globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smass (0) napsal 01.01.2007 v 17:57

Vikan: Diky za radu. Ty vidlice zkusim...

Strngr (141) napsal 30.12.2006 v 18:40

Po Kawce ZZR 1400 druhý parádní stěhovák - kdybych si mohl dovolit protáhnout se napříč Evropou a současně koupit moto za půl melounu, bral bych jednu nebo druhou (nebo jednu a pak druhou ). A drobnost Vikanovi - je to teda dost o tom, kdo na motyce sedí, ale přesto mám lehký sklon k pochybnostem jak ma třímetrákové strojovně "ucasnuješ" o sto kil lehčího supersporta a následně si ho "vzpřímeně sezobáváš" Ale nic ve zlém, třeba to má někdo nacvičené ?

smazany36270 (0) napsal 29.12.2006 v 08:21

Smash : vidlice jsem popustil o 9mm. Brzdy mají ostřejší nástup jenže jsem změnil víc věcí naráz tak nevím co pomohlo nejvíc. Brzdová pumpa je 19tka místo 16, pancéřové hadičky, a měkčí desky. Váha na ruce je stejná, rozdíl poznáš až když se rozjedeš. Mnohem lehčeji se překlápí. Taky doporučuji přitvrdit tlumiče pak ti zmizí ten autobusoidní syndrom a zůstane jen rychlá a čitelná motorka, které supersport na okrsce neujede a až se ucasnuje tak si ho ve vzpřímené poloze pěkně zobneš.

lynx (98) napsal 28.12.2006 v 09:29

Tak to je moje krevní skupina . Ladičky udělali perfektní stroj. Jenom souhlasím s autorem, to klasické řazení by mi vyhovovalo víc. Bohužel má autor pravdu i v té limitující ceně . Jinak ovšem patří FJR mezi moje nejerotičtější sny . <br />
Celkové hodnocení:

smass (0) napsal 27.12.2006 v 21:54

Vikan: FJRko mam jen chvily a ta obratnost by mohla byt lepsi. Poradis mi o kolik si pustil vidlice? Se zadkem si nic nedelal? Nemas pak vic vahu na rukou? Jinak jsem koukal na Tvoje FJR - Super. Jsou ty brzdy vyrazne lepsi? Diky

Jarda (281) napsal 26.12.2006 v 19:55

thom.s: Ty preci vis co tim basnik chtel rici, tak nevim proc to povazujes za usmevne.

smazany36270 (0) napsal 26.12.2006 v 17:19

Jo a s tím topením je to pravda. V parném létě je to vážně teplíčko na vejce, které bych si odpustil.

smazany36270 (0) napsal 26.12.2006 v 17:16

maco moje Fjerko ti nepoščám,s tou obratností záleží na vkusu já si popustil vidlice a je to mnohem lepší. Originál plexi mám v garáži a po nehodě jsem namontoval plégo od MRA. Helmu zavírám až nad 180. Velmi praktické, když mám na helmě tmavý plexi a někde chytnu tmu. Celkově jsem hodně upravoval až blbnul. Jestli tě to zajímá tak fotky jak jsem ho koupil, opravil, rozbil, zase opravil a tak najdeš na: vikan.rajce.net

thom.s (0) napsal 26.12.2006 v 10:50

ZÁPORY: dost výrazně se rozpalují koncovky výfuku<br />
<br />
to je fakt k pousmání, kdo by to do výfuku řekl, že bude horký

smazany36270 (0) napsal 26.12.2006 v 09:54

No s Fjerkem jsme letos skousli 16 000 km a to jsme tři měsíce stáli, protože jsme zakopli o Sierru. Můj názor. Pěkný,rychlý,pohodlný a po drobné úpravě i obratný v malých rychlostech. Výkon je dostatečný, na zadní jde plynem a bez vyplachování. Doporučuji vyzkoušet a nepolemizovat. Čus.

smazany4984 (1) napsal 25.12.2006 v 15:45

To Luigi&gt;CB1300 a Fjr byly motorky na kterých se mně fakt dobře sedělo.Vyhrály kapoty a dva výfuky.Oproti Panu vypadá pořád ještě jako motorka

šimic (46) napsal 25.12.2006 v 15:31

rso:nooo a ještě pak teda mosijů ve fotošopu dodělat nápisy na hadry <br />
<br />

LuigiCB1300 (4) napsal 25.12.2006 v 12:10

ve zlaty metalize je k sezrani, fjrko bylo pro mne jednim ze zhavych kandidatu pred rokem ..

šimic (46) napsal 25.12.2006 v 11:48

Ale tak ujde... <br />
prva




TOPlist