Jak fungují sdílené skútry? Porovnali jsme re.volt a BeRider
Text: Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 25.11.2019 | Zobrazeno: 21 199x
Text: Jan Rameš , Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 25.11.2019 | Zobrazeno: 21 199x
Díky za video a článek
Když se nad tím člověk zamysli, i tohle je “jízda na motorce”.
Každému jeho nebe. Hlavně ta sdílená helma
Mam registraci u BeRider a jel jsem uz 2x. Idealni kdyz potrebujetez Haji na Hostivar na vlak. Zbytecne je jet Metrem do centra, kdyz si to clovek muze zkratit. jen by to chtelo trochu silnejsi stroje aby to bylo zabavnejsi...
Super článek, svezl jsem se na BeRideru a nebylo to vůbec špatné. Pocity dost odpovídající článku.
Pro redakci - před pár dny byla upravena a dost ořezána mapa pro BeRider, doporučil bych doupravit v článku
1 reakce
Jj, víme o tom, v pátek to ty potvory změnily článek je nachystaný podstatně déle. Upravíme, pro celkové vyznění to není až tak zásadní změna
Pěkný článek. Jedné věci ale nerozumím. Na první stránce se píše, že skůtry mají rychlost omezenou na 45 km/h. V části o jízdě na Torrotu o stránku dál se Honza rozplývá jak tam pade má hned a i do kopce to frčí těsně pod šedesátkou.
Jak to tedy je?
2 reakce
Torroty u BeRideru mají top speed 66 km/h, Super Soca u re.voltu 45 km/h
Baterie vozí dieselová dodávka. Ještě by si do ni mohli dát diesel-generátor na dobíjení. To chce zelenou lithiovou medaili za ekologii. Fér napsáno, takhle se mi informace o elektrice líbí. Nejekologičtější byla ta jízda tramvají.
Článek se mi líbil. A podpořil můj názor, že věc není také jednoduchá, příjemná a hezká, jak se uvádí v reklamách (platí vlastně skoro pro cokoliv) a realita se může i lišit. Zkušenost, i jen sdělená, je zkušenost.
Fajn článek. Dík. Jsem registrován u re.voltu, ale ještě jsem nejel. Jen teda píšete o skútrech, ale od re.voltu jste tedy měli motorku. Jo?
1 reakce
Myslím, že na to o jak minoritní záležitost se jedná, média těmto půjčovnám věnují přespříliš prostoru. Článek je nekritický a tudíž chybí i označení PR.
1 reakce
Nesouhlasím. Je to zatím první článek tady na Motorkářích, tudíž jsme tomu věnovali zatím nulový prostor. Článek je objektivní, včetně video testu - podívejte se až do konce. Jedná se o motorky / skútry, takže nás to zajímá a nebudeme kvůli vašemu komentáři strkat hlavu do písku a dělat, že to tady neexistuje.
Termín "Sdílená ekonomika" není nic jiného než švindl, protože je to jen jiný název pro PRONÁJEM.
To že něčemu dám jiné jméno z toho novou věc neudělá. A proč se tak rozšířil termín "Sdílená ekonomika"?
Protože to, že se z pronájmu, platí daně ví každý, ale "Sdílená ekonomika" dává pocit, že je to něco jiného, než pronájem, a proto se z toho daň platit nemusí.
2 reakce
Tak všechno co jste tady pane Molcare napsal je také popsáno v článku, hned v první kapitole.
Včera jsme jezdili s be.riderem (já a moje paní, každej jeden skutr) a i když je to tedy dražší než MHD, je to určitě rychlejší a překvapivě zábavné. Skútřík si to uhání 50km/h, takže v Praze nejste za loudu a neskáčou vám plechovkáři na záda. Nebito bylo 50%, na výkonu to nebylo znát. Bavilo nás to
Opravdu moc pěkně napsáno
Supr článek, díky!