yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JaninaK (0) napsal 10.07.2017 v 10:12

Škoda, že se tak těžko shání doplňky na tuhle motorku, sháním nějaké pěkné sedlo s krovkou už 2 roky a nic u nás celkově špatně zastoupená značka.

Omen (1) napsal 15.05.2010 v 13:29+1

Nádhernej stroj, kterýmu k dokonalosti chybí vyhodit tu špinavou kšandu zvanou řetěz a nasadit ozubený řemen (kardan by se k němu asi nehodil).

wot2 (0) napsal 11.12.2008 v 18:17

modrý nádech na kolenou výfuku většinou nemá co společného se směsí ale spíše s časováním zapalování a hlavně nové stroje jsou náchylnější na modrání ještě trochu víc protože používané katalyzátory mají odpor a tudíž brzdí plyny které se déle drží v kolenou

JESE (0) napsal 24.07.2008 v 23:29

modry kolena nejsou dany nicim jinym nez klasickou jednoplastovym svodem, u vetsiny dnesnich masin mate dva plaste nebo jinou tlousku potrubi, nebo keramiku uvnitr coz zamezuje tvorbe vysokych teplot a modrani chromu.. i s bohatou smesi a odstranenym dodatecnym privodem vzduchu do vyfukoveho potrubi tyto svody u teto motorky zmodraji...

Paži (0) napsal 16.07.2008 v 14:25

tahle motorka je můj sen

megacruiser (38) napsal 09.07.2008 v 15:15

Modrý kolena bych řekl že jsou daný dvěma věcma - použitým typem nerezu a hlavně Euro3 - motory jedou kvůli emisím na superchudou směs a proto mají mnohem teplejší výfukový plyny než starý karbecový mašiny. Jinak moc hezká motorka, škoda jen té zlatokopecké ceny u nás. Čím to je že u nás je pomalu všechno dražší (auta, mašiny, elektronika) než v bohatších státech EU? :

VlastíkPlamínek (0) napsal 08.07.2008 v 20:28

modry kolena jsou hlavne krasny

fort (0) napsal 08.07.2008 v 17:54

Jasná Loni na výstavě jsem to taky obdivoval, tedy vlastně brášku - Scramblera. Líbí se mi i Filipův přístup k testu: pěkné psaní o krásném stroji.

CharlieV (93) napsal 08.07.2008 v 17:27

Neříkám že to nejde (proto tam byl ten smajl taky), jen sem žil v přesvědčení, že barevný kolena sou zejména známkou nepoštelovanejch karbců...

VlastíkPlamínek (0) napsal 08.07.2008 v 14:38

charlie, mala Breva ma taky vstriky a taky modry kolena, proc by to jako neslo?

CharlieV (93) napsal 08.07.2008 v 14:26

Jestli to vstřikování nebude kec, že by dělalo takhle pěkně zabarvený kolena na vejfucích?!?

Ale dostaly mě MECHANICKÝ počítadla kilometrů, to snad žádný jiný retro nemá (jawky nepočítám )

VlastíkPlamínek (0) napsal 08.07.2008 v 13:30

jj, jenom vejfuky nahoru, deleny riditka zahnuty dolu a ostre naladenej motor

Paťa (64) napsal 08.07.2008 v 12:48

to P72:
Mimochodem v UK stojí 5999 liber, což je při přepočtu 180000 Kč. Pokud bych si tuhle motorku kupoval novou, určitě bych si pro ni zajel na ostrovy, mohl by to být zároveň i prima výlet.

Moskal (0) napsal 08.07.2008 v 11:56

Krása, slintal jsem na výstavě u jejich stánku, nemohl jsem se těhle klasiků nabažit a snad třikrát jsem se vrátil abych si je mohl znovu prohlédnout. Díky za testík, jsem rád že je o tyhle mašiny stále zájem.

P72 (0) napsal 08.07.2008 v 11:19

Jestli cena nebude daná ntím,že žádný ofiko prodejce zde neni !! Koukni na UK stránky a tam žádný CZ dovozce neni,
tak si dělají so chtěj a neumí přepočítat eu/cz.Protože i němec musí vydělat,určitě neprodává za nákup.

Paťa (64) napsal 08.07.2008 v 10:34

Nádherná mašina!!! Je dobře, že se po prvních rozpačitých letech zastoupení Triumphu zlepšilo. Mám akorát jednu poznámku k místnímu zastoupení: v Německu je tahle motorka za 8990 Euro, což je při současném kurzu cca 212000 Kč.
U Vás je stanovená cena na 243000 Kč. Nepřijde Vám rozdíl 31000 Kč poměrně hodně?

FilipT (16) napsal 08.07.2008 v 09:22

>Aiko: Máš pravdu, příště líp naleštíme. Ono naživo to vypadá přijatelně, na fotce je pak každá špína hrozně vidět.

Mirek-D (4) napsal 08.07.2008 v 09:10

Krásný stroj s duší, podobně jako Kawa W 650, Guzzi V7 ... . Mám rád klasické tvary motorky. Dovedu si představit že mi stojí v garáži vedle mojí současné motorky. Já si své sny většinou plním, eště to ale bude muset chvíli počkat.

MedaSV (56) napsal 08.07.2008 v 08:41

Je dobre ze se takovyhle mašiny porad delaj ,ja bych jen vymenil budíky za chromový (nebo aspon nejakej oblejsi tvar tyhle kelimky od jogurtu jsou desny) a shodil ty plastovy krytky prednich vidli. Co me dostalo jsou ty imitace karburatoru

Aiko (5) napsal 08.07.2008 v 08:32

krásny stroj s dusou. tie farby ho robia niecim viac. ale páni redaktori by mohli pri fotení detailov, motorku aspon utriet od spiny. kazi to cely dojem krásnej motorky.

midar (0) napsal 08.07.2008 v 08:11

To je bezchybný styl pro motogurmány.mňam

Honzuna (12) napsal 08.07.2008 v 00:49

pěkný ale stvalo by mě ze v tom nejsou videt ty prachy co se zato mujes dat :)

Marex (2570) napsal 07.07.2008 v 21:06

Paráda. Tohle je fakt překrásnej strojek!!! Na nedělní pohodovej výlet jak dělaný!

redmanXXL (11) napsal 07.07.2008 v 20:54

nááádherná klasika . Momentálně spolu s MotoGuzzi V7 Classic jedny z nejhezčích retro mašin na trhu. Pokud bych něco takovýho kupoval.nevi nevim, co vybrat

-LOTR- (2) napsal 07.07.2008 v 17:43

Dobrý boty, kde se dají sehnat? PS: v těch se dá i v pohodě chodit, teda aspoň doufám .




TOPlist