husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pacizek (10) napsal 23.08.2023 v 19:59

Dívám se jestli není Apríl a není...co proboha dělá marketingové oddělení Jawy? Všude testy nové Jawy 650 a na webovkách výrobce ani čárka, nechápu.

Slavohs (9) napsal 07.08.2023 v 21:05

Jako retro je to docela hezké.Ono koupit něco pod 200tis a pod 200kg, kulatý světlo, kulatý budíky, rovný sedlo, dva laufy, dva tlumiče, špice místo loukotí…. a rok výroby 2022+…..není moc na výběr

sfv (17) napsal 09.07.2023 v 14:44+1

Konečně Jawa kterou bych si asi koupil novou!?

Vikmanov2 (42) napsal 24.06.2023 v 08:14

Počkám do srpna odzkouším a klasik bude jasná volba. Určite ale budu chtít ale tažné na Páva v TP tak uvidím jak se s tím prodejce popere. Škoda že chybí nakopávačka. Třeba půjde dát za příplatek.

lenkochal (26) napsal 17.06.2023 v 10:33-3+1

Honda CL500 je proti tomu raketoplan a nie je zas o tolko drahsia. OK CL500 nebude tak retro, ale kto musi mat za kazdu cenu retro, ten za cenu tohoto noveho cinana kupi jetu Kawu W800, ktora bude mat sice natocene okolo 20tis, ale aj s nimi ho pobije uplne vo vsetkom a predovsetkym v tom najdolezitejsom, v machrindexe :)

Dalej ak Kawu uplne nerozmlatis, tak pojde aj za 20 rokov dobre predat. Za toto budes musiet za 20 rokov niekomu este zaplatit, aby si to odviezol a ekologicky zlikvidoval.

jandaxx (191) napsal 14.06.2023 v 10:10

Půjdu je fyzicky omrknout 1.7. do Humpolce. Vidět na vlastní oči je lepší než 5 reportáží a 100 fotek. Jen je škoda, že nebudou k projetí.

Codo (354) napsal 12.06.2023 v 21:08+4

Koho nepřesvědčí krása a stylovost strojů, ten jistě podlehne dokonalýmu týneckýmu zázemí, službám, množství lákavých doplňků a prvotřídní péči o zákazníka... Děkuji, nechci.

MichaT (31) napsal 10.06.2023 v 16:08-2

Ten článek myslíte jako vážně? 30 let starý motor z dominátora? Design z obchodního domu Kotva? Proč takovou sračku vůbec prezentujete?

Classic (33) napsal 10.06.2023 v 14:01+1

V Indii dělají krásnou repliku kejvačky. Kdybyste v Jawě, udělali opravdu zdařilou repliku Californie nebo 500OHC, tak to beru. Ale toto?
Dělat napodobeniny motorky (634), která byla vždy mimo mísu? V osmdesátkách jsem toužil po motorce, na trhu nic nebylo. Než ale 634, to jsem raději šel do MZ, i když to byla jen stopadesátka.....

beebop111 (3) napsal 10.06.2023 v 11:00+2

jo, kdyby udelali klasicky enduro ala 80 léta, tak možná jo

Ivalapik (5) napsal 10.06.2023 v 10:30+2

To bude určitě s tou cenovkou propadák. Honda CL 500 je proti tomu úplně jiná galaxie. Za 149 900,- Kč to jistě prodejní bude prodejní hit s tradiční spolehlivostí a výborným servisním zázemím. Cenu měli nechat tak na hranici 125 000 Kč.

SV-DR (29) napsal 10.06.2023 v 07:30+1

Konečne využili aj motor Honda 650ccm ktorý roky fungoval v Dominatore.
Menšia 400vka bola v Honde CB a endure XR400.
Viac kubíkov a lepší ťah. Dizajn si na klasike môže dotvoriť každý podľa seba

Marex (2570) napsal 09.06.2023 v 23:49+2

Asi tomu nerozumim. Ta cena mi neprijde premrstena, ale proc Jawa nevyuzije svoji skutecnou historii?! Proc pripominat dobu upadku?!
Design ala 500 OHC, by mi daval smysl pro tenhle objem podstatne vetsi. Navic to byla pekna motorka.
Tyhle inkarnace socialistickych modelu, mi vylozene vadi.

PetrosPV (28) napsal 09.06.2023 v 23:10+2

Nevím proč jsou kolem toho takové emoce, je to vlastně mnoho desítek let vyráběný japonský veterán resp. jeho čínská kopie u kterého neplatíte za vývoj ani za špičkový výkon, to je celé. Je to nové a někomu to stačí. Já osobně být ředitelem Jawy dělal bych to stejně vývoj nové motorky by byl pro Jawu sebevražda kdo by dal 500 000 za novou Jawu?

valentinow123 (34) napsal 09.06.2023 v 18:43+3

Hlavne me fascinuje ta vyhlasena ceska kvalita dilenskeho zpracovani a cit pro detail... ,
jeste na to dejte visacku made in EU chlapci, aby bylo na prvni pohled vsem jasne, o kolik je to vyspelejsi design,narozdil od cinskeho originalu (ano, myslim to zcela ironicky ) , protoze od dob komunismu jste za tech 35 let nezvladli vyresit ani ten blby sroubek. co z toho leze v tom nejblbejsim moznem miste.

