Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Po Kawce ZZR 1400 druhý parádní stěhovák - kdybych si mohl dovolit protáhnout se napříč Evropou a současně koupit moto za půl melounu, bral bych jednu nebo druhou (nebo jednu a pak druhou ). A drobnost Vikanovi - je to teda dost o tom, kdo na motyce sedí, ale přesto mám lehký sklon k pochybnostem jak ma třímetrákové strojovně "ucasnuješ" o sto kil lehčího supersporta a následně si ho "vzpřímeně sezobáváš" Ale nic ve zlém, třeba to má někdo nacvičené ?
Smash : vidlice jsem popustil o 9mm. Brzdy mají ostřejší nástup jenže jsem změnil víc věcí naráz tak nevím co pomohlo nejvíc. Brzdová pumpa je 19tka místo 16, pancéřové hadičky, a měkčí desky. Váha na ruce je stejná, rozdíl poznáš až když se rozjedeš. Mnohem lehčeji se překlápí. Taky doporučuji přitvrdit tlumiče pak ti zmizí ten autobusoidní syndrom a zůstane jen rychlá a čitelná motorka, které supersport na okrsce neujede a až se ucasnuje tak si ho ve vzpřímené poloze pěkně zobneš.
Tak to je moje krevní skupina . Ladičky udělali perfektní stroj. Jenom souhlasím s autorem, to klasické řazení by mi vyhovovalo víc. Bohužel má autor pravdu i v té limitující ceně . Jinak ovšem patří FJR mezi moje nejerotičtější sny . <br />
Celkové hodnocení:
Vikan: FJRko mam jen chvily a ta obratnost by mohla byt lepsi. Poradis mi o kolik si pustil vidlice? Se zadkem si nic nedelal? Nemas pak vic vahu na rukou? Jinak jsem koukal na Tvoje FJR - Super. Jsou ty brzdy vyrazne lepsi? Diky
maco moje Fjerko ti nepoščám,s tou obratností záleží na vkusu já si popustil vidlice a je to mnohem lepší. Originál plexi mám v garáži a po nehodě jsem namontoval plégo od MRA. Helmu zavírám až nad 180. Velmi praktické, když mám na helmě tmavý plexi a někde chytnu tmu. Celkově jsem hodně upravoval až blbnul. Jestli tě to zajímá tak fotky jak jsem ho koupil, opravil, rozbil, zase opravil a tak najdeš na: vikan.rajce.net
No s Fjerkem jsme letos skousli 16 000 km a to jsme tři měsíce stáli, protože jsme zakopli o Sierru. Můj názor. Pěkný,rychlý,pohodlný a po drobné úpravě i obratný v malých rychlostech. Výkon je dostatečný, na zadní jde plynem a bez vyplachování. Doporučuji vyzkoušet a nepolemizovat. Čus.
Vikan: Diky za radu. Ty vidlice zkusim...
Po Kawce ZZR 1400 druhý parádní stěhovák - kdybych si mohl dovolit protáhnout se napříč Evropou a současně koupit moto za půl melounu, bral bych jednu nebo druhou
(nebo jednu a pak druhou
). A drobnost Vikanovi - je to teda dost o tom, kdo na motyce sedí, ale přesto mám lehký sklon k pochybnostem jak ma třímetrákové strojovně "ucasnuješ" o sto kil lehčího supersporta a následně si ho "vzpřímeně sezobáváš"
Ale nic ve zlém, třeba to má někdo nacvičené
?
Smash : vidlice jsem popustil o 9mm. Brzdy mají ostřejší nástup jenže jsem změnil víc věcí naráz tak nevím co pomohlo nejvíc. Brzdová pumpa je 19tka místo 16, pancéřové hadičky, a měkčí desky. Váha na ruce je stejná, rozdíl poznáš až když se rozjedeš. Mnohem lehčeji se překlápí. Taky doporučuji přitvrdit tlumiče pak ti zmizí ten autobusoidní syndrom a zůstane jen rychlá a čitelná motorka, které supersport na okrsce neujede a až se ucasnuje tak si ho ve vzpřímené poloze pěkně zobneš.
Tak to je moje krevní skupina
. Ladičky udělali perfektní stroj. Jenom souhlasím s autorem, to klasické řazení by mi vyhovovalo víc. Bohužel má autor pravdu i v té limitující ceně
. Jinak ovšem patří FJR mezi moje nejerotičtější sny
. <br />
Celkové hodnocení:
Vikan: FJRko mam jen chvily a ta obratnost by mohla byt lepsi. Poradis mi o kolik si pustil vidlice? Se zadkem si nic nedelal? Nemas pak vic vahu na rukou? Jinak jsem koukal na Tvoje FJR - Super. Jsou ty brzdy vyrazne lepsi? Diky
thom.s: Ty preci vis co tim basnik chtel rici, tak nevim proc to povazujes za usmevne.
Jo a s tím topením je to pravda. V parném létě je to vážně teplíčko na vejce, které bych si odpustil.
maco moje Fjerko ti nepoščám,s tou obratností záleží na vkusu já si popustil vidlice a je to mnohem lepší. Originál plexi mám v garáži a po nehodě jsem namontoval plégo od MRA. Helmu zavírám až nad 180. Velmi praktické, když mám na helmě tmavý plexi a někde chytnu tmu. Celkově jsem hodně upravoval až blbnul. Jestli tě to zajímá tak fotky jak jsem ho koupil, opravil, rozbil, zase opravil a tak najdeš na: vikan.rajce.net
ZÁPORY: dost výrazně se rozpalují koncovky výfuku<br />
<br />
to je fakt k pousmání, kdo by to do výfuku řekl, že bude horký
No s Fjerkem jsme letos skousli 16 000 km a to jsme tři měsíce stáli, protože jsme zakopli o Sierru. Můj názor. Pěkný,rychlý,pohodlný a po drobné úpravě i obratný v malých rychlostech. Výkon je dostatečný, na zadní jde plynem a bez vyplachování. Doporučuji vyzkoušet a nepolemizovat. Čus.
To Luigi>CB1300 a Fjr byly motorky na kterých se mně fakt dobře sedělo.Vyhrály kapoty a dva výfuky.Oproti Panu vypadá pořád ještě jako motorka
rso:nooo a ještě pak teda mosijů ve fotošopu dodělat nápisy na hadry
<br />
<br />
ve zlaty metalize je k sezrani, fjrko bylo pro mne jednim ze zhavych kandidatu pred rokem ..
Ale tak ujde...
<br />
prva