yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1308) napsal 02.02.2022 v 00:50

Guzzi krásná klasika. Ale ta italská elektrika, na tom by měli zamakat. Vysolíš ranec a řešíš problémy u funglovky, SV je stálice, ale víc se mi líbí ta obyč verze, než tahle "teď frčí kafáče, plnovous a kokos na hlavě" to mi nebere.

hd1727 (94) napsal 01.02.2022 v 17:39

Možná ta sůza dobře jezdí, ale zastavit se někde na kafe a zálibně se na ni koukat, že je to hezká motorka, tak to sorry, ale fakt není. Je to hroznej paskvil... :)

papiboy (1261) napsal 01.02.2022 v 09:13+2

Plusom Guzziny je, že je to zastaralá, archaická konštrukcia, podobnú koncepciu už opustili všetci ostatní výrobcovia.
Teda až na BMW s tými ovisnutými ceckami.

Tak sa treba ku Guzzine aj stavať, bude to jazda na stále vyrábanom veteráne. Mal som Nevadu 750 celých 11 sezón a krúženie na nej po strednej Európe bolo úplné porno. Užívaš si aj pri akom-takom dodržiavaní pravidiel cestnej premávky

Teraz mučím SV 650 S druhej generácie (s tým tlakovo liatym hliníkovým rámom), okrem vynikajúceho rámu sú ostatné komponenty podvozku priemerné, rozpočtové.
Napriek tomu je to úplne iné kafe, ako Guzzi, jednoducho sa to nedá porovnať. Ide to hravo na zadné a aby si to SV-čko užil, musíš porušiť všetky pravidlá, čo sa týkajú rýchlosti a slušného správania sa na cestách. Teda porno tiež.

Test je inak dobrý, síce trochu ako keby som robil test Škody 1203 naraz so Škodou Kodiaq, ale test plne vystihuje zásadné rozdiely medzi týmito motocyklami, určite uľahčí váhajúcim a bezradným, ktorým smerom vôbec vykročiť.

SV-DR (29) napsal 01.02.2022 v 09:07

Klasická Guzzi je skôr na pozeranie , jej mdlý motor patrí do čopra , motorka pre kľuďasov či starších a pokročilých na kochačku .
SV 650 som mal ešte prvý model (všetko ešte hliník -rám aj kyvka; dnes už Hliník býva v Humpolci takže všetko je železné ) a za asi 11 rokov som nemal žiadny technický problém- iba raz v lete som usmažil reglér .
Motorečka na rovinách do 180 stíhala so superšportami, ale v serpentínach som bol kráľ ; šprint na letisku 200 metrov (150km/h) zarovno s Hondou VTR1000F !!! Kto si dá karbónový laďák ten sa bude ukájať úžasným zvukom.

Páčkalíny (24) napsal 31.01.2022 v 22:44

V 7 je krásná na podívání, ale majitel být nechci. To Mandelinka ve mně hlodá velice...Doufám se blíží její test? Pls...

lucík74 (7) napsal 31.01.2022 v 20:20+3

Nový SV na mě čeká v garáži.je to moje první velká motorka a tuším, že to byla dobrá volba.

Sir_CHerokee (117) napsal 31.01.2022 v 20:02

Srovnávák fakt prapodivný. Vedle této Guzzi bych si dovedl představit v testu Kawu W800, ale i 650RS, RE Interceptor, Ducati Scrambler, s přivřeným okem Hondu CB650R, Triumph Trident a to ještě přibude ta BSA s velkým jednoválcem....tedy vzduch, voda, 1,2,3 nebo 4 válce v retro provedení...ale neinovovanou a už dnes nemoderní Suzinu se zalomenými řídítky ne. A to i vzhledem k ceně ...ta Suza asi stále má na trhu své místo (prodejní čísla neznám).

Ale budiž. Guzzu jsem sám otestoval a o dojmy se podělil (https://www.motorkari.cz/profil/?uid=384050&act=clanky&cid=2713)....ale šílené mi přišly ty technické problémy ve vašem testu...neptali jste se těch, co vám stroj půjčili? Řešili to? Proč vám dali stroj v takovém stavu? Tohle už totiž rozhodně není běžné.