Siki (28) napsal 09.06.2023 v 14:56+1

Cinan se musi za hlavu chytat, co s tim wohnouti nekde ve stodole podnikli :D
Tuzing z osmdesatek, cilovka nostalgiku jasna. Motor sam o sobe by mohl byt v omlazenem Dominu nebo fmx fajn.

bledemon (126) napsal 09.06.2023 v 10:45+1

mash měl loni doma propad prodejů na třetinu (u 400+650cc na nějakých 300ks jako má v DE). Swm sixdays se taky nikde moc neprodává. Romet vůbec. Tak zkusí shineray v eu zachránit jawa
Ale obávám se, že zpracování 650 je stejné jako u 400 (jen hlava se třeba nemusí pravidelně dotahovat a černý motor nebude oxidovat). Novou linku číňan slibuje až u V2-1200 a taky kapalináče pro swm vypadají slušně. Na druhou stranu si to ani jawa nedovolila předražit (jak umí u inda a rvm) a cena sedí. Teď bude mít drahá BSA 650 v české peugeot síti problém.
Přední světlo u ohc mi nevadí (proti knoflíku na rebelu), zadní na sportu trochu jo (proč má nižší řídítka, když má být více do "terénu"?). Hlavní přešlap vidím v nádobce na brzdovku, ta by mi kazila výhled. Nemá ta pumpa stejný pístek jako 350ka?
Jinak poslední dotaci na vývoj prototypu bral Týnec v letech 20-21 (8mil kč) na elektromotorku pro Divišov.

SuperSic58 (1308) napsal 09.06.2023 v 10:16+5

Nikdy bych si to nekoupil. A ne kvůli jejich motorkám jako takovým ale kvůli přístupu týneckejch šmejdů, a snad by se až dalo říct sekty, ke svým zákazníkům.

K167 (1473) napsal 09.06.2023 v 09:06-1+10

Krvavá rána by se bývala už dávno zahojila, byť by po ní zbyla jizva s příběhem, ale někdo vždycky přijde a strhne strup.

LesaPáán (7) napsal 09.06.2023 v 08:57+4

Sakra já tomu furt nerozumím. Měli dotace a v té době ještě základnu podporovatelů, aby vytvořili svůj vlastní motor. Třeba 500-650, kterej by se dal dále modifikovat. Z dotací nezbylo nic, motor nikde, podporovatelé se otočili zády a máme tu tohle? Porovnám cenovku s Hondou CL500 a mám jasno. Pokud bych opravdu toužil po retru, tak jdu do Royal Enfield. Jawa těží pouze z nostalgie a až vymřou ti, kteří tu zašlou slávu pamatují, tak umře i Jawa.

Krom toho pokud by Jawa chtěla opravdu vybudovat silnou společnost, tak by museli začít budovat úplně od nuly a nejen značku, ale i komunitu. Začít nabízet mladým řidičům 16+ pěkně, dostupné a hlavně spolehlivé motorky. Pro příklad něco jako kdysi značka Derbi. Pak něco 18+ do 35 kW. Pokud mladí lidé vyrostou na nějaké značce a jsou s ní spokojeni, tak je velká šance, že po ní sáhnou znova. Vůbec nechápu koho má tohle ohromit.

kníželucifer (31) napsal 09.06.2023 v 08:29+5

Nechme Jawu už enem ve vzpomínkách….

FiZzeR (362) napsal 09.06.2023 v 08:27+4

Kolik ta výroba přelepek na motor stála nás, daňové poplatníky?

