Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, zatim sem se nedostal k tomu Vam odpoved, tak az ted:<br />
Vasek>>No chtel sem tim jen rict, ze Kawa je celkove takova rozhazenejsi v zatackach, je treba si davat vic pozor, ale zase pohodlnejsi pres prejezdy, diry apod. Z R6 si muzes vic dovolit a pritom perfektne drzi stopu, proste je tuzsi. Mozna sem to v testu napsal trochu blbe, pak se omlouvam.. <br />
Kovi>>Zname se?? Muzes mi s tim clankem priste pomoct...<br />
Ale jen dodavam, ze sme to psali s Markem nezavisle na sobe...ver ci ne, tot uz tva vec.. Pavel..
No právě. Proto je nutné psát články jako záležitost pocitů. Protože pokud se to nevezme na dynamometr, tak je všechno jen o subjektivním vnímání. A každé rádoby odsouzení nebo naopak vyzdvihování nemůže být stopro objektivní. Tedy pokud pominu evidentní nedostatky. <br />
Každý redaktor má k něčemu blíž, a k něčemu dál, jsou tam sem tam i určité sympatie nebo chladnost k značce znát. Každý se i přes to snaží psát co nejobjektivněji. Ovšem celkový dojem nebo posouzení se může ve finále projevit na tom jak článek vyzní.<br />
Ovšem rozdíly v hodnocení by při porovnávání článků neměly být zásadní.
Teda musím říct, že koukám jako blázen. Někdo se tady snaží někomu něco dát...ať jsou to konkrétní údaje, nebo pocity. A místo toho, aby si každý vybral co mu víc vyhovuje a byl za to rád, tak tady čtu remcání nespokojenců, kteří sice nic pro nikoho tady neudělali, ale kritiky mají plnou hubu.<br />
Každý píšeme trošku jinak. A má to svý důvody. Za jedno je to záživnější pro čtenáře, protože nemá pocit že je všechno psáno jedním člověkem. A za další to, že někdo do článků dává více pocitů(třeba já) než jen strohých údajů značí, že motorka není jen a pouhý stroj jako třeba soustruh. Je to věc která se přímo dotýká zábavy, pro kterou je primárně určená a tím pádem to má s těmi emocemi dost spojitost. Tabulky si můžete přečíst na ofiko stránkách dovozců...my jsme tu od toho, aby jsme motorku přiblížili čtenářům hlavně po té lidské stránce. <br />
A z toho plyne, že žádný názor není zbytečným plýtváním kilobitů.
Pro Kovi: Nevím, proč ti Pavlův text připadal jako blábol? Myslím, že je v tomhle dosti znalý a fundovaný. Ja se do textů snažím dostat nějaký svůj pocit, protože vím, že je tu spousta lidí co to ocení. Není to motorkaření jen o výkonech a časech, ale pro mne hlavně o pocitech. A vím, že takových nás je tu spousta, ovšem druhá část zas ocení technické detaily, speciality a další odlišnosti, které nikde jinde nenašli. Marek alias Kojot
Klady Kawy vzhled a digi otackomer?Me se teda mnohem vic libi R6 a co vim tak vetsina jezdcu ocenuje klasicke analogove otackomery....Ale jak jste napsali-vec nazoru
kovi: kazdy vi o cem mluvi, jinak by ten test nepsal a nebyl by zde publikovan. Proto je test rozdelen na dve casti, kde se kazdy zameruje na neco. Pavel popisuje spise technicke veci, Marek zase vice jizdnich dojmu.
Příště na ty motorky, které hodnotíte. posaďte někoho, kdo se toho nebojí. Článek jsem četl, ok, ale to video doporučuju smazat ;) Ne..vážně!
No ja uznavam Kawasaky pekne barvy i styl,proste jsou pekne v jakekoliv podobe
Ahoj, zatim sem se nedostal k tomu Vam odpoved, tak az ted:<br />
<br />
<br />
Vasek>>No chtel sem tim jen rict, ze Kawa je celkove takova rozhazenejsi v zatackach, je treba si davat vic pozor, ale zase pohodlnejsi pres prejezdy, diry apod. Z R6 si muzes vic dovolit a pritom perfektne drzi stopu, proste je tuzsi. Mozna sem to v testu napsal trochu blbe, pak se omlouvam..
Kovi>>Zname se?? Muzes mi s tim clankem priste pomoct...
Ale jen dodavam, ze sme to psali s Markem nezavisle na sobe...ver ci ne, tot uz tva vec.. Pavel..
No právě. Proto je nutné psát články jako záležitost pocitů. Protože pokud se to nevezme na dynamometr, tak je všechno jen o subjektivním vnímání. A každé rádoby odsouzení nebo naopak vyzdvihování nemůže být stopro objektivní. Tedy pokud pominu evidentní nedostatky. <br />
Každý redaktor má k něčemu blíž, a k něčemu dál, jsou tam sem tam i určité sympatie nebo chladnost k značce znát. Každý se i přes to snaží psát co nejobjektivněji. Ovšem celkový dojem nebo posouzení se může ve finále projevit na tom jak článek vyzní.<br />
Ovšem rozdíly v hodnocení by při porovnávání článků neměly být zásadní.
Jarda: rado se stalo
<br />
Teda musím říct, že koukám jako blázen. Někdo se tady snaží někomu něco dát...ať jsou to konkrétní údaje, nebo pocity. A místo toho, aby si každý vybral co mu víc vyhovuje a byl za to rád, tak tady čtu remcání nespokojenců, kteří sice nic pro nikoho tady neudělali, ale kritiky mají plnou hubu.<br />
Každý píšeme trošku jinak. A má to svý důvody. Za jedno je to záživnější pro čtenáře, protože nemá pocit že je všechno psáno jedním člověkem. A za další to, že někdo do článků dává více pocitů(třeba já) než jen strohých údajů značí, že motorka není jen a pouhý stroj jako třeba soustruh. Je to věc která se přímo dotýká zábavy, pro kterou je primárně určená a tím pádem to má s těmi emocemi dost spojitost. Tabulky si můžete přečíst na ofiko stránkách dovozců...my jsme tu od toho, aby jsme motorku přiblížili čtenářům hlavně po té lidské stránce. <br />
A z toho plyne, že žádný názor není zbytečným plýtváním kilobitů.
Deefenbaker:
Tenhle komentar mi dneska ale pekne zvedl naladu.Dik.
Pro Vespa: fotka je to pěkná, sám jsem to ani neštudoval. Je vidět, že tu máme opravdu pozorné čtenáře. Ale jako pán se zatím necítím...
Pro Kovi: Nevím, proč ti Pavlův text připadal jako blábol? Myslím, že je v tomhle dosti znalý a fundovaný. Ja se do textů snažím dostat nějaký svůj pocit, protože vím, že je tu spousta lidí co to ocení. Není to motorkaření jen o výkonech a časech, ale pro mne hlavně o pocitech. A vím, že takových nás je tu spousta, ovšem druhá část zas ocení technické detaily, speciality a další odlišnosti, které nikde jinde nenašli. Marek alias Kojot
Pro RGbiker:no tak to čteš asi špatně.
Klady Kawy vzhled a digi otackomer?Me se teda mnohem vic libi R6 a co vim tak vetsina jezdcu ocenuje klasicke analogove otackomery....Ale jak jste napsali-vec nazoru
heh, rafinovaná fotka<br />
//www.motorkari...0000007620.jpg<br />
Ten pán ve žluté kombinéze drží žezlo a žehná pánovi v modré
kovi: kazdy vi o cem mluvi, jinak by ten test nepsal a nebyl by zde publikovan. Proto je test rozdelen na dve casti, kde se kazdy zameruje na neco. Pavel popisuje spise technicke veci, Marek zase vice jizdnich dojmu.
PepaS ZX-6R: To jsme si samozrejme vsimli, jen jsme nechteli firme MRA delat reklamu.