Zedsdead (293) napsal 31.01.2022 v 19:28

Skoda, ze Suzuki nenabizi SV s USD vidlici a lepsi brzdou. Jeste ladak a byl by to opravdu racer.

nevo7 (97) napsal 31.01.2022 v 18:30

Ani jedna neuráža.
Do SV by som musel ešte nasypať - LeoVinci dual výfuk, krajší predný blatník a zrkadlá do riaditok, za tie peniaze fajn.

koki888 (160) napsal 31.01.2022 v 17:17+1

Zabite ma ale mne sa viac páči SV. Asi som ešte nedozrel?

rogih (1010) napsal 31.01.2022 v 16:38

Možná by bylo lepší postavit do testu klasické SV místo Xka. A když si ho trochu poladíte, nevypadá zle. Pohodlnější posez přijde vhod a potom je možno snáze volit mezi kochacím či sportovním stylem jízdy-motorka skvěle zvládá oba, záleží jen na vás. Já jsem to ještě posílil i změnou odpružení.

bdzl (2) napsal 31.01.2022 v 15:59-2+2

Rozdíl 25 kg a 70 tisíc mi přijdou jako obrovský hendikep pro V7.

K2 (38) napsal 31.01.2022 v 15:41

SV byla moje první silniční motorka, měl jsem druhou generaci s tím hranatým příhradovým rámem.
Byla to fajn motorka, designově hezká, lehoučká a motor byl na svůj obsah super, ale...
- Sériové Dunlopy (myslím D220) - totálně mi v nich chyběl cit
- mdlé brzdy
- měkká přední vidle
Vyladit těchhle pár detailů, tak to byla super motorka. Mohli udělat nějakou sportovní verzi, kde těch pár detailů doladili a bylo by to...

Od té doby raději preferuju lepší podvozek než motor

Nevím, jak je na tom současný model

SLAY (810) napsal 31.01.2022 v 15:17

pěknej zajímavej test ,že si nejsou moc podobné a stejné kategorie to bych testu vůbec nevyčítal.
Klasické SV mě nikdy moc nebralo ovšem tohle se mi moc líbí bejt mi o pár let méně asi by při zvažování koupě moto byla určitě v kategorii favoritů.Když daj solidní cenu určitě to nebude prodejní propadák.

Simier (143) napsal 31.01.2022 v 12:20

Ta Guzzinka je prostě famózně nádherná! Ani jedna ta mašina není úplně můj šálek kávy - když přemýšlím hlavou, ale náklonnost srdce k italské nadčasové krásce je zcela jednoznačná

Obycejny_clovek (324) napsal 31.01.2022 v 11:43+3

Obstarožní SVčko, jehož techniku prodává Suzuki roky, postavit do testu s mašinou pravidelně vymazlovanou italskými borci, mi přijde zvláštní.

Kromě tohoto testu se můžou potkat maximálně na DGR, ale i tom bych trochu pochyboval, neboť za ty roky prodeje se dá počet prodaných SV650X spočítat na prstech člověka.

Každopádně obsahově hezký test připomínající nám v těchto hnusných zimních dnech léto a jezdění, které setsakramentsky chybí.

5 reakcí

Jarda
Jarda 31.01.2022 v 11:53

Ahoj, duel těchto motocyklů byl můj přešlap. Holt to někdy nevyjde, při plánování v sezóně je těch možností a proměnných milion a někdy musíš jednat hodně rychle a možná i zbrkle (tento případ). Prochy to ale napsal hned na úvod pěkně a dobře to vysvětlil. Stejně si ale myslím, že tohle bude nejčtenější lednový/únorový test :)


K167 (1474) napsal 31.01.2022 v 11:27

Potěšení pro oko i pro srdíčko.

Tr_oy (14) napsal 31.01.2022 v 11:14+1

Zase výhoda té SV650 je, že když ti udělá ze dva kotrmelce v pangejtu, nebude to ani poznat....

Dawe323 (8) napsal 31.01.2022 v 10:23+1

čistě hypotetická otázka.. je někdo kdo vybíral přesně z těchto dvou motorek? A kolik se teda za guzzi dali?

rudirt (45) napsal 31.01.2022 v 10:15+1

Zajímavá srovnávačka...
Hold někdo má rád holky, druhý zase...
Opravdu dnes je nabídka tak široká, že limitující je fakt jen stav konta...
K technickým údajům:
Rozvod: DOHC pro SV a OHV pro V7 (jen pro úplnost)

650ccm (88) napsal 31.01.2022 v 10:02

Dík za neobvyklý srovnávák.
V7 je krásná, ale ještě nejsem tak starý (6 křížků jsem si zapsal teprve před necelými 3 roky).




TOPlist