Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
odpojit CBS snad nebude až takový problém, u Hondy Lead 110 je ten nesmysl taky a stačí tam odpojit jedno lanko které vede od páčky zadní brzdy na brzdový válec přední brzdy.
Zdarvim vas,
mejte me mozna za blbce, ale nevyznam se. Co takhle to CBS proste zrusit na podzim pokud je opravdu tak pruderni vytazenim spravne pojistly?! Je takova moznost nebo placam blbosti?
Jinak je to nadhernej skutrik. Design se fakt povedl a jak tu nekdo pise 200/250 bude dokonala
Ahoj bratři a sestry jedné stopy. Píšete tu zajímavé názory pro i proti. A kdo z Vás má s tímto skútrem vlastní zkušenost?... Nikdo? Já musím říct ano. Koupila jsem si hned ten první, který dorazil do Česka. Měla jsem o objednaný pár měsíců. Ale vzhledem k tomu, že na něm jezdím již od července, mohu nejlépe posoudit a říct co na něm opravdu je. Mluvíte o funkci stop and go, jestli je to ok nebo ne. Jednoznačně ano. Jak je příjemné, když se Vám tento Šimlík rozvrní mezi stehny. Dokonalost sama. A že nenaložíš basu piv, nemáš pravdu. 24 plechovek grafen walder, a ještě zbylo místo na velikou svačinu. Nemůžu se dočkat března, jak zase nasednu na svého oře a budu brázdit zdejší silnice. Ta spotřeba je také dost ok a přesně, jak se píše v oficiálních článcích. A ten pocit obdivu je také velmi příjemný, od doby co ho mám na něj slyším jen chválu. A kdyby ne, bylo má volba, je prostě skvělý a mohu ho všem jen doporučit. Ale ne, aby jste si ho hned jeli koupit všichni. Je tak trochu štěstím, že jich není v Česku tolik, zatím Tak snad jsem Vám tento super skútřík osvětlila. Mějte se všichni moc fajn, a brzy na našich českých rozbitých silnicích ahoj.
Honda pcx je výborný stoj všude na netu ho chvali za pokročilou techniku.Všechny použité technologie ma Honda předem odskoušené protože si nemúže dovolit neuspěch motorka se vyřábí ve velkých serijích a vyváží o celého světa.Vzhled je úžasný.Spotřeba je taky výborna diky použití vstřikováni. .Je napěchovaná elektronkou bez které nejde takových parametrú dosáhnout.Když jsem zjistil kolik stoji tak jsem myslel že je to nejaká tisková chyba za ty penize nikdo nic podobného nenabizí .Tadi jsem se dozvěděl kde se vyrábi, a už mi to je jasné.Přesto je to výborný stroj který ostatnim ukáže záda.Výborna volba.Honda umí !
Petr-RSV: I u auta to startuje na baterku, protože energie, která je vyvinutá brzděním se ukládá do baterky.
Jestliže bude systém CBS povinný a nikterak de-aktivovatelný, tak to bude fakt tragédie. Už vidím ty slečinky ve městech na scootu jak brzdí na přechodě nebo na tramvajovém pásu a rozfláknou se tam
zmulin: máš pravdu, koukal jsem na aprilia.cz a tam scarabeo ve 125 vůbec nemají: //www.aspirit.cz/files/pricelists/2010_aprilia+scarabeo_cenik_MOC.pdf
Jo a i to Start/Stop mám v autě a první věc co po startu udělám je, že to hned vypnu , protože je to ve výchozí poloze ve stavu ON. Ve městě, kdy se zastavuje každých pár metrů kvůli něčemu mi to celkem vadí, jak to pořád startuje. Motor nechávám vypnout jen na křižovatkách, kde vím, že budu čekat dlouho. Hodilo by se tak nějaké tlačítko na manuální krátkodobé vypnutí motoru (jen když to já chci) - třeba někde na volantu/řídítkách.
Interceptor: a co za mokra - tramvajové koleje, kostky ve městě, mokrý beton... Bežně takto jezdím do práce na motorce kolem nuly. A určitě nejsem sám - hned vedle ve firmě jezdí kolega na 1150GS dokud není vyloženě sněhová kalamita... Osobně na motorce nechci žádné systémy takto zasahující do řízení (od toho mám auto). Možná vypínatelné ABS bych ještě snesl, ale to je tak vše.
babajezi-OK, každý má na to svůj názor. Já mám takový, že CBS není nijak omezující. Na sněhu to bude z principu na nic, ale na sněhu moc lidí myslím nejezdí..
