husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5060) napsal 16.09.2016 v 19:23

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

Kurt-Pikador (0) napsal 29.11.2009 v 14:35

Tak sem si ji pořídil taky. GSX-R 1000 K8 v bílé a první dojmy jsou hodně luxusní. Předtím sem měl K3 a je to obrovský rozdíl. Prostě vývoj jde dopředu stále k lepšímu

filcafik (0) napsal 25.12.2007 v 08:15

Bubrak musim se ti trocha omluvit vcera jsem cetl o te Kawasaki zx-10r a musim rict,ze jsem moc zvedavej jak dopadnou testy,jelikozvykon 188 koniku a pri naporovem sani dokonce 200 koni,kdyz tocivy moment cini 113Nm.Proste bude to asi jen o podvozku jak se povedl na takovou silu museli udelat vse nove ram i podvozek nemohu se dockat prvnich jezdcu na jejich nazory<br />
,ale asi to bude poradna bestie<br />

filcafik (0) napsal 23.12.2007 v 15:42

Bubrak budu moc rad te na zx 10 08 videt a zajed si nekam na druhe strane si rikam,ze mas take japonce<br />

filcafik (0) napsal 23.12.2007 v 15:41

Kawasaki je nejmene prodavana motorka mezi suzuki,honda,yamaha netvrdim,ze je nejhorsi,ale urcite bych dal a i jsem dal prvni slovo suzuki super sport<br />

filcafik (0) napsal 23.12.2007 v 15:37

Bubrak ty jsi asi z toho vetru dobre vypleskanej ne?Dry Vaha Kawasaki 08 zx 10 je 394 lbs. Bore x Stroke 76.0 x 55.0 mm hele koukni na gsx-r 07 nebo i 08 a sednisi do sedacki at se nevibulis ty Kawo.....

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.12.2007 v 11:39

Filipes: Ty si asi neslysel o 08 ZX10? Trochu si rozsir obzory.

filcafik (0) napsal 20.12.2007 v 10:09

Víte co je na GSX-R nejhorsi?To,ze nenecha vyhrat sve konkurence a proto o tom to je je to bestie agresivne silna.Zadna motorka u prodejce bez zadnych doplnku a uprav nejede tak agresivne jako gsx-r 1000 a myslim si,ze uz se to tahne nekolik let Suzuki dela dobrou praci

filcafik (0) napsal 20.12.2007 v 10:05

Hosi Bubrak ma pravdu GSX-R se nechita na Kawasaki ?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.12.2007 v 01:57

Byla.....

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.12.2007 v 23:59

Filipes: Ja ti to vysvetlim. Na to abys poznal treba po zadnim rozdil 5kg nemusis byt tak dobry abys stacil na moto GP.

filcafik (0) napsal 14.12.2007 v 22:25

Moc dekuji motorkari.cz za tento dokonaly clanek cekal jsem na nej dlouho a moc me potesil

filcafik (0) napsal 14.12.2007 v 22:21

Nemam co dodat .Ale celkem se mi libi jake tady mame super ridice v te CR kazdej tomu tak moc rozumi,pomalu kazdej vidi rozdil mezi k7 k6 k5 dokonce k5 jezdi lip tak asi panove maji pravdu.Kdyz jste tak chytri a skuseni tak proc sakra nikdo nejezdi v moto GP PROC protoze Cesi umi akorad tak kecat a to je spatne at zije gsx-r napodobne preji vsem japonskym i italskym motorkam delaji dobrou praci

