QJMotor SRT 700 X: Čínská adventure cesta
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 11.9.2023 | Zobrazeno: 15 289x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 11.9.2023 | Zobrazeno: 15 289x
Ja len poznamenám ze SRT700 bola na svete dávno pred Benelli TRK702 takže práve Benelli je odvodena od QJmotors. Inak za mňa môže byť
Sám jsem měl Benelli Leoncino 500 a dobrý, pak MM X-Cape a až na tu váhu taky dobrý, všude jsem všem stíhal, ale tohle se mi vůbec, ale vůbec nelíbí, prostě já jí vidím jako hnusnou mašinu. Jak by mi sedla jízdně nedokážu posoudit...ten zobák nad předním kolem, proč??? přitom to lze udělat jednoduše viz např. Transalp, X-Cape a další...a ty padáky? To měl někdo slabou chvilku? a spoustu dalších věcí, co bych fakt nedal...a to proti Made in China nic v tomto ohledu nemám...
Dik za objektivni test. Už to není co před deseti roky,začínají se prosazovat. Zatím v nízkých a středních kubaturach,na velké nemají. Doufám,že jim to vydrží ještě dlouho.
Díky za pěkný test jo a ty padáky budou fajn jako predkopy na nohy ?
aj napriek tomu, ze registrovany som tu len par dni, stranku a hlavne recenzie (a cestopisy) sledujem uz niekolko rokov. tak sa snad mozem vyjadrit tym cinanom.
tiez sa mi to nepaci. nie je ziadnym tajomstvom, ze doslova vsetko je ukradnute dusevne vlastnictvo. na druhej strane, kopirovanim a vylepsovanim vznika pokrok. lenze pokrok v cinskej variante znamena, ze vysledkom je zlepeny gyc s mizernymi vlastnostami, prisernej kvality, zastaranymi komponentami, ale zato s dotovanou cenou. v praxi to znamnea, ze kov je makky a tenky, je to male ale nevhodne pre malych, tazke a neobratne, skarede, ergonomicky katastrofalne, nepohodlne. ze prepinace vyzeraju ako z mixera v roku 1981, vela zerie. a ze brzdove platnicky su z cenovych dovodov iba bambusove.
reakcie ludi su vo vseobecnosti odmietave, aj ked sa obcas najde niekto, kto sa na to pozera cez hrubku svojej bankovej karty a cena je jeho jedinym kriteriom. sorry, este falosny pocit, ze si kupuje kus motorky. ale k tym sandalom s bielymi ponozkami to aj tak zapasuje. medzi terennymi feldami so zahradkami tam niekde na vsi bude aspon dva dni frajer.
co sa asi nikdy, alebo aspon verejne nedozvieme, je uprimny nazor redakcie. povedzme si to otvorene, recenzie su platena propagacia. redakcia z toho zije a my mozme citat a pozerat aj to, co nas naozaj bavi. a asi aj ich. preto nemozu na plno povedat, co si nazaj myslia. na druhej strane, toto nemozu povedat o ziadnej motorke. asi by sa to dovozcovi nepacilo a bolo by dotestovane a teda aj dofinancovane. takze kazda recenzia vzdy musi skoncit aspon do istej miery pozitivne.
reci o tom, ze to ludia chcu, ci moze redakcia overit velmi rychlo hlasovanim. ci na to bude mat odvahu, necham na nich.
ja svoj nazor napisem na zaver aj bez hlasovania. som proti propagacii a pokial je to aspon trochu mozne, aj proti nakupovaniu vyrobkov z krajiny bezohladneho rezimu, bezohladnych praktik a bezohladnych ludi. velke korporacie sa uz na vlastnych chybach poucili,ale vdaka dobehu ich chybnych rozhodnuti trpime my, spotrebitelia. a len masochista si utrpenie sposobuje dobrovolne. zaklad je uvedomit si, ze politici maju stale nastavene velke vrecka, tak odkyvu cokolvek, ked im do nich nieco padne. nerobme si iluzie, ze zakaz japonskych veckovych dvojvalcov a spristupnenie trhu kadejakym cinskym nepodarkom, alebo pretlacanie elektroblbosti bolo zadarmo.
na zaver: najlepsia horolezecka vystroj je cinska. je lacna a vydrzi do konca zivota.
7 reakcí
Urážky redakce, že nemůžeme říci cokoliv a že je všechno zaplacené jsou už jenom k zasmání. Doporučuji ti: zvedni někdy zadek a přijeď osobně ze Slovenska do Brna na výstavu Motosalon, třeba teď v březnu na náš stánek. Pozvu tě na kafe a vysvětlím ti z čeho web funguje a z čeho žije.
Že takto v práci funguješ ty, neznamená, že takto funguje redakce. Celý web byl založen před 23 lety na zelené louce jako projekt nadšence pro motokáře bez ničeho, nemám zapotřebí někomu lézt do zadku a bát se, že mi nedají inzerci nebo nepůjčí motorku. Těch příjmů máme několik a firem jsou stovky, když mi jedna vypadne, web pojede dál.
Jestliže bychom někomu podstrojovali a psali všechno kladně, lidi to poznaji a nebudou to číst.
Díky za test QJ,
Já mám její "sestru" Benelli 702x , na které jsem stihl letos od září jen 1500km, ale zatím jsem max spokojen. Jak říkal Vláďa, jen ta váha, ale na to jsem si zvykl a nemám s tím problém. A pro ty kdo odsuzují "Číny"...., tak si je nekupujte. Na světě jsou i lidi, co mají doma ženu, děti, hypotéku a nemají na KTM 890, která kufry atd. je za skoro 400, a proto sáhnou po OJ, nebo Benelli za 200, a jsou taky spokojeni....
Snad jsem nikoho nenastval, nebo neurazil...
Papírově to chvíli vypadalo jako lepší náhrada za RVM 500 by Jawa, s větším motorem a výkonem. Ale ta hmotnost to zabila. Pro mě jako věčnýho začátečníka, kdybych na tohle měl přesednout z 350/640, která sama mi připadá těžká (160kg), tak to bych asi nedal. Nedej bože to zvedat lehlý ze země.
Proč jsou všechny ty čínský cendura tak těžký? To ty rámový trubky ještě plněj olovem?
Radšej japonca z bazáru ako číňana z obchodu. Veď to je hnus čo sem za nekvalitný hnoj tlačia.
No mě se to vzhledově a parametry i cenou líbilo...ale. Mám 190cm a když se člověk posadí na Benelli TRK502(QJ550SRT) tak má pohodlí a posaz jak na GS1250(stejný trojúhelník, rozměry rozvor,sedlo, řidítka, stupačky...) a cítí se skvěle v sedle. Samozřejmě že GS z toho nikdy nebude,ale asi proto ta popularita v Evropě toho TRK502X. Pro někoho komu stačí 35kw, jezdí sám,chce nové a levné...ideál.
Ale pak jsem okusil to TRK702(QJ700SRT) a naprosté zklamání při mé výšce-jen jsem seděl,nejel. Fakt ergonomicky nepohodlný...ten motor měli dát raději do šasi 502.. Asi při těch 173cm to bude ok.
A další věc. Dávají záruku 3roky,ale je nepřenosná a JEN 20tkm...tak to má někdo za sezónu po záruce ,a i proto neee !!!
Jasně, má to o 10 koní míň , váží o 30 kilo víc než např. Strom 800 , servis prapodivný, stejně jako ND za 5,10 let ..
Že vás pánové tlačení těch čínských kvazimoto pořád baví ..
Loni se zde podle vaší statistiky prodalo celkem 870 ks CF moto (QJ se do ní ani nedostalo) což představuje v "opravdových motocyklech" (bez 125 skůtrů a ADV) tržní podíl 7,8%.
Ostatně ani značně pozitivně propagovaný RE s 380 ks na to, co VG/Bylany nacpali do reklamy, megastánku na Výstavě, různých srazech apod. a dalším taky žádný zázrak.
Ukazuje se, že přes všechnu PR mediální masírku mají lidi naštěstí stále svůj rozum.
2 reakce
Baví, nebaví...to je stále dokola. Snažíme se vyzkoušet všechny motorky na našem trhu, které si naši čtenáři mohou koupit. Samotné redaktory některé mašiny baví víc, některé méně a některé vůbec. Myslím, že to každý zná ze své práce...i když ji dělá rád, jsou věci, které jsou příjemnější a pak ty, co patří mezi méně oblíbené.
Když čínské motorky testujeme, někdo píše, že je to špatně, když bychom je netestovali, někdo by psal, že máme nos nahoru. Jednoduchá rada, pokud Tě čínské motorky neberou, tak testy vůbec neotevírej. Já to mám tak, že když mě něco nezajímá nebo je mi proti srsti, tak to prostě nečtu a mám pokoj.
