Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
modrý nádech na kolenou výfuku většinou nemá co společného se směsí ale spíše s časováním zapalování a hlavně nové stroje jsou náchylnější na modrání ještě trochu víc protože používané katalyzátory mají odpor a tudíž brzdí plyny které se déle drží v kolenou
modry kolena nejsou dany nicim jinym nez klasickou jednoplastovym svodem, u vetsiny dnesnich masin mate dva plaste nebo jinou tlousku potrubi, nebo keramiku uvnitr coz zamezuje tvorbe vysokych teplot a modrani chromu.. i s bohatou smesi a odstranenym dodatecnym privodem vzduchu do vyfukoveho potrubi tyto svody u teto motorky zmodraji...
Modrý kolena bych řekl že jsou daný dvěma věcma - použitým typem nerezu a hlavně Euro3 - motory jedou kvůli emisím na superchudou směs a proto mají mnohem teplejší výfukový plyny než starý karbecový mašiny. Jinak moc hezká motorka, škoda jen té zlatokopecké ceny u nás. Čím to je že u nás je pomalu všechno dražší (auta, mašiny, elektronika) než v bohatších státech EU? :
to P72:
Mimochodem v UK stojí 5999 liber, což je při přepočtu 180000 Kč. Pokud bych si tuhle motorku kupoval novou, určitě bych si pro ni zajel na ostrovy, mohl by to být zároveň i prima výlet.
Krása, slintal jsem na výstavě u jejich stánku, nemohl jsem se těhle klasiků nabažit a snad třikrát jsem se vrátil abych si je mohl znovu prohlédnout. Díky za testík, jsem rád že je o tyhle mašiny stále zájem.
Jestli cena nebude daná ntím,že žádný ofiko prodejce zde neni !! Koukni na UK stránky a tam žádný CZ dovozce neni,
tak si dělají so chtěj a neumí přepočítat eu/cz.Protože i němec musí vydělat,určitě neprodává za nákup.
Nádherná mašina!!! Je dobře, že se po prvních rozpačitých letech zastoupení Triumphu zlepšilo. Mám akorát jednu poznámku k místnímu zastoupení: v Německu je tahle motorka za 8990 Euro, což je při současném kurzu cca 212000 Kč.
U Vás je stanovená cena na 243000 Kč. Nepřijde Vám rozdíl 31000 Kč poměrně hodně?
Krásný stroj s duší, podobně jako Kawa W 650, Guzzi V7 ... . Mám rád klasické tvary motorky. Dovedu si představit že mi stojí v garáži vedle mojí současné motorky. Já si své sny většinou plním, eště to ale bude muset chvíli počkat.
Je dobre ze se takovyhle mašiny porad delaj ,ja bych jen vymenil budíky za chromový (nebo aspon nejakej oblejsi tvar tyhle kelimky od jogurtu jsou desny) a shodil ty plastovy krytky prednich vidli. Co me dostalo jsou ty imitace karburatoru
krásny stroj s dusou. tie farby ho robia niecim viac. ale páni redaktori by mohli pri fotení detailov, motorku aspon utriet od spiny. kazi to cely dojem krásnej motorky.
nááádherná klasika . Momentálně spolu s MotoGuzzi V7 Classic jedny z nejhezčích retro mašin na trhu. Pokud bych něco takovýho kupoval.nevi nevim, co vybrat
Škoda, že se tak těžko shání doplňky na tuhle motorku, sháním nějaké pěkné sedlo s krovkou už 2 roky a nic u nás celkově špatně zastoupená značka.
Nádhernej stroj, kterýmu k dokonalosti chybí vyhodit tu špinavou kšandu zvanou řetěz a nasadit ozubený řemen (kardan by se k němu asi nehodil).
modrý nádech na kolenou výfuku většinou nemá co společného se směsí ale spíše s časováním zapalování a hlavně nové stroje jsou náchylnější na modrání ještě trochu víc protože používané katalyzátory mají odpor a tudíž brzdí plyny které se déle drží v kolenou
modry kolena nejsou dany nicim jinym nez klasickou jednoplastovym svodem, u vetsiny dnesnich masin mate dva plaste nebo jinou tlousku potrubi, nebo keramiku uvnitr coz zamezuje tvorbe vysokych teplot a modrani chromu.. i s bohatou smesi a odstranenym dodatecnym privodem vzduchu do vyfukoveho potrubi tyto svody u teto motorky zmodraji...
tahle motorka je můj sen
Modrý kolena bych řekl že jsou daný dvěma věcma - použitým typem nerezu a hlavně Euro3 - motory jedou kvůli emisím na superchudou směs a proto mají mnohem teplejší výfukový plyny než starý karbecový mašiny. Jinak moc hezká motorka, škoda jen té zlatokopecké ceny u nás. Čím to je že u nás je pomalu všechno dražší (auta, mašiny, elektronika) než v bohatších státech EU? :
modry kolena jsou hlavne krasny
Jasná Loni na výstavě jsem to taky obdivoval, tedy vlastně brášku - Scramblera. Líbí se mi i Filipův přístup k testu: pěkné psaní o krásném stroji.
Neříkám že to nejde (proto tam byl ten smajl taky), jen sem žil v přesvědčení, že barevný kolena sou zejména známkou nepoštelovanejch karbců...
charlie, mala Breva ma taky vstriky a taky modry kolena, proc by to jako neslo?
Jestli to vstřikování nebude kec, že by dělalo takhle pěkně zabarvený kolena na vejfucích?!?
Ale dostaly mě MECHANICKÝ počítadla kilometrů, to snad žádný jiný retro nemá (jawky nepočítám )
jj, jenom vejfuky nahoru, deleny riditka zahnuty dolu a ostre naladenej motor
to P72:
Mimochodem v UK stojí 5999 liber, což je při přepočtu 180000 Kč. Pokud bych si tuhle motorku kupoval novou, určitě bych si pro ni zajel na ostrovy, mohl by to být zároveň i prima výlet.
Krása, slintal jsem na výstavě u jejich stánku, nemohl jsem se těhle klasiků nabažit a snad třikrát jsem se vrátil abych si je mohl znovu prohlédnout. Díky za testík, jsem rád že je o tyhle mašiny stále zájem.
Jestli cena nebude daná ntím,že žádný ofiko prodejce zde neni !! Koukni na UK stránky a tam žádný CZ dovozce neni,
tak si dělají so chtěj a neumí přepočítat eu/cz.Protože i němec musí vydělat,určitě neprodává za nákup.
Nádherná mašina!!! Je dobře, že se po prvních rozpačitých letech zastoupení Triumphu zlepšilo. Mám akorát jednu poznámku k místnímu zastoupení: v Německu je tahle motorka za 8990 Euro, což je při současném kurzu cca 212000 Kč.
U Vás je stanovená cena na 243000 Kč. Nepřijde Vám rozdíl 31000 Kč poměrně hodně?
>Aiko: Máš pravdu, příště líp naleštíme. Ono naživo to vypadá přijatelně, na fotce je pak každá špína hrozně vidět.
Krásný stroj s duší, podobně jako Kawa W 650, Guzzi V7 ... . Mám rád klasické tvary motorky. Dovedu si představit že mi stojí v garáži vedle mojí současné motorky. Já si své sny většinou plním, eště to ale bude muset chvíli počkat.
Je dobre ze se takovyhle mašiny porad delaj ,ja bych jen vymenil budíky za chromový (nebo aspon nejakej oblejsi tvar tyhle kelimky od jogurtu jsou desny) a shodil ty plastovy krytky prednich vidli. Co me dostalo jsou ty imitace karburatoru
krásny stroj s dusou. tie farby ho robia niecim viac. ale páni redaktori by mohli pri fotení detailov, motorku aspon utriet od spiny. kazi to cely dojem krásnej motorky.
To je bezchybný styl pro motogurmány.mňam
pěkný ale stvalo by mě ze v tom nejsou videt ty prachy co se zato mujes dat :)
Paráda. Tohle je fakt překrásnej strojek!!! Na nedělní pohodovej výlet jak dělaný!
nááádherná klasika . Momentálně spolu s MotoGuzzi V7 Classic jedny z nejhezčích retro mašin na trhu. Pokud bych něco takovýho kupoval.nevi nevim, co vybrat
Dobrý boty, kde se dají sehnat? PS: v těch se dá i v pohodě chodit, teda aspoň doufám .