yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TomProchy (0) napsal 24.12.2019 v 23:34

Díky za video a článek

Mig_35 (345) napsal 26.11.2019 v 06:46

Když se nad tím člověk zamysli, i tohle je “jízda na motorce”.
Každému jeho nebe. Hlavně ta sdílená helma

Piki (61) napsal 25.11.2019 v 19:32

Mam registraci u BeRider a jel jsem uz 2x. Idealni kdyz potrebujetez Haji na Hostivar na vlak. Zbytecne je jet Metrem do centra, kdyz si to clovek muze zkratit. jen by to chtelo trochu silnejsi stroje aby to bylo zabavnejsi...

Fisa83 (0) napsal 25.11.2019 v 14:56

Super článek, svezl jsem se na BeRideru a nebylo to vůbec špatné. Pocity dost odpovídající článku.
Pro redakci - před pár dny byla upravena a dost ořezána mapa pro BeRider, doporučil bych doupravit v článku

1 reakce

Honzis
Honzis 25.11.2019 v 15:54

Jj, víme o tom, v pátek to ty potvory změnily článek je nachystaný podstatně déle. Upravíme, pro celkové vyznění to není až tak zásadní změna


zenhas (2) napsal 25.11.2019 v 14:15

Pěkný článek. Jedné věci ale nerozumím. Na první stránce se píše, že skůtry mají rychlost omezenou na 45 km/h. V části o jízdě na Torrotu o stránku dál se Honza rozplývá jak tam pade má hned a i do kopce to frčí těsně pod šedesátkou.

Jak to tedy je?

2 reakce

Honzis
Honzis 25.11.2019 v 15:51

Torroty u BeRideru mají top speed 66 km/h, Super Soca u re.voltu 45 km/h


hrochi (155) napsal 25.11.2019 v 11:28+1

Baterie vozí dieselová dodávka. Ještě by si do ni mohli dát diesel-generátor na dobíjení. To chce zelenou lithiovou medaili za ekologii. Fér napsáno, takhle se mi informace o elektrice líbí. Nejekologičtější byla ta jízda tramvají.

stařík62 (24) napsal 25.11.2019 v 11:11

Článek se mi líbil. A podpořil můj názor, že věc není také jednoduchá, příjemná a hezká, jak se uvádí v reklamách (platí vlastně skoro pro cokoliv) a realita se může i lišit. Zkušenost, i jen sdělená, je zkušenost.

BadRX (84) napsal 25.11.2019 v 10:53

Fajn článek. Dík. Jsem registrován u re.voltu, ale ještě jsem nejel. Jen teda píšete o skútrech, ale od re.voltu jste tedy měli motorku. Jo?

KX500 (-1) napsal 25.11.2019 v 10:14-8

Myslím, že na to o jak minoritní záležitost se jedná, média těmto půjčovnám věnují přespříliš prostoru. Článek je nekritický a tudíž chybí i označení PR.

1 reakce

Jarda
Jarda 25.11.2019 v 10:36

Nesouhlasím. Je to zatím první článek tady na Motorkářích, tudíž jsme tomu věnovali zatím nulový prostor. Článek je objektivní, včetně video testu - podívejte se až do konce. Jedná se o motorky / skútry, takže nás to zajímá a nebudeme kvůli vašemu komentáři strkat hlavu do písku a dělat, že to tady neexistuje.


moga (60) napsal 25.11.2019 v 10:09

Termín "Sdílená ekonomika" není nic jiného než švindl, protože je to jen jiný název pro PRONÁJEM.
To že něčemu dám jiné jméno z toho novou věc neudělá. A proč se tak rozšířil termín "Sdílená ekonomika"?
Protože to, že se z pronájmu, platí daně ví každý, ale "Sdílená ekonomika" dává pocit, že je to něco jiného, než pronájem, a proto se z toho daň platit nemusí.

2 reakce

Jarda
Jarda 25.11.2019 v 10:30

Tak všechno co jste tady pane Molcare napsal je také popsáno v článku, hned v první kapitole.


JardaF68 (9) napsal 25.11.2019 v 10:04+1

Včera jsme jezdili s be.riderem (já a moje paní, každej jeden skutr) a i když je to tedy dražší než MHD, je to určitě rychlejší a překvapivě zábavné. Skútřík si to uhání 50km/h, takže v Praze nejste za loudu a neskáčou vám plechovkáři na záda. Nebito bylo 50%, na výkonu to nebylo znát. Bavilo nás to

JoskaH (444) napsal 25.11.2019 v 10:00

Opravdu moc pěkně napsáno

Jacob82 (142) napsal 25.11.2019 v 09:22

Supr článek, díky!




TOPlist