Kluci, poprali jste se s tím videem na dalšího Číňana se ctí, ale neusnout na vavřínech. Zde jsem si dovolil příklad, jak se SRT testuje na západě. No dobrá, na jihozápadě.
https://youtu.be/cV4T3MroU-Q?si=_wlKosj69utGY4mc
Tak třeba to triko, Vláďo, není špatné, ale tílko umí divy:
Dále gesta. Ano, chce to přidat. Třeba pokud video sledujeme na tajňačku v práci bez zvuku, musí být jasné, o co jde. Že malé ego
Může být s nákupem nové mašiny prostě takhle velké
A že na to letí holky s obrovskými přednostmi
A že jak nějakou holku svezeš, tak prostě...
P.S.: Nalepovací růžové nehty s rudými drápky bych volil teprve, až už se na to nevyškrábeš.
7 reakcí
čoveče, to je jiná liga. Musím video nastudovat a vzít si příklad ale to tílko fakt nedoženu. Vůbec nejlepší by bylo vyrazit za Bertou na dlouhodobější stáž. Jarda by určitě chuť se vzdělávat s nadšením podpořil, jenže moje manželka v tomto případě dost pravděpodobně ne
Další z řady nezajímavých čínských endur, těžkých jak tank, které má sice spoustu nedostatků (jediný co, pořádně funguje, jsou evropský komponenty), ale za tu cenu - nekupte to... No, nekoupím!
Nemám nic proti Číňanům jako takovým. Mám zkušenost s jejich výrobou a politikou (která v tom prostě je) a nechci čínskou motorku ani zadarmo.
Tlačí to stylem copy/paste, snaží se na to jít přes cenu, design a kvantitu, ale stejně jako ve všem jiném platí, že nejsme tak bohatí, abychom si kupovali čínské motorky.
A postupem času se do stejné kategorie dostala KTM - klesající kvalita, přesun do Číny a tunelování know-how. Husqvarna a Gas Gas budou další.
"Chalani prosím, uvádzajte tu šírku riaditok" .
Pozerám video a fakt to tam bolo zmerané /v texte a technických údajoch som to nevidel/. Palec hore. To, snáď aj iným veľa napovie. Ja napr. viem, že ideálne potrebujem 78cm a po tomto údaji pri danej motorke, človek vie, kam sa odraziť.
?
Jen dotaz,kdyz to ma byt o radu vys nez benelli trk 700,jak pisete,tak proc to ma tedy ram a doplnky z benelli trk 502? Ktery je o dost pozadu oproti benelli trk 702? Jedine co to ma lepsi je vybava v zakladu,ktera je u benelli aktualne komplet i s kuframa za priplatek 10 tisic.,ale pokud si clovek koupi qj motor s plnou vybavou a s kuframa tak je na stejne cene nebo mozna o par stovek draz nez benelli trk 702 s plnou vybavou pri aktualnich cenach. Takze pokud jde o plne vybavenou motorku,je to spis o to co se komu libi, pokud jde o co nejvetsi vybavu,kdyz nekdo chce jen zakladni motorku bez kufru,tak je vic vybavena qj motor. Otazka je jestli qj motor bude mit taky ve vybave predni kameru jako benelli
1 reakce
Ahoj Segepe, je uvedeno, že jde hlavně o komponenty, tedy brzdy Brembo, pérování Marzocchi a obuté pneumatiky Metzeler. Pak také o výbavu. Každopádně dobré pérování a brzdy dělají ten největší rozdíl a při jízdě to určitě poznáš.
Pánové v redakci, přestaňme už propagovat největší plagiátory světa a otestujte toho Vstroma 800. Dík
3 reakce
KTM byla jen jedna v roce 2023, už jsem psal, že přístup importéra k novinářům je bídný. Každopádně letos to chceme změnit.
V-Strom 800 DE jsme měli 3x v roce 2023:
https://www.motorkar...i-v-strom-800de.html
Základni V-Strom 800 byl představen v listopadu 2023 a jsme pozváni na prezentaci ve Slovinsku, která proběhne v dubnu 2024 na kterou jede Honza Zajíček. Dříve to tu nebude.
Tak zobák to má,drátěný kola, kufry z Humpolce a super cenu taky ,to půjde na dračku!
Ještě ,že že mě tyhle SUV věci velkým obloukem míjejí. Hned mám klidnější spaní!
Těm číňanum pěkně podkuřujete.Jednou na ty čínský klumpry dojedeme!!!
no motorka mne po shlédnutí pár fotek a čísel nezajímá, ale z úcty k Vláďově práci si to doma přečtu.
ale 240kg, malé kola (ikdyž tento segment si je vlastně asi žádá), svody na ráně, malé zdvihy...
stačilo by tomu necpat do názvu Adventure ale SUV a asi by se mi to v krku šprajcovalo míň.
edit. ten advenčr je jen v titulku, tak asi pak jo, ale kupovat to fakt nebudu
Strašnej humus, ale fakt celé. Nejvíc však ty padáky. Funkčně prostě absolutní nesmysl.
2 reakce
Přijde mi, že jestli něco CF Moto staví na přední pozici mezi Čínskýma výrobcema, tak je to hlavně promyšlená modelová politika. Nepokrývají zatím všechny důležitý segmenty trhu, ale ty modely, co v nabídce jsou, maj hlavu a patu. Takže cendurovou osmistovku doplňuje scramblerová sedmistovka a brzy přijde terénně orientovaná čtyři-pade. Fajn, tam bych si vybral.
A pak kouknu na QJ Motor a vdim tam čtyřikrát prakticky to samý - SRT 550, SRV 650, SRT 700 a SRT 800. Všechny 19"/17" (nic proti), všechny skvělá výbava, ale všechny taky nadváha a krátký zdvihy. Já neříkám, že ten jejich recept nemá smysl, ale mít tahle podobný motorky (i cenově) a ignorovat, že někdo chce cenduro víc do terénu, nebo naopak třeba lehčí a nižší...
SmRT 700 krát
SRT 700 X:
Výkon 54 kW/8000 ot/min
Pohotovostní hmotnost 240 kg
Maximální rychlost 190 km/h
Strašně Rychlý Tank
Nádrž vypadá na 50l .
Celkově je to strašná atrapa. Tfuj.
Mašina vypadá pěkně o tom žádná, ale ta váha je ve srovnání s konkurencí úplně strašidelná....
2 reakce
No zase to má výhodu že tohle Vám nikdo neukradne. Stačí juknout do inzerce jak se točí kšefty se zánovními ojetinami. Všechny včetně RVM jsou prostě v hajzlu, kupec na to téměř není a kdž jo tak za 33% původní ceny. To není pomlouvání, jen ukvapenost hlavně mladších kupujících kteří se nechají nachytat na cenu všechny možné nepotřebné doplňky a asistenty. Po pár měsících po prozření to chtějí co nejlépe prodat a ano ejhle. Tyhle stroje prostě dojezdit do mrtě a hodit do šrotu, ale službu určitě udělaj.
2 reakce
Při každé prezentaci a testu motorky z této země se mi v první řadě vybaví potutelená grimasa jejich prezidenta. Víc k tomu těžko co dodat -design vymašličkovaný (neb je obchodně uzpůsoben západnímu tvarosloví a trendům), snaha prodejce a velkovýrobce veliká. Až moc.
Zil som niekolko rokov v Cine a z mojej skusenosti si dovolim povedat, ze akekolvek pochybnosti o kvalite a trvacnosti produktov z Ciny su iba.. opodstatnene... Ci je to v autach alebo v motorkach, cinska biznisova mentalita je svetelne roky vzdialena japonskej... ked teraz vidim ten priliv cinskych znaciek, ci uz v autach alebo v motorkach, tak zaroven sledujem, s akou europskou mentalitou a doverou sa k tomu stavaju europski spotrebitelia. Ak v zaujme ceny odpustia nizku spolahlivost a kvalitu, tak sa tu cinske znacky usadia, za roky mozno aj zvysia kvalitu a vytlacia japoncov a europanov. Nie preto, ze su cinske vyrobky lepsie, ale preto, ze su lacnejsie... Ja sa cinskych motoriek nedotknem aspon 5-10 rokov. Ale to bude tym, ze som uz starsi a viac mi zalezi na kludnom spani. A nie je to preto, ze by som bol voci cinanom zaujaty. Ved mam cinsku manzelku. Ale videl a zazil som v Cine svoje. Vela stastia ostatnym dobrodruhom, nech tu cestu vysliapu za mna.
5 reakcí