globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ffalcon (0) napsal 03.05.2013 v 13:11

Chceš - li sundat plexi přední,
uchop kámen než se setmí,
hezky ohol pojištovnu
to plexi je stejně k hovnu

vasektuner (0) napsal 01.01.2013 v 16:32

zdravim nevite nekdo jak se da sundat predni original plexistit?chtel bych ho sundat a koupit vissi!!!predem diky za odpoved

Olaf.Peterson (0) napsal 27.03.2012 v 22:23

odpojit CBS snad nebude až takový problém, u Hondy Lead 110 je ten nesmysl taky a stačí tam odpojit jedno lanko které vede od páčky zadní brzdy na brzdový válec přední brzdy.

Hazos (4) napsal 28.10.2011 v 07:16

Zdarvim vas,
mejte me mozna za blbce, ale nevyznam se. Co takhle to CBS proste zrusit na podzim pokud je opravdu tak pruderni vytazenim spravne pojistly?! Je takova moznost nebo placam blbosti?
Jinak je to nadhernej skutrik. Design se fakt povedl a jak tu nekdo pise 200/250 bude dokonala

DENIS14 (1) napsal 21.02.2011 v 18:05+1

Ahoj bratři a sestry jedné stopy. Píšete tu zajímavé názory pro i proti. A kdo z Vás má s tímto skútrem vlastní zkušenost?... Nikdo? Já musím říct ano. Koupila jsem si hned ten první, který dorazil do Česka. Měla jsem o objednaný pár měsíců. Ale vzhledem k tomu, že na něm jezdím již od července, mohu nejlépe posoudit a říct co na něm opravdu je. Mluvíte o funkci stop and go, jestli je to ok nebo ne. Jednoznačně ano. Jak je příjemné, když se Vám tento Šimlík rozvrní mezi stehny. Dokonalost sama. A že nenaložíš basu piv, nemáš pravdu. 24 plechovek grafen walder, a ještě zbylo místo na velikou svačinu. Nemůžu se dočkat března, jak zase nasednu na svého oře a budu brázdit zdejší silnice. Ta spotřeba je také dost ok a přesně, jak se píše v oficiálních článcích. A ten pocit obdivu je také velmi příjemný, od doby co ho mám na něj slyším jen chválu. A kdyby ne, bylo má volba, je prostě skvělý a mohu ho všem jen doporučit. Ale ne, aby jste si ho hned jeli koupit všichni. Je tak trochu štěstím, že jich není v Česku tolik, zatím Tak snad jsem Vám tento super skútřík osvětlila. Mějte se všichni moc fajn, a brzy na našich českých rozbitých silnicích ahoj.

honza.tar (15) napsal 13.02.2011 v 12:22

Honda pcx je výborný stoj všude na netu ho chvali za pokročilou techniku.Všechny použité technologie ma Honda předem odskoušené protože si nemúže dovolit neuspěch motorka se vyřábí ve velkých serijích a vyváží o celého světa.Vzhled je úžasný.Spotřeba je taky výborna diky použití vstřikováni. .Je napěchovaná elektronkou bez které nejde takových parametrú dosáhnout.Když jsem zjistil kolik stoji tak jsem myslel že je to nejaká tisková chyba za ty penize nikdo nic podobného nenabizí .Tadi jsem se dozvěděl kde se vyrábi, a už mi to je jasné.Přesto je to výborný stroj který ostatnim ukáže záda.Výborna volba.Honda umí !

Slimáček (146) napsal 03.12.2010 v 17:41

Co udělá CBS, když dojde k průšvihu a já to budu muset zadkem položit a jít do skluzu?

zmulin (371) napsal 01.12.2010 v 12:28

Je to fakt slovíčkaření,protože je ta energie většinou vyvinutá alternátorem...

wictor:Vždyť je to ve finále fuk.Každej si stejně nakonec koupí to co se mu líbí a cenu si už nějak odůvodní

CBS:počítám,že naprostá většina prodejů bude stejně směřovat do středozemí,kde jak známo nebezpečí smyku na námraze není zdaleka tak časté...

Petr-RSV (38) napsal 30.11.2010 v 21:39

Ymps: to vím taky, ale to už je slovíčkaření

Ymps (4) napsal 30.11.2010 v 20:50

Petr-RSV: I u auta to startuje na baterku, protože energie, která je vyvinutá brzděním se ukládá do baterky.

Jestliže bude systém CBS povinný a nikterak de-aktivovatelný, tak to bude fakt tragédie. Už vidím ty slečinky ve městech na scootu jak brzdí na přechodě nebo na tramvajovém pásu a rozfláknou se tam

wictor (1) napsal 30.11.2010 v 15:12

zmulin: máš pravdu, koukal jsem na aprilia.cz a tam scarabeo ve 125 vůbec nemají: //www.aspirit.cz/files/pricelists/2010_aprilia+scarabeo_cenik_MOC.pdf

GOmirecekGO (3) napsal 30.11.2010 v 14:36

v černé barvě jeto :

Petr-RSV (38) napsal 30.11.2010 v 13:59

U auta se motor nastartuje energií, která je vyvinuta bržděním - ten skůtr bude asi startovat na baterku, co?

Petr-RSV (38) napsal 30.11.2010 v 13:57

Jo a i to Start/Stop mám v autě a první věc co po startu udělám je, že to hned vypnu , protože je to ve výchozí poloze ve stavu ON. Ve městě, kdy se zastavuje každých pár metrů kvůli něčemu mi to celkem vadí, jak to pořád startuje. Motor nechávám vypnout jen na křižovatkách, kde vím, že budu čekat dlouho. Hodilo by se tak nějaké tlačítko na manuální krátkodobé vypnutí motoru (jen když to já chci) - třeba někde na volantu/řídítkách.