valentinow123 (34) napsal 09.06.2023 v 07:07-1+4

Je tu pres sto komentaru, ale myslim nezaznelo to nejpodstatnejsi. Je to Cina, ale bohuzel, je to ta BLBA CINA, ktera uz ani v Cine davno nefrci. Neni to ani "znackova" Cina ala CFmoto, kde na to jdou se zamerem dotahnout se na konkurenci, vybudovat si dlouhodobou pozici na trhu a tu si udrzet a prodavat za srovnatelne ceny. Coz je mimochodem trend, o ktery se snazi i Indi a vubec vsichni, kteri nemaji v hlave torricelliho vakuum.
Tahle Jawa je naopak ta tragicka a zaostala noname Cina s kvalitou dilu ala aftermarket, ktera design nevidela ani z vlaku a kdyz se nejaka takova noname "znacka" dostatecne zprofanuje, napriklad tim, ze zije bez poradne podpory ze strany dealera, ze je konstrukcne nedotazena, vyrobne osizena a neodborne smontovana a ze neuznava zaruky, tak to Cinan proste zabali a za par supu koupi jinou "znacku" a jede se dal. Podivejte se na bazary, jaka hodnoceni maji Romety, Shineraye atd. a na co si lidi stezuji. Typicky priklad. Nekvalitni lozisko v kole se rozpadne po 2.000 km, pricemz sebou zpravida vezme i nekvalitne vyfrezovany domecek loziska v naboji kola. Oprava je nesmirne nakladna, jelikoz se to lozisko vlivem rozsypane klece "nafoukne" a jelikoz pouzity hlinik na naboji je nekvalitni a mekky a vymacka se a po vymene je nove lozisko volne a nejde zalisovat. Takze muzete vymenit rovnou cely naboj kola, ktery vydrzi presne az do dalsi vymeny loziska... Coz muze byt i u kvalitniho loziska uz po nejakych 5.000 km, protoze vule a celkove technicke reseni jsou znacne zemedelske a kvalita materialu soucastek mizerna a vsecko to v provozu jen hori. Coz v Cine asi neni problem, protoze tam se to kupuje za dolar na kila, ale tady u nas se ty dovozy pekelne prodrazi, zejmena, pokud to jde pres dealerskou sit dovozce.
Anebo se podivejte, jak jsou "ocistene" hlinikove odlitky motoru vevnitr. Milimetrove otrepy, ktere mohou kdykoliv samovolne upadnout, dokonce i na rotujicich dilech, jako je odlitek telesa spojky. U noname Ciny naprosto normalni. O tom, ze by se ty motory a jejich soucasti nejak vyvazovaly, nedejboze individualne, nemuze byt ani reci. Spise muzete cekat, ze kdyz Cinanovi nejde usadit klika, tak ji tam bez mrknuti oka namlati kladivem, protoze za sichtu tech motoru musi slozit sto a to holyma rukama, na kolene a bez jakychkoliv pripravku. Pak prijde redaktor tadyhle od Motorkari.cz s objevnou myslenkou, ze "jednobuch vibruje" a to hlavne v otackach nad 4.000 RPM (pod ktere by se vlastne ten motor nikdy nemel dostat, protoze optimum je mezi 4.500 - 6.000).

Ray_Janus (133) napsal 09.06.2023 v 06:31+9

Jak to říct a neurazit. Asi takhle, majitel týnecké Jawy se rozhodl pod v ČR zavedenou značkou prodávat produkty čínských značek Shineray a Colove, a indické Mahindry. Budiž. Jak však pohlížet na solidnost dovozce když při presentaci pro novináře nezajistí aby veškeré díly motocyklu byly označeny jeho značkou a spokojí se s pouhou přelepkou. Ve mě to budí dojem, že v Týnci kopili pár Mashů, vyhrabali ve skladu něco kastlíku a nádrží a to celé nasadili na původní Mashe. Slavnostně to představili novinářům. To že si z toho ucvrnkli do trenek v Seznamácké garáži pochopím, ale tady? Na závěr. Pokud by někdo toužil po Mashi může ho mít za 5.595,- €. A určitě neprohádám, když budu tvrdit, že se brzy objeví na sever od Sněžky pod značkou ROMET.

Husa123 (55) napsal 09.06.2023 v 05:56+9

komedie v přímým přenosu.....

Robertak (120) napsal 08.06.2023 v 23:57-1+3

tvl už tu JAWU radši zavřete nadobro.. zase nějakej převlečenej čínskej kepl..

Jenislav (8) napsal 08.06.2023 v 23:35+1

ČÍNA

Franky (155) napsal 08.06.2023 v 21:07+5

Čtvrtý týden čekám z Jawy odpověď na moje zjištěné uvolnění obou / a ztrátu jednoho / koncového chromového kroužku výfuku...?!!
Dle diskuzních fór se jedná o obvyklý nedostatek indického výrobku JAWA CL300.

Odpověděl mi pouze JAWA Korda s tím, že Týnec tento díl neují u skutečného výrobce JAWA CL India, ani objednat...!!!
Týnečtí zatím neodpověděli vůbec .
Motorka má ujeto necelých 1500 km.

Nemohu říci, že bych takovýto dlouhý nos v případě party ztracených z Týnce nečekal = ale nikoli, až takhle brzy,,,

Páčkalíny (24) napsal 08.06.2023 v 20:33-2+14


Smrt Jawy bude vysvobození....
Děkuji za pozornost !

Vikmanov2 (42) napsal 08.06.2023 v 20:12+1

Logický a dobře promyšlený krok, unifikace zlevnění výroby. Věřím tomu že bude i speciál. Toto bude mít úspěch jako řada 634. Sice RVM půjde určitě do pr...le, ale to byla vždy jen vata a výplň. Praktický sympatický stroj. Tohle budeme hodně potkávat. Prostě je to dělník a dopravní prostředek ale moc sympatické a s kopcem nostalgie.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist