi by se to chtělo svézt, ale když se mi nelíbí, nechtěl bych ji
Nevím co pan designer požil... ale rozhodně to bylo nějaký halucinogenní svinsto... aneb proč, když už teda dělá klasickou motorku, použije litý rám z MT... za těch padesát tisíc by se tam vešel i s novým trubkovým rámem... jenže to už by zas bylo moc blízko XV 950... ale což yamaha hodila do jámy další motorku (viz. SR 400 a XSR 750)... 50 za nic navíc... (nádrž, sedlo a lak by to mělo stejně)
Na dnešní dobu celkem pěkná motorka. Teda až na to divný přední světlo, budík a krabička vpředu na rámu tam opravdu ošklivé trčí. Věřím že na živo bude vypadat mnohem líp než na fotkách
Pred budík nejaký pekný malý štít, zadné svetlo vymeniť, tak isto ako výfuk. Horšie to je s chladičom ktorý asi prebrali zo starého auta a tá škatula nad chladičom na pravej strane... Otras. Pekný detail je držiak predného svetla a aj ten budík má celkom zaujímavý dizajn. Dojazd 180km je smiešny.
XSR 900 je dražší oproti MT09, protože se jedná o limitovanej bajk 60th Aniversary, žlutá s černou jsou vyroční limitující barvy Yamahy ...
Ten motor je mega pecka, a je jedno, v čem je usazenej - někomu se líbí MT09, někomu tohle. Jen ten cenovej rozdíl mi hlava nebere... Za mě dobrý, žlutá je dobrá, moje oblíbená barva, jde mi k přilbě a po kalbě ráno i k pleti :)
Základ super, ale když už, tk MT-09, je hezčí a 50 kolíků zbyde v kapse Jinak motory emtéček, to se Yamaze povedlo, tady konkurence jen smutně kouká...
svět se v prdel obrací
za ty prachy dobrej úlet, viděl jsem osobně v HK největší průser prej je, že přestali dělat Dragstary a ja nevim ostatní prej, že tohle stačí !!!
retro to opravdu neni ani náhodou ..
Zelinář. taky čekám
Retro ??? No asi ne...
Pozerám na to a nestíham sa čudovať. Najlepšie predávanými motorkami na Západe sú Honda NC 700 X a Yamaha MT 09 . Aj s jej derivátmi čo majú svoje vlastné meno. Napr. tzv "XSR". Páni, zvykajme si, svet sa (niekam) posúva. Vážme si každú peknú ozajstnú motorku. Svet gýčov nemal nikdy väčší vplyv.
Ta nádrž tam vůbec nesedí!! Moto je předelaný MT09,z toho se blbě dělá retro..
Brrrr. "Retro"s chladicem a odpornym digitalem? Jeste tomu chybi zamaskovanej elektromotor. Je to hnus velebnosti!
Mě se líbí, tak jak je. I ten budík je skvělý. Krásná mašina. Proč jen jsem tak chudý :)
Jo to jsou ty "naše vlhké sny" , Marte - jako když si říkám "proč člověk nikdy neměl dost peněz" na to, aby nemusel tu mášu, kterou dal do kupy a udělal
po svým, prodat, a mohla ta další do baráku ...
*Retro v moderním pojetí* je "tak trochu" nesmyl, žejo, Pajo
to Ivan2T: 3V do práce a na nákupy 1V na neděli
PS: nechtěl bych si mezi nima vybírat
To je takova marketingova lez, aby se to libilo tem co chteji retro i tem co chteji moderni motorku.
co je "retro v moderním pojetí"?