KTM 890 Adventure 2023: Takhle jste to chtěli?
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: KTM, Francesc Montero, Sebas Romero | Video: Erox Filmeforce, Luca Piffa | Zveřejněno: 13.12.2022 | Zobrazeno: 23 175x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Video: Honza Zajíček | Foto: KTM, Francesc Montero, Sebas Romero | Video: Erox Filmeforce, Luca Piffa | Zveřejněno: 13.12.2022 | Zobrazeno: 23 175x
Parádní mašina. Snad rakušáci zamakali na kvalitě, která je u nich dlouhodobě dosti pochybná...
1 reakce
Dobry test, bolo všetko vysvetlene. Temuto základnemu modelu prispeli vylepsenia ci uz ochrany jazdca a hlavne nastaviteľne tlmice. Vizera to na slusne vybavenu moto na cestovanie .
U verzie R mi ta kapotaz az taky vyznam nedava, ked stym niekde placnem tak bude to drahsie na opravu. Na starsich modeloch 790/890 dobre funguje stit od R/G
Taková drobnost a jak to změní dojem...
Přidaj se "bočnice" (jak píše wild38...) a z "hmyzáka" je najednou zase docela hezká KTM...
Tahle se mi fakt líbí.
Dokáže někdo posoudit rozdíl mezi novými 890 a 790 (kromě motoru teda)?
2 reakce
Asi to bude prima stroj, ale ten jejich hmyzí design mě nikdy moc nebral.
Asi to nejdůležitější, na co jsem nenašel odpověď, respektive ani zmínku - je to 890S , že? 890R nebude nebo? Stejně všichni kupovali Rko, no ni?
4 reakce
Ano, je to standardní verze a tu KTM neznačí jako verzi S ale jen 890 Adventure. Pak existuje ještě více offroadově zaměřená verze R na pérování Xplor se zdvihy 240 mm a už v úvodním odstavci je uvedeno, že po verzi R přichází verze standardní. To v článku i videu zaznělo.
Vláďo, vďaka za kompletný a komplexný test, výborné video. Jedna vec má zaujíma, pretože mne 890 R radí keď ostane cca 3.000 (po zaradení kvaltu) aj hore aj dole s QS úplne bezproblémovo a krásne čisto, ale v zahraničí niektorí užívatelia reportujú problémy s QS ktoré sa následne riešia u dealera jeho nastavením. Skúšal si radiť aj pokľudne s QS a v nižších otáčkach, lebo ma zaskočilo, že si tam tento problém spomenul, povedal by som že každá motorka z akcie pre novinárov prešla samostatnou kontrolou
2 reakce
Ahoj Destroyer, já díky! Jasně, zkoušel a nebylo mi to příjemný, stejně jako v terénu, proto jsem ho používal jen na silnici při dynamické jízdě a při řazení ve středních/vysokých otáčkách, kde fungoval nahoru i dolů skvěle. Například u Yamahy MT-09 mi QS přijde úplně samozřejmý i hodně nízkých otáčkách a kvalty tam padají jako do bavlnky.
Čím víc se to podoba 990ce, tím je to hezčí. Ještě tomu dat správný motor, a je vymalováno
5 reakcí
Opět parádní test...
Mozna po krytu svetla to bude vypadat lip, ale to svetlo je porad hnusny a jeste vic to je ted videt. Zbytek je ok. Vaha narostla, jako cestaka bych si vybral jinou motorku.
Ano, tak jsem to přesně chtěl Krom motorky musím pochválit i testarbeit Vládi Novotného Za mě se KTM tímto modelem začíná vizualně vracet k odkazu Rally a ADV biků a to mě těší. O zábavnosti tohoto stroje nepochybuju, jen se divím, že si tu pozici bočního strojánku více neohlídali V každém případě se mi rozšířil okruh potenciálních motorek do budoucna o další konkrétní kus
Za mňa končne KTM v segmente mid-enduro, na ktorú sa dá pozerať. Z boku tam trochu vidím líniu zo starej LC8, näjme v tej bielej. Ovládanie palubného systému vyzerá, že ostalo jednoduché so zmyslom pre UI&UX, to by sa mohli hoši šikmookí v honde inšpirovať
2 reakce
Dobrý test a video
1 reakce
Díky za celou redakci! Trošku mě na akci pozlobilo GoPro, tak jsem rád, že se nakonec video povedlo
Tak za mě jedna z nejhezčích motorek v této kategorii. Ten předek se jim povedl, přitom je to pořád KTM a jak je vidět, nemusí to mít ani zobák. Fakt pěkný.
1 reakce