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.12.2007 v 15:03

oxygen: no vyblil si to tu paradne, nemam co dodat <br />
<br />

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.12.2007 v 12:08

Albert: ale jo to beru, ja jezdil na ZX9 co kolo to 2sec dolu az na 2:41 (loni) a letos 2:49 se strachem z podrazovani pred zatackou (falesny neutraly) a to sem mel mnohem lepsi gumy. samozrejme na okruhu ted se ZX10 pocitam ze budu o dost lepsi (i kvuli tomu podrazovani), ale necejtim se rozhodne na nejaky supr casy, jestli bude 2:35 tak budu rad, ale treba motorky se dobre porovnaj kdyz jedes po zadnim (tam fakt poznam 5kg rozdil na svoji motorce co se tyce paliva) nebo normalne po okresce taky, cejtis jak to de do zatacky (ok zalezi i samo na gumach). proste verim, ze kdybych jel na ZX10 cas 2:49 a pak na GSXR taky cas 2:49, tak budu schopnej rict, ze se mi proste na GSXR jelo lip kvuli tomu a tomu, ale zas necim jinym sem ztratil.... treba vubec nerozumim podvozku a nenastavuju ho, ty si psal, ze si po X odjetych km zacal registrovat rozdily, ja zas po zadnim registroval tu rozetu, ale jestli mam mekci nebo tvrdsi podvozek mi je jedno proste verim, ze dve motorky porovna i okruhovy laik, ty rozdily tam budou vetsi, nez nejaky tip top ladeni na jedny motorce, ktery pozna az profik, stejne je to pak u tech nizkejch casu o tom kdo nechal vetsi porci mozku doma

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.12.2007 v 10:18

ludanek: ja to taky nechapu, v testech je jak sou ty motorky rozdilny (K3 K5),tady i treba R1 06, ZX10 06, ale o tech rozdilech se nesmi mluvit, protoze je to hlavne na jezdci a o tom jak jedes na okruhu. taky jak kdyby byla motorka jen na okruh....

kawapepek (-27) napsal 13.12.2007 v 22:42

A stejně je to jen o lidech.Většina lidí tady Vychvaluje k5 a k7 spíš kritizuje...<br />
Posadte Biaggiho na k7 a za stejných podmínek si to s ním rozdejte vy na k7 ...Kdo asi bude lepší.<br />
Pak si sedněte vy na k5 i klidně poladěnou k vašemu stylu a Biaggi na k7 v sérii...Kdo vyhraje?<br />
No a nakonec někdo z vás,co tady máte příspěvek sedněte na GSV-R 800 a pojezděte biaggiho na Gsx r1000.<br />
Jde o to jak MY si dokážeme s technikou poradit,co z ní vymáčknem... A 2Nm krouťáku,nebo 5koní,nebo5kg navíc jsou až v druhé řadě...

kawapepek (-27) napsal 13.12.2007 v 21:04

Souhlas s Metráčkem.<br />
K5 má rozvor 1405,k7 má 1415mm<br />
d,š,v=2030,710,1130mm u k5<br />
d,š,v=2045,720,1130mm u k7<br />
Rozměry motorů jsou naprosto stejné,takže šířka motorky je dána designem kapot.<br />
Ano je tam malinko jiná geometrie podvozku,pocitově je k5 obratnější,to ano,ale jsou to obě typické gsxr,to jsou podstatně menší rozdíly,než mají jejich piloti...V tělesných proporcích a i ve zkušenostech...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.12.2007 v 20:00

metracek: a presne tak je jedno kolik kdo vazi, pro kazdyho je tech 5-10kg proste navic nebo min na ty motorce, jen kdo je tezsi, tak je to pomerove mensi vliv.... <br />
<br />
vy proste porad porovnavate jezdce misto motorek

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.12.2007 v 19:57

Ludanek presne<br />
<br />
Metracek: No to vizejo, pred letistem dycky mam radsi polovicni nadrz nez plnou. Tech 5-6kg je DOST poznat. Poznal sem treba to, ze mam rozetu 1-2mm vytazenou z kola, protoze mi pri prezouvani nasadili obracene tlumice razu. Ale poznal sem to az pri jizde po zadnim.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.12.2007 v 10:25

NISMO 2:19: chces teda rict, ze vsechny srovnavaky v casopisech sou na nic, vsechny motorky sou stejny, nejsou tam zadny rozdily o kterych by sme mohli diskutovat jo?

MotodědekTonda (11) napsal 13.12.2007 v 09:49

Hezká mašinka , taky by se mi hezky vyjímala v garáži ale i samozřejmě i na okruhu, ale bohužel jako důchotce na ní nikdy nebudu mít <br />
Mládí vpřed, staří na svá místa

smazany42109 (1) napsal 12.12.2007 v 21:06

CEC Rider K7

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.12.2007 v 17:56

CEC rider K7: Az na to ze michas jabka s hruskama, tak jinak dobry. Je rozdil porovnavat umeni pilotu vs schopnosti motorek, nebo porovnavat ruzny motorky z pohledu jednoho pilota. Kazdej kdo trochu vic jezdi, tak ty rozdily jednotlivych modelu dokaze popsat (viz treba zdejsi srovnavaci testy), verim ze vcetne tebe.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.12.2007 v 16:39

