motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TomHorn (50) napsal 27.09.2024 v 17:10

Největší maxiskůtr od Piaggio je X10.
Původ tohoto motoru je z roku 2003, kdy měl objem 244 ccm a "třístovku" (278 ccm) pustili na trh v roce 2008.
Zkoušet maximálku v necelých osmi stech najetých kilometrech mi nepřijde jako úplně dobrý nápad. Stejně tak posuzovat chování spojky, u které si nejspíš ještě nesedlo obložení čelistí.
S tuhostí páček brzd a ne zrovna velkou účinností brzd s původním obložením musím, bohužel pro Beverly, souhlasit. Starší varianta bez ABS byla v tomhle ohledu lepší. Nejsou to brzdy na jeden prst
Větrný štítek je pro normálně vzrostlé lidi úplně v pohodě a ve vyšších rychlostech odvádí vítr i déšť poměrně účinně.
Za mě je Beverly relativně univerzální skůtr, byl jsem s ním až v Terstu a potvrzuji spotřebu 3,0 l/100 km

dave-lister (47) napsal 26.09.2024 v 19:34

Docela by mě zajímalo přímé srovnání s Beverly 400, protože v recenzi z roku 2021 jste ho kritizovali, že motor natáhne a žere jako tank. Sám mám Beverly 300, v úplně nejstarší generaci ještě s EU3. Táhne slušně a spotřeba je 3l/100km když dostává pořád plný plyn. Když jedu volněji, dostanu se i na 2.7l/100km.
https://www.motorkar...-italiana-46009.html

Siki (72) napsal 26.09.2024 v 19:13+1

ten pan vi, o cem mluvi, diky za opravdu kvalitne a vecne komentovane video

lama_snr (31) napsal 26.09.2024 v 18:21+1

Dobře udělaný videotest, přesně popsané co skútraře zajímá

nevo7 (118) napsal 26.09.2024 v 17:19

Modernejší displej, menšie dizajnové plexi a krajší predný blatník - robia to ako orlí zobák na endure /alebo bez neho/ a je to pekný skúter.

elvis78 (275) napsal 26.09.2024 v 12:21+1

Krásný skútřík

o2o (118) napsal 26.09.2024 v 10:59

Čiší z toho taková solidnost za pěkné peníze. Filip je sice žirafák, ale i tak je ta fotka č. 8 dost děsivá. Pro mě je přesně tahle pozice nejméně pohodlná. Buď nohy aktivně pod sebou na stupačkách, nebo uvolněně dopředu s možností zapření. Tím, že člověk nemá před sebou mezi koleny nádrž, musí při tomhle posedu při každém brždění hodně zatínat nohy. Na svém starém X-Maxovi dávám nohy ze země rovnou na přední šikmé nášlapy, na tu rovnou část dole téměř nikdy, mohl bych si tam klidně přidělat gumicuk a vozit na každé straně jeden six-pack.

JoskaH (480) napsal 26.09.2024 v 10:21

Spolehlivá, fungující klasika.
Ovšem ani zdaleka ne tak zábavná a raubířská jako Vespa s totožným motorem.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist