husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Piwell (21) napsal 15.04.2011 v 23:59

Chtěl jsem nějakýho skútra 125 ccm, líbí se mi i nějaký moderní skútry. Přítelkyně chtěla v podstatě jedině Vespu. Nakonec jsem neodolal a koupil jsem si jí taky. Podlehl jsem. A snadno. Vespy maj zkrátka charisma, který moderní plasťáky postrádají ...

SuperSic58 (1308) napsal 12.04.2011 v 08:57

No kombinace našláplýho skútru, malejch koleček a českejch děravejch silnic mi přijde dost odvážná... Na naše silnice je nejlepší traktor))))
A co se týče těch holek, co se fotily u Vespy, to bylo někde v zahraničí ne? U nás se budou holky fotit spíš u tuzingovýho golfa na neonech s megavýkonnym subwooferempyčo a za volantem s 18ti letym diskantíkem s kilem gelu na hlavě)))))

fleet.admiral (1) napsal 07.04.2011 v 17:07

Ymps> Aprilia SR50 Ditech nakopávačku fakt nemá. Nebo jsem ji za rok a půl nenašel. SR50 má buď nakopávačku, nebo vstřikování (tj. Ditech), ale ne obojí.

wochomurka (14) napsal 07.04.2011 v 08:13

A R1čku s nakopávačkou by si nechtěl? Já použil nakopávačku za 4 roky akorát dvakrát. Já nevím jestli tady někdo Vespu měl, ale ten letmáč má obrovskej rejd a dá se otočit o 180°na jednom parkovacím místě u Teska a o tom to je. V tom letmáči je místo akorát pro 12" kolo a malý kolečka do města jsou lepší. Je to obratnější. Jen ten letmáč má rád spíš lepší cesty, ne ty naše děravý polňačky a s tím taky výrobce počítá. S kvalitnějším tlumičem třeba od Bituba je chování na slušný silnici příkladný. To přízvisko Tour je jen reklamní trik. Má to navíc jen nosiče. Turistická Vespa je asi jako Vararedo enduro. Je to věc na městský a příměstský provoz. Cestovat se na tom dá taky. Já mám na Vespě rekord 650km za den a znám člověka, kterej jel na 50ccm Vespě na Sicílii. S tou Aprilií SR 50 Ditech tě ale musím zklamat. Nakopávačku tahle stříkačka opravdu nemá. Pokud si viděl nějaký SRko, mělo na 100% buď motory Minarelli, Piaggio nebo Motori Morini. Gilera Runner 50 Purejet tu nakopávačku nemá taky. Jinak taková Honda Silwerwing má vzadu 13" kolo a je to jeden z největších skútrů co se dělá. Nejde o to, jak veliký kolo ten skútr má, ale jak má udělanej a nalazenej podvozek.

Ymps (4) napsal 06.04.2011 v 22:14

Tak chápu malá kola u 50ky i 125ítky. To se dá ještě ten styl pochopit... pokud si koupuju vespu tak do města, ne na cestování a pokud už vespa udělá něco k cestování, tak bych logicky k tomu čekal i nějaké adaptace. Absence nakopávačky u vstřikování nevidím jako důvod... taková Aprilia SR Ditech máý vstřikování a má taky nakopáčku. Taky si nedokážu představit drobnou holčinu, která by si koupila třístovkovou Vespu. Baterka se vybije bez varování a co pak s nepojízdným scootem?

wochomurka (14) napsal 06.04.2011 v 21:52

Moje ex Vespa 125ka měla nakopávačku a už na ni člověk musel mít namakanej grif a chtělo to sílu ji prošlápnout. Neznalej neudělal ani to. Komu nenamlátil velkej jednoválec nohu to asi nepochopí, majitelé SR500 nebo TT600R vědí svoje. Nedovedu si představit, že by takový tříkilo nakopávala drobná holčina. Tlačítko má něco do sebe.

Joseppe (0) napsal 06.04.2011 v 20:18

Jako všechny nové motocykly, tak i skůtry jsou vyráběny se vstřikováním a bylo by složité aplikovat vstřikování, které funguje bez baterie např. jako u 4taktního motokrosu. Takže proto nemá ani nová 4t Vespa nakopavačku, pochybuji že by jste ji někdy využili.

Joseppe (0) napsal 06.04.2011 v 20:14

Konkrétně tahle Vespa jede krásně, je to vážně živý skůtr a velká kola nemá žádná vespa.
Disign je odvíjen od klasických stylových Vespiček, prohánějících se po italských uličkách měst, takže velká kola prostě k Vespě nepatří!!