Petr-RSV (38) napsal 30.11.2010 v 13:53

Interceptor: a co za mokra - tramvajové koleje, kostky ve městě, mokrý beton... Bežně takto jezdím do práce na motorce kolem nuly. A určitě nejsem sám - hned vedle ve firmě jezdí kolega na 1150GS dokud není vyloženě sněhová kalamita... Osobně na motorce nechci žádné systémy takto zasahující do řízení (od toho mám auto). Možná vypínatelné ABS bych ještě snesl, ale to je tak vše.

Interceptor (108) napsal 30.11.2010 v 12:14

babajezi-OK, každý má na to svůj názor. Já mám takový, že CBS není nijak omezující. Na sněhu to bude z principu na nic, ale na sněhu moc lidí myslím nejezdí..

zmulin (371) napsal 30.11.2010 v 10:10

No já mám teď už desetiletý Scarabeo 150 s var. Malossi a je pravda,že o ten (maximálně)litr víc žere.Mam ale přes metrák a 195cm,jezdim na tom celkem často i ve dvou a i ve dvou nemusim 100km/h atakovat,protože jede víc.Jinak najeto 40kkm bez problému...

Marex (2570) napsal 30.11.2010 v 09:42

zmulin: Je to tak, je masivnější a má lepší ochranu proti počasí. Taky teda žere min. o litr na 100Km víc.

zmulin (371) napsal 30.11.2010 v 09:29

wictor:mrknul jsem teda jen na TipMoto,ale tam je zrovna teda Scarabeo levnější Navíc má větší kola a kotouč i vzadu...

Marex (2570) napsal 30.11.2010 v 08:53

Nééé. Kluci neblbněte. Všude je šlinda a námraza. Rozbijete si nosy.

babajezi (0) napsal 30.11.2010 v 08:04

to nterceptor:Pokud jezdíš na okruhu se systémem CBS, rád se přijedu podívat. Jinak mě okruhové ježdění nic neříká.
Pokud mi ale budeš chtít "předvést" výhody CBS na sněhu (a celoroční provoz je jednou z několika předností skůtru), můžeme vyrazit třeba hned !!

Interceptor (108) napsal 30.11.2010 v 07:42+1

babajezi- rád se s tebou setkám v Brně na okruhu a ukážu ti co je to jet hluboko pod možnosti stroje s cbs , ozvi se kdykoliv

wictor (1) napsal 29.11.2010 v 23:57

Tak třeba proto, že Aprilia Scarabeo stojí o něco víc, ale záleží na prioritách. Sám určitě nebudu podporovat Evropské výrobce, pokud jediným rozdílem je dražší cena Cena, kterou Honda u modelu PCX nastavila je absolutně bezkonkurenční a to bez ztráty kvality

Marex (2570) napsal 29.11.2010 v 22:23

babaježi: Tak u 125 skůtru by to nemusel být až takovej handicap. Pro mě je míň snesitelný původ výroby. Nevím, proč si koupit tohle a ne třeba Piaggio Scarabeo a podpořit navíc Evropský výrobce.

babajezi (0) napsal 29.11.2010 v 21:40

PS. Nerozčilovalo by mě to, kdybych nevěděl, že v návrhu EU je povinné vybavování motocyklů touhle šíleností od roku 2012 !!

babajezi (0) napsal 29.11.2010 v 21:37

všem pánům typu calen a spol:
Ubezpečuji vás, že mám dostatek zkušeností a odbornosti abych mohl systém CBS (alespoň na těch strojích na kterých sem ho vyzkoušel) označit jako nebezpečný v extrémních podmínkách a znemožňující správné ovládání motocyklu. Je zcestný a nesmyslný už svoji koncepcí a je to skutečně vítězství komerce nad zdravým rozumem. Na druhou stranu přiznávám, že jezdci jezdící hluboko pod možnosti stroje nemusí funkci systému vůbec zaznamenat.

Ymps (4) napsal 29.11.2010 v 21:05

Stop - start systém u skůtu kde je spotřeba do 3 litrů mi příjde jako blbost. Chápu že výrobce musí splňovat nějaké limity ve vypouštění CO2 a tohle je jedna z nejlevnějších variant ale je to úplně na prd. Člověk co si to pořídí je buď ekoterorista nebo pravý skot. Už vidím jak "běžný" majitel sedí u piva a chlubí se kámošům "dneska jsem na svojí PCX ušetřil díky systému stop and start jedno deci. K CBS se raději vyjadřovat nebudu, protože to opravdu záleží na prioritách jezdce, za mě - děkuji ale nechci. Raději bych uvítal vypínatelné ABS, i když u téhle dvácy to je taky tak trochu zbytečnost. Sečteno podtrženo kdyby Honda konečně začala vyrábět něco co lze skutečně použít a využít mohla by stlačit cenu, začít konkurovat číně a posílit prodeje... Ale my jsme řekli ne... :D

Interceptor (108) napsal 29.11.2010 v 20:41+1

Já mám pocit, že nějaký nešika upadl na ledu, v domění, že s CBS se přece nemůže nic stát a od té doby je panáček mrzutý . Myslím, že nikdo z kritiků s tím nenajel víc jak pár km. CBS omezí pokud chce jet člověk na limitu to je fakt. Jenže jak často se tak jezdí se stroji do kterých je dáván?

Pivko (85) napsal 29.11.2010 v 20:37

Dupne!

Ritchy (30) napsal 29.11.2010 v 19:44

celkem pěkně napsané, ale chybějící informace o provozu systému start-stop za studena? Sice vím už dávno, že se aktivuje až na zahřátém stroji, ale v recenzi bych tuto informaci uvítal.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist