Peugeot Metropolis SW vs. Piaggio MP3 Exclusive 530: Luxus na třech kolech
Text: Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 23.9.2022 | Zobrazeno: 12 538x
Text: Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 23.9.2022 | Zobrazeno: 12 538x
Furt se musím ptát, jestli mnozí ví, o čem vlastně píšou (leč stejně píšou...)...
2 reakce
Podle mě je to super věc. Pro ty bez A a/nebo s poruchou rovnováhy
Když jsem měl řidičák jen na malou motorku a auto a jezdil tedy na 125 skútru, tak jsem po tom taky pošilhával. Ale pak jsem si řekl přesně to co je napsáno v článku. Tedy že cenový rozdíl mezi podobně silnou motorkou+řidičák a MP3 za to nestojí. Řidičák vyjde levněji a navíc vás alespoň něco naučí
. Takže pokud si to někdo chce koupit, protože je mu to sympatické svojí stabilitou a pohodlím, proč ne. Ale pokud vás už nudí 125ccm, tak si dodělejte papíry. Stojí to za to
Když se u MP3 zamknou řidítka, zamkne se i ruční brzda. Nikdo s ní tedy neodjede !
Na závěr...
)... A ano, malý přední kola (Q4 aspoň "14"...), u MP3 špatný místo na nohy (lidi to řešej "předkopama"...), ty nejnovější už jsou fakt "přečančaný" atd., ale zase to má jiný zvláštnosti/výhody (jedno přední kolo se u všech zvedne a přejede překážku + jízda po "šikmým svahu" je sranda +...)
Vždycky přidávám video s "Alejšem" a Scottem na MP3 (i 190 km/hod...) a doporučuju nejsledovanější video (červenýho...) Quadra 4 v náklonech na mokru, tamtéž brzdícího a ukazujícího i další výhody/"jistoty"
- A TOHLE VIDEO NELŽE !!! (a pak se mrkněte třeba i to Šilerovo video nebo i to v lese, i když tam bych chtěl sám vidět následky toho vysokýho skoku...), ale sem už je dávat nebudu - snadno si je najdete...
Nikomu tyhle stroje úplně necpu (a jako nějakej 1. hlavní stroj už vůbec...!!!), ALE vždycky bych se zeptal (Jofrého a dalších...), jestli si třeba "aspoň" MP3 (a těch je mezi lidma docela dost, ale mně Quadra vyhovovaly víc...) pořádně vyzkoušeli a to tak, že k ní přistoupili jen jako k "maxiskútru" a při ježdění to nesrovnávali s ničím jiným než zase s maxiskútrama ("opravdová motorka" má ambice bejt asi zatím jen Niken...)...? Pak si myslím, že je tam dostatek "motorkovosti" a ten rozdíl je, podle mýho..., hlavně v "jistotě" (za rok mi bude 60 a obratnost jde do (_!_), takže CELOROČNÍ ježdění na vysokej atd. Tenerce bylo stále nemožnější - vím, na to jsou auta, ALE...
Pro ty, co tvrdí, že konstrukce MP3 není úplně šťastná, připomenu, že na to brzy přišel i její (a G. - Fuocca...) tvůrce starej Marabese a založil si vlastní Quadro, kde zavěšení totálně zjednodušil (bez pružin...!!!) a vylepšil (určitej odpor "hydrauliky" mi naopak v zimě a v jinejch těžkejch podmínkách vyhovuje...)...
A kdybych chtěl na závěr života ještě přezbrojovat na něco "fakt prima dědkovskýho", vedle něčeho jako X-ADV (vývoj snad půjde dál...) bych po zkušenostech s a z Q4 (6. rok po a každej 5 000 km...) asi zvažoval i něco jako XQOODER (doufám, že už ho konečně vyšlou do světa...)...
2 reakce
Jen tak pro zajímavost - kámoš má MP3 myslím 400 ccm a spotřeba ve dvou (rozhodně nejsou oba žádný tintítka ) je absurdně nízká, nějakých 3,5 - 4,0 litru na sto. A to když jsme jeli s bandou na celodenní vejlet, neztráceli kromě zrychlení v ničem. Jasně, byla to vyjížďka fotříků a ne divočáků, ale stejně... překvapilo to všechny.
Nevím jak to srozumitelně sdělit. Já bych si to nekoupil, Na klasické motorce - jednostopém vozidle mi to dává určité pro mě podstatné zážitky. Tady je to jiné, pro mě nezajímavé. Stejně tak to mám ke čtyřkolkám. Je to můj postoj a tak nikomu jinému neberu ten jeho a jeho důvody, proč si to pořizuje.
Jako ve všem platí i zde, že je naprosto nepodstatný názor lidí, co si to nikdy nekoupí.
Podstatné je, kolik lidí si to koupilo/koupí a co oni na to
A statistika je neúprosná a říká, že tento vynález je úspěšný, navzdory vysoké pořizovací ceně.
STA - TI - SÍ - CE...!!!
Jen MP3 od roku 2006 cca čtvrt melounu (i u nás jich jezdí celkem dost - mrkněte jen tady do registrací...), ale tím výčet zdaleka nekončí a fakt to nejsou mimo těchhle 2 výrobců jen v článku jmenované Quadro a Yamaha...
Pokud si zjistíte fakta (a po snižování obratnosti ve stáří si to vyzkoušíte na vodě, ledu a jiným bordelu
Peugeot má tu chlapskú farbu, aj peknú palubku.
Koniec koncov, každý ma niečo do seba a niečo pre teba.
Tak sem se těšil na čtvrteční test nějaký pěkný motorky/motorek a on na mě vykoukne test vozítek pro invalidy.. Ale zas dobře, že i na ně se myslí. Btw kam vubec zmizel slavnej Niken?
2 reakce
Niken žije: https://www.motorka...a-motorem-48425.html
Tohle si podle mého zaslouží ještě víc hejtů, než elektromotorky...
Tak a ještě CV3 = 38 kW od Kymca (ve skútru roku už Vám soutěží...)...
2 reakce
V kladech a záporech v závěru se píše:

Peugeot
+ francouzský šarm
...
Piaggio
+ italský design
...
Tak to se přiznám, že bych byl v pasti, čemu dát přednost
Brigitte Bardot, Sophie Marceau, Juliette Binoche, Catherine Deneuve, Marie Laforet ...
nebo
Gina Lollobrigida, Ornella Muti, Sophia Loren, Claudia Cardinal, Monica Bellucci
Hmmm, achchch, ó la la
to je ale dilema!
5 reakcí
Ze nejsou slepou vyvojovou ulickou? Haha tak ten se poved
Viz. treba https://www.youtube.com/watch?v=Q5QagHxrKlU
Za ty penize rozhodne lepsi klasicke auto kde tohle clovek nebude resit a kdyz uz, tak treba cep rizeni bude vec za par stovek a ne 5000 a podobne perly
Jinak mně neznalému prosím sdělte , jaké jsou praktické výhody těchto rádoby strojů.
4 reakce
Chtěl jsem to nějak zakulatit, dvakrát jsem přepsal tu omáčku kolem toho nicméně to bylo zbytečné. Je to hnusné jako **del.