DMC.motobiker (-23) napsal 05.04.2011 v 22:33

Je to paráda , Vespa je TOP a je to zároveň i jedinej skůtr, kterej bych opravdu chtěl - ani né tak na ježdění , ale třeba jenom jako dekoraci do pokoje! I když určitě se mi víc líbí starší kousky , tohle už není úplně to "vončo" , ale i tak to má stále něco do sebe... Na obsahu a výkonu mi u takového stroje celkem nesejde, klidně stačí i pade a nebo dvacka! Jednou si nějakou pěknou Vespu určitě pořídím , ale nejdřív se ještě musím trochu vyjezdit , přecijen jde z toho trochu strach a nechci aby mě to hnedle někde vysadilo!

Ymps (4) napsal 05.04.2011 v 19:39

Jasně je to stylovka a člověk po ní moc praktičnosti chtít nemůže, ale když už to je třístovka, tak by to ty větší kola opravdu chtělo. Kdysi jsem jel na 400 Velvetu od Beneli a taky to mělo pidi kolečka a opravdu hrůza vjet do díry při rychlosti kolem stovky! To bylo dost nebezpečné! Pokud u skůtru chybí nakopávačka, tak bych se jen pokaždé modlil ať nechcípne baterka, jinak je člověk namydlený a prostě neodjede. Jinak je pravda že peugeoty jsou vesměs čína, ale jel jsem na geopololisu 400 a musím říct, že nebyl vůbec špatný a byl i za podobnou cenu.

wochomurka (14) napsal 05.04.2011 v 15:20

Příspěvkem jsem nechtěl říct, že sem měl Vespu na balení holek. V mém věku už by mě ani nikdo nechtěl a Vespu jsem koupil ještě před tím Vespaboomem za pár korun na renovaci. Ale kupa mladejch si ji teď kupuje jako stylovku a jako vymazlenou stylovku jsem svou Vespu jedný holčině prodával. Neznám skútříka s větším charizma. Tý se dá odpustit jakákoli chybička. Taky se na ní dá koupit obrovský množství serepetiček a různých doplňků.

babajezi (0) napsal 05.04.2011 v 14:11

Je to hlavně o tom, kdo od skútru co požaduje.Někomu stačí padesátka na pojíždění po městě a libuje si nad spotřebou do 2l, někdo chce maxíka na daleké cestování a sáhne po Burgoši 650 a někdo chce skůtra který umí jezdit rychle a má podvozek který to stíhá a někdo chce prostě "masírku" na předvádění a dělá mu dobře když se u ní fotí holky.
Obrovská výhoda skútrů (kromě praktičnosti většiny z nich) je velký výběr. Myslím, že na trhu je skútrů nepřeberné množství a jejich prodej bude stále strmě stoupat.

wochomurka (14) napsal 05.04.2011 v 13:02

Ymps: Vespa je stylovka a vždycky byla na malejch kolech. Motor je koncernovka a jako taková má stejný výkon, jako všichni koncernoví "italové a francouzi" Pokud chceš velký kola, kup si třeba Piaggio Beverly 300, nebo Hondu SH 300. Tahle Vespa je hlavně o tom, stylově zaparkovat před pizerií a balit na ni holky. Na SH asi moc holek nesbalíš. Měl jsem kdysi Vespu 125tku a... Vespy jsou a budou vždy drahý, dražší než jakákoli konkurence a to hlavně v ojetinách, Moje Vespa měla kupu chyb, na který jsem nadával, ale byla to stylovka, která budila poroznost kdekoli stála. S Beverly 500 se mi nikdy nestalo, že bych ji postavil u restaurace a fotily se mi u ní holky v různých pózách . Zkus postavit Vespu u restaurace, a uvidíš, co se bude dít. Ta moje šla z baráku "jen kvůli malejm kolečkám". Nakopávačku neměly už GT 200vky a stříkačky už je nemaj vůbec.
Jinak třeba některý Peugeoty jsou prachsprostý číny . Je jasný, že budou levnější.

Ymps (4) napsal 05.04.2011 v 10:15

a kde je nakopávačka?

Ymps (4) napsal 05.04.2011 v 10:04

článek i Vespa se mi opravdu dost líbí, ale jako u všeho, je tu pár ale... to první cena - sice stylovka, ale pořád stále jen 300 za takovou cenu? italská i francouzká konkurence je daleko levnější a silnější. A pak praktická stránka věci... jen 12palcová kola na cestovním skůtru? ať už to ma podvozek jaký chce, tak jedna díra nebo kanál a můžete reklamovat záda. Ale abych jen nekritizoval, tak to jak vypadá je nepřekonatelné, ty vyšperkované detaily a vůbec...

aldakaw (45) napsal 05.04.2011 v 08:52

krasa




TOPlist