Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ošklivé to není, ale prastará ER6, jak již bylo uvedeno, má několik netradičních řešení, které ji dokázaly odlišit. Měl jsem a zase mám ER6 2006 a jsem za to rád. Přední světlo je sice trochu ufo, ale například integrované přední blikny jsou top. Bokem umístěná pružící jednotka je také efektní.
A mě se to líbí, pěknej naháček, jen ta cena je kapku moc.. Jo pánové, jesli EU padne, bude líp. Jesli ne, čeká nás velký průser. Ale vše sme si zpískali sami. Pokud s tím chceme něco dělat, máme možnost. Plakáním u piva nezmůžem nic milí ovčané...
ER6N jem měl a byla to dobrá motorka, pravda trochu zvláštní, hlavně přední světlo (měl jsem 2008), ale mechanicky bezvadnej strojek. Tenhle zedík je i moc pěknej, no a komu se nelíbí, nemusí ho kupovat :)
Je to jako se vším.
Steve-CZ> krabice od bot zakoncena rourou od kamen + budik = humus na kvadrat . Ale neni vsem dnum konec: az soudruzi z Bruselu vymyslej a diky ofcanum i prosadej Euro8, tak hnusnej spalovaci motor v motorkach zakazou uplne!
Design žádná sláva. ER-6N mi přijde zajímavější. Ale těch -20kg na pohotovostní hmotnosti bude určitě hodně znát. A jinak se vlastně nic nemění. Neříkám, že bych vyměnil za svého Duka, ale zkusil bych ji. Už jenom pro srovnání s ER-6N, se kterou jsem se párkrát svezl.
Z tý hrůzy co se dnes vyrábí, mi tohle přijde jako celkem pěkná motorka. Líbí se mi rám, motor, nádrž, kyvka, naopak přístrojovka je strašná. Ale zábavy s tim bude kopec, o tom žádná...
Věřím, že svezení bude asi v pohodě, zábava. Ale nějak těm Kawám nemůžu poslední dobou (už delší dobu) přijít na chuť designově. A ten výfuk, to už je dost extrémní fujtajbl...
Za mě teda nic moc. Stará ER6 když vyšla tak byla ojedinělá, zajímavé prvky viz. zadní centrál, tvar světla... tohle mi připadá jako bastard s čískym fotrem. Světlo a budíky za mě a celkově bez nápadu. Co tahle motorka přináší na trh nového? Rozpočtová tuctovka a ještě divná
Vejde se na to clovek se 190cm?
Na ten obsah, pocet valcu a tak celkove naha motorka mi to prijde vahove porad neotesane...
U mě dobrý. Do začátků jako dělaná.
A z japonských motorek mají Kawy design nejlepší ... Ninja #1
Velice pěkná motorka
Capan: rifle jsou kevlarové a mikina = bunda s chráníči vyrobena na zakázku pro naši redakci od PSí Hubík.
Hlavne na tom jazdite v rifliach a mikine,to je vždy záruka bezpečnosti .
Ošklivé to není, ale prastará ER6, jak již bylo uvedeno, má několik netradičních řešení, které ji dokázaly odlišit. Měl jsem a zase mám ER6 2006 a jsem za to rád. Přední světlo je sice trochu ufo, ale například integrované přední blikny jsou top. Bokem umístěná pružící jednotka je také efektní.
Budík teda jinak těmto lehkejm naháčům fandím, řekl bych, že na běžný blbnutí a svezení luxus
Pekny, na me asi maly, ale pekny.
A mě se to líbí, pěknej naháček, jen ta cena je kapku moc.. Jo pánové, jesli EU padne, bude líp. Jesli ne, čeká nás velký průser. Ale vše sme si zpískali sami. Pokud s tím chceme něco dělat, máme možnost. Plakáním u piva nezmůžem nic milí ovčané...
ER6N jem měl a byla to dobrá motorka, pravda trochu zvláštní, hlavně přední světlo (měl jsem 2008), ale mechanicky bezvadnej strojek. Tenhle zedík je i moc pěknej, no a komu se nelíbí, nemusí ho kupovat :)
Je to jako se vším.
Steve-CZ> krabice od bot zakoncena rourou od kamen + budik = humus na kvadrat . Ale neni vsem dnum konec: az soudruzi z Bruselu vymyslej a diky ofcanum i prosadej Euro8, tak hnusnej spalovaci motor v motorkach zakazou uplne!
No ze všeho nejvíc mě tady na tom dalším z dnes nepřeberné řady šuntoproduktů rajcuje asi ta přístrojovka a výfuk
Suzuki, Honda, Kawasaki v této třídě jsou si podobné jak vejce..
Došli nápady??
je to takova nizkorozpoctovka, zadny plnohodnotny Z-tko, ale za ty penize mi to prijde fajn, co by za to dala treba Jawa
Tak koukam, ze od dob SV650 z roku 99 se tahle trida posunula spis vzad nez vpred...
Výfuk je nutný vždy rovnou vyměnit a hned je moto o pár kilo lehčí
Hezkej naháč
Design žádná sláva. ER-6N mi přijde zajímavější. Ale těch -20kg na pohotovostní hmotnosti bude určitě hodně znát. A jinak se vlastně nic nemění. Neříkám, že bych vyměnil za svého Duka, ale zkusil bych ji. Už jenom pro srovnání s ER-6N, se kterou jsem se párkrát svezl.
Z tý hrůzy co se dnes vyrábí, mi tohle přijde jako celkem pěkná motorka. Líbí se mi rám, motor, nádrž, kyvka, naopak přístrojovka je strašná. Ale zábavy s tim bude kopec, o tom žádná...
Věřím, že svezení bude asi v pohodě, zábava. Ale nějak těm Kawám nemůžu poslední dobou (už delší dobu) přijít na chuť designově. A ten výfuk, to už je dost extrémní fujtajbl...
Lehká a dobrá
Za mě teda nic moc. Stará ER6 když vyšla tak byla ojedinělá, zajímavé prvky viz. zadní centrál, tvar světla... tohle mi připadá jako bastard s čískym fotrem. Světlo a budíky za mě a celkově bez nápadu. Co tahle motorka přináší na trh nového? Rozpočtová tuctovka a ještě divná