No já mám teď už desetiletý Scarabeo 150 s var. Malossi a je pravda,že o ten (maximálně)litr víc žere.Mam ale přes metrák a 195cm,jezdim na tom celkem často i ve dvou a i ve dvou nemusim 100km/h atakovat,protože jede víc.Jinak najeto 40kkm bez problému...
to nterceptor:Pokud jezdíš na okruhu se systémem CBS, rád se přijedu podívat. Jinak mě okruhové ježdění nic neříká.
Pokud mi ale budeš chtít "předvést" výhody CBS na sněhu (a celoroční provoz je jednou z několika předností skůtru), můžeme vyrazit třeba hned !!
Tak třeba proto, že Aprilia Scarabeo stojí o něco víc, ale záleží na prioritách. Sám určitě nebudu podporovat Evropské výrobce, pokud jediným rozdílem je dražší cena Cena, kterou Honda u modelu PCX nastavila je absolutně bezkonkurenční a to bez ztráty kvality
babaježi: Tak u 125 skůtru by to nemusel být až takovej handicap. Pro mě je míň snesitelný původ výroby. Nevím, proč si koupit tohle a ne třeba Piaggio Scarabeo a podpořit navíc Evropský výrobce.
všem pánům typu calen a spol:
Ubezpečuji vás, že mám dostatek zkušeností a odbornosti abych mohl systém CBS (alespoň na těch strojích na kterých sem ho vyzkoušel) označit jako nebezpečný v extrémních podmínkách a znemožňující správné ovládání motocyklu. Je zcestný a nesmyslný už svoji koncepcí a je to skutečně vítězství komerce nad zdravým rozumem. Na druhou stranu přiznávám, že jezdci jezdící hluboko pod možnosti stroje nemusí funkci systému vůbec zaznamenat.
Stop - start systém u skůtu kde je spotřeba do 3 litrů mi příjde jako blbost. Chápu že výrobce musí splňovat nějaké limity ve vypouštění CO2 a tohle je jedna z nejlevnějších variant ale je to úplně na prd. Člověk co si to pořídí je buď ekoterorista nebo pravý skot. Už vidím jak "běžný" majitel sedí u piva a chlubí se kámošům "dneska jsem na svojí PCX ušetřil díky systému stop and start jedno deci. K CBS se raději vyjadřovat nebudu, protože to opravdu záleží na prioritách jezdce, za mě - děkuji ale nechci. Raději bych uvítal vypínatelné ABS, i když u téhle dvácy to je taky tak trochu zbytečnost. Sečteno podtrženo kdyby Honda konečně začala vyrábět něco co lze skutečně použít a využít mohla by stlačit cenu, začít konkurovat číně a posílit prodeje... Ale my jsme řekli ne... :D
Já mám pocit, že nějaký nešika upadl na ledu, v domění, že s CBS se přece nemůže nic stát a od té doby je panáček mrzutý . Myslím, že nikdo z kritiků s tím nenajel víc jak pár km. CBS omezí pokud chce jet člověk na limitu to je fakt. Jenže jak často se tak jezdí se stroji do kterých je dáván?
celkem pěkně napsané, ale chybějící informace o provozu systému start-stop za studena? Sice vím už dávno, že se aktivuje až na zahřátém stroji, ale v recenzi bych tuto informaci uvítal.
Chceš - li sundat plexi přední,
uchop kámen než se setmí,
hezky ohol pojištovnu
to plexi je stejně k hovnu
zdravim nevite nekdo jak se da sundat predni original plexistit?chtel bych ho sundat a koupit vissi!!!predem diky za odpoved
odpojit CBS snad nebude až takový problém, u Hondy Lead 110 je ten nesmysl taky a stačí tam odpojit jedno lanko které vede od páčky zadní brzdy na brzdový válec přední brzdy.
Zdarvim vas,
mejte me mozna za blbce, ale nevyznam se. Co takhle to CBS proste zrusit na podzim pokud je opravdu tak pruderni vytazenim spravne pojistly?! Je takova moznost nebo placam blbosti?
Jinak je to nadhernej skutrik. Design se fakt povedl a jak tu nekdo pise 200/250 bude dokonala
Ahoj bratři a sestry jedné stopy. Píšete tu zajímavé názory pro i proti. A kdo z Vás má s tímto skútrem vlastní zkušenost?... Nikdo? Já musím říct ano. Koupila jsem si hned ten první, který dorazil do Česka. Měla jsem o objednaný pár měsíců. Ale vzhledem k tomu, že na něm jezdím již od července, mohu nejlépe posoudit a říct co na něm opravdu je. Mluvíte o funkci stop and go, jestli je to ok nebo ne. Jednoznačně ano. Jak je příjemné, když se Vám tento Šimlík rozvrní mezi stehny. Dokonalost sama. A že nenaložíš basu piv, nemáš pravdu. 24 plechovek grafen walder, a ještě zbylo místo na velikou svačinu. Nemůžu se dočkat března, jak zase nasednu na svého oře a budu brázdit zdejší silnice. Ta spotřeba je také dost ok a přesně, jak se píše v oficiálních článcích. A ten pocit obdivu je také velmi příjemný, od doby co ho mám na něj slyším jen chválu. A kdyby ne, bylo má volba, je prostě skvělý a mohu ho všem jen doporučit. Ale ne, aby jste si ho hned jeli koupit všichni. Je tak trochu štěstím, že jich není v Česku tolik, zatím Tak snad jsem Vám tento super skútřík osvětlila. Mějte se všichni moc fajn, a brzy na našich českých rozbitých silnicích ahoj.
Honda pcx je výborný stoj všude na netu ho chvali za pokročilou techniku.Všechny použité technologie ma Honda předem odskoušené protože si nemúže dovolit neuspěch motorka se vyřábí ve velkých serijích a vyváží o celého světa.Vzhled je úžasný.Spotřeba je taky výborna diky použití vstřikováni. .Je napěchovaná elektronkou bez které nejde takových parametrú dosáhnout.Když jsem zjistil kolik stoji tak jsem myslel že je to nejaká tisková chyba za ty penize nikdo nic podobného nenabizí .Tadi jsem se dozvěděl kde se vyrábi, a už mi to je jasné.Přesto je to výborný stroj který ostatnim ukáže záda.Výborna volba.Honda umí !
Co udělá CBS, když dojde k průšvihu a já to budu muset zadkem položit a jít do skluzu?
Je to fakt slovíčkaření,protože je ta energie většinou vyvinutá alternátorem...
wictor:Vždyť je to ve finále fuk.Každej si stejně nakonec koupí to co se mu líbí a cenu si už nějak odůvodní
CBS:počítám,že naprostá většina prodejů bude stejně směřovat do středozemí,kde jak známo nebezpečí smyku na námraze není zdaleka tak časté...
Ymps: to vím taky, ale to už je slovíčkaření
Petr-RSV: I u auta to startuje na baterku, protože energie, která je vyvinutá brzděním se ukládá do baterky.
Jestliže bude systém CBS povinný a nikterak de-aktivovatelný, tak to bude fakt tragédie. Už vidím ty slečinky ve městech na scootu jak brzdí na přechodě nebo na tramvajovém pásu a rozfláknou se tam
zmulin: máš pravdu, koukal jsem na aprilia.cz a tam scarabeo ve 125 vůbec nemají: //www.aspirit.cz/files/pricelists/2010_aprilia+scarabeo_cenik_MOC.pdf
v černé barvě jeto :
U auta se motor nastartuje energií, která je vyvinuta bržděním - ten skůtr bude asi startovat na baterku, co?
Jo a i to Start/Stop mám v autě a první věc co po startu udělám je, že to hned vypnu , protože je to ve výchozí poloze ve stavu ON. Ve městě, kdy se zastavuje každých pár metrů kvůli něčemu mi to celkem vadí, jak to pořád startuje. Motor nechávám vypnout jen na křižovatkách, kde vím, že budu čekat dlouho. Hodilo by se tak nějaké tlačítko na manuální krátkodobé vypnutí motoru (jen když to já chci) - třeba někde na volantu/řídítkách.
Interceptor: a co za mokra - tramvajové koleje, kostky ve městě, mokrý beton... Bežně takto jezdím do práce na motorce kolem nuly. A určitě nejsem sám - hned vedle ve firmě jezdí kolega na 1150GS dokud není vyloženě sněhová kalamita... Osobně na motorce nechci žádné systémy takto zasahující do řízení (od toho mám auto). Možná vypínatelné ABS bych ještě snesl, ale to je tak vše.
babajezi-OK, každý má na to svůj názor. Já mám takový, že CBS není nijak omezující. Na sněhu to bude z principu na nic, ale na sněhu moc lidí myslím nejezdí..
No já mám teď už desetiletý Scarabeo 150 s var. Malossi a je pravda,že o ten (maximálně)litr víc žere.Mam ale přes metrák a 195cm,jezdim na tom celkem často i ve dvou a i ve dvou nemusim 100km/h atakovat,protože jede víc.Jinak najeto 40kkm bez problému...
zmulin: Je to tak, je masivnější a má lepší ochranu proti počasí. Taky teda žere min. o litr na 100Km víc.
wictor:mrknul jsem teda jen na TipMoto,ale tam je zrovna teda Scarabeo levnější Navíc má větší kola a kotouč i vzadu...
Nééé. Kluci neblbněte. Všude je šlinda a námraza. Rozbijete si nosy.
to nterceptor:Pokud jezdíš na okruhu se systémem CBS, rád se přijedu podívat. Jinak mě okruhové ježdění nic neříká.
Pokud mi ale budeš chtít "předvést" výhody CBS na sněhu (a celoroční provoz je jednou z několika předností skůtru), můžeme vyrazit třeba hned !!
babajezi- rád se s tebou setkám v Brně na okruhu a ukážu ti co je to jet hluboko pod možnosti stroje s cbs , ozvi se kdykoliv
Tak třeba proto, že Aprilia Scarabeo stojí o něco víc, ale záleží na prioritách. Sám určitě nebudu podporovat Evropské výrobce, pokud jediným rozdílem je dražší cena Cena, kterou Honda u modelu PCX nastavila je absolutně bezkonkurenční a to bez ztráty kvality
babaježi: Tak u 125 skůtru by to nemusel být až takovej handicap. Pro mě je míň snesitelný původ výroby. Nevím, proč si koupit tohle a ne třeba Piaggio Scarabeo a podpořit navíc Evropský výrobce.
PS. Nerozčilovalo by mě to, kdybych nevěděl, že v návrhu EU je povinné vybavování motocyklů touhle šíleností od roku 2012 !!
všem pánům typu calen a spol:
Ubezpečuji vás, že mám dostatek zkušeností a odbornosti abych mohl systém CBS (alespoň na těch strojích na kterých sem ho vyzkoušel) označit jako nebezpečný v extrémních podmínkách a znemožňující správné ovládání motocyklu. Je zcestný a nesmyslný už svoji koncepcí a je to skutečně vítězství komerce nad zdravým rozumem. Na druhou stranu přiznávám, že jezdci jezdící hluboko pod možnosti stroje nemusí funkci systému vůbec zaznamenat.
Stop - start systém u skůtu kde je spotřeba do 3 litrů mi příjde jako blbost. Chápu že výrobce musí splňovat nějaké limity ve vypouštění CO2 a tohle je jedna z nejlevnějších variant ale je to úplně na prd. Člověk co si to pořídí je buď ekoterorista nebo pravý skot. Už vidím jak "běžný" majitel sedí u piva a chlubí se kámošům "dneska jsem na svojí PCX ušetřil díky systému stop and start jedno deci. K CBS se raději vyjadřovat nebudu, protože to opravdu záleží na prioritách jezdce, za mě - děkuji ale nechci. Raději bych uvítal vypínatelné ABS, i když u téhle dvácy to je taky tak trochu zbytečnost. Sečteno podtrženo kdyby Honda konečně začala vyrábět něco co lze skutečně použít a využít mohla by stlačit cenu, začít konkurovat číně a posílit prodeje... Ale my jsme řekli ne... :D
Já mám pocit, že nějaký nešika upadl na ledu, v domění, že s CBS se přece nemůže nic stát a od té doby je panáček mrzutý . Myslím, že nikdo z kritiků s tím nenajel víc jak pár km. CBS omezí pokud chce jet člověk na limitu to je fakt. Jenže jak často se tak jezdí se stroji do kterých je dáván?
Dupne!
celkem pěkně napsané, ale chybějící informace o provozu systému start-stop za studena? Sice vím už dávno, že se aktivuje až na zahřátém stroji, ale v recenzi bych tuto informaci uvítal.