oxygen: diky. no vypada to ze ta prevodovka bude na 1 podobna, jen omezovac mas asi dal, ja ho mam kolem 14000, to by odpovidalo. jinak zadni guma nehraje roli v tom kolik ti to ukazuje v omezovaci, samozrejme hraje roli co se tyce realne rychlosti vs tacho, ja tam mam 180mm (misto 190), takze mi to vlastne timpadem premeruje mene, ale slo mi jen o tu hodnotu tacho v omezovaci (2 bude mit zas ZX10 teda delsi, kdyz mela tech 208 u me). nicmene nema cenu porad prepocitavat hodnoty tacho na real dle GPS, ja se bavim o tacho cifrach vetsinou...

333OMAR333 (0) napsal 12.12.2007 v 14:31

V zilach mi koluje offroad a funbike, ale ten pocit na první stupen 170km/h si proste nekdy v zivote chci zkusit

Ninjista (75) napsal 12.12.2007 v 12:10

To je jasný.Na sprintu se pozná motor a na okruhu se motorový rozdíly mažou,aspoň u nás bežnejch jezdců.Známej co má XJR1300, tak dost často s ní zlobí šetsky a šstkaři to nechápou Je to o tom jak to má kdo v ruce.Osobně si myslím, že když má někdo zmáknutou šestku,tak minimálně potrápí litraře,kterej si to koupil např.jen kvůli udávanýmu výkonu apod.Je totiž něco jinýho teoretickej výkon umět převést na praktický využití na silnici Toť můj názor

Orgovany (794) napsal 12.12.2007 v 10:34

To je panečku debata <br />
Jestli si z vás někdo chce dokázat jestli někomu jede líp R1 05 nebo 07 proti K5 nebo K7 tak ať vyrazí na sprint. Tam se ukáže co je motoricky lepší, ovšem za stejných podmínek. To zn. že jeden jezdec nesmí bejt párátko co se s tim maže jako s hovnem a ten druhej borec kterej se s tim nemaže... <br />
Já osobně věřim v kvality K5 proti R1 05 ale kdyby se srovnávali nový modely byl bych trochu na vážkách, ale stejnak si myslim že K7 by R1 položila na lopatky (ale jen o fous) <br />
No a na okruhu bych opravdu neřešil jestli má ten či onen bike o 10 kobyl míň. Daleko důležitější je naučit se co nejpozdějc brzdit, výjezdy a tak...<br />
No a tady někdo psal že Ducati potřebuje asi nějakej zvláštní servis či co ....<br />
Jezdil jsem na Ducati a můžu říct že šlapala jako švýcary. A olej se snad mění u každý mašiny nebo né ??? A vyměnit rozvodovej řemen by měl zvládnout trochu zručnější motorkář teda pokud není úplnej lempl <br />
Toť vše

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.12.2007 v 02:48

Zajimalo by me jen tak jestli nekdo zkousel maximalku na 1 a 2 (prip. dalsi). ZX10R 04 da na 1 168 a na 2 208 (v omezovaci).

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.12.2007 v 01:24

Crispon: Jasne, ze to neni vse jen o vykonu ci vaze, viz proc se treba v roce 1998 psalo o ZX9R, ze ji na okruhu potre kdejaka tehdejsi sestka? Proste v motorkach jsou rozdily a jeden ten samy jezdec bude na lepsi motorce lepsi, ne? A ta lepsi motorka muze byt lepsi treba ovladatelnosti a muze ztracet na vykonu/hmotnosti. Nebo se kvalita jezdce pozna tim, ze na lepsi motorce bude stejne rychly? Podle me to proste plati obecne i pro amatery (a ja sem ani ne amater). Profik zlepsi Brno z 2:09:400 na 2:09:100 a amater treba z 2:30 na 2:29. Vzdyt tu nekdo psal, ze na K7 byl asi o vterinu a pul rychlejsi nez na K5. A na limitu stroje jsi vzdy s plnym plynem, kdy se pohybujes po krivce vykonu. Jednom z jeho limitu. Kdyz budu jezdit plnej jen rovinky a zatacky pri zdi, tak proste na vykonejsi motorce budu taky rychlejsi.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist