yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
fotopetrnovy (8) napsal 10.08.2022 v 07:58-1+1

Ahoj. Tahle nová NT Honda není nástupcem staré NT Hondy 700. Je to narychlo poskládané z dílů od Afriky.. Takové chabá reakce na cestovní BMW..

Pojďme si srovnat NT 700 s NT 1100. Boční kufry, velikost, aerodinamika kufru, kardan,..

VITEZEM je NT 700.. Motor afrika.. To je asi jedine plus... Za mě, je nová NT 1100 propadák..

xvasek (56) napsal 08.08.2022 v 11:21+4

Hm, zajímavá diskuse. Podle mě jsou zde v diskusi v podstatě dvě kategorie - motorka a cesťák. Teď jsem vykládal v týpkem na Homolce nad Ilavou a vedli jsme řeči že v Buchlákách je lepší asfalt než na Homolce. To je pohled motorkáře, který si vyjede 50 - 100 km na odpoledne a jde někam brousit kolínko. Nic proti, taky jsem takto jezdil, baví mě to, je to paráda.

Pak jsou cesťáky, kde jedeš za den 500 km a víc a kvalitu asfaltu na nějakém místě opravdu neřešíš, protože to zaměstnává a unaveuje mozek, který bude muset takto pracovat několik dalších hodin. Já jedu na služebku do Prešova - v 5 ráno ze Zlína, v 10 v Prešově, ještě 8 hodin práce před sebou - musím přijet přiměřeně odpočatý. Toto nemůžeš řešit na "motorce", potřebuješ "cesťák", tzn. něco pohodlného, co udělá spoustu věcí za tebe. NTčko s DCT na to vypadá přímo skvěle, pro mě určitě jeda z prvních příček.

Pak je samozřejmě otázkou, do jaké míry jde využívat cesťák jako motorku a naopak. Hm. Složitá otázka. Retrospektivně hodnotíc sebe samotného jsem vlastně nikdy nepoužíval motorku jako motorku, na to nemám kuráž, vím to a proto taky jezdím už 25 let jenom s občasnými drobnými oděrkami. Kategorii "cesťáků" jsem objevil teprve loni a můj "motorkářský" skill stejně tak jako tak přesahuje (a přiznám si to) i takto "tupá" mašina. Na druhou stranu mi ale umožňuje si pěkně od jara do podzimu "prdět" služebně po celém Československu, kde mám zákazníky, takže z průměrných 500 km na sezónu je 10 000 a baví mě to.

O tom, jak funguje nasazení "motorky" jako "cesťáka", pravděpodobně existuje širší povědomí: jaké je to najet za den 500 km na nějakém GSXRu tady ví z první ruky počítám tak 4 z 5ti lidí.

Páčkalíny (24) napsal 05.08.2022 v 19:25

Na info bohatá a vyvážená recenze. Díky. To, že musím na automatu podřazovat je asi největší úlet. A dále představa motorkáře, který na motorce nejede ale hraje si radši s tabletem v garáži je pro mne také mírně úsměvná. Jo vím, jsem starej. Motorka je ale sympatická a věřím hodně lidí v ní najde to právé.
Jinak jsem zákazník vyloženě pro Guzzi Mandelo, na který se strašně těším až bude někde na vyzkoušení. A pak do toho možná taky prásknu. Jako myslím tím ten garážovej sňatek. Bulldoga nechám jako youngtimer.

duduk (3) napsal 03.08.2022 v 09:41+3

Cau vejrostci! Recenze je napsaná pěkně a se skoro vším souhlasím. Naproti tomu v komentářích prezentujete spoustu názorů a "pravd", které jsou mimo mísu. Srovnávat motorky od jiných výrobců, stejně jako srovnávat jiné - starší - modely od Hondy s NT1100 je zbytečná ztráta času. Vím to, sám jsem presedlal z ST1100 na NT1100 a srovnaní - presto,že NT1100 je prezentována jako nástupce Europeanů - prostě není možné. ST vlastním nějakých 7 let a každý rok mám 8-10tis.km, NT mám čerstvě cca 2 měsíce a najeto něco málo přes 4 tis.km. Přičemž po dálnici mám s ST asi 6km a s NT asi 30km. Většina najetého je po horských silnicích. NT je naprosto skvělá a nezaznamenal jsem žádné trable ani s DCT. Sází to tam jak má a pádly tam hážu občas pouze 6, protože mi přijde,že ta tam hopsá moc pozdě. Znamená to ale,že ST stojí tím pádem za prd? Vůbec! Je skvělá úplně stejně. Každá má svoje a jsou v tom zatraceně dobré. Je jedno, jaké motorky, od jakého výrobce vlastníte, ale schválně to někdy zkuste - přeskočit z jedné motorky na druhou. Určitě budete mít na zubech mouchy z obou. Tak užívejte a kolama dolů!!

pk14 (175) napsal 03.08.2022 v 08:52

Mala odbocka…..
Zachovale prvni XT, FJ, exapy, R1, prvni farose, rada zxr, gsxr a jine z prelomu devadesatek jsou dnes zajimave, stale krasne, funkcni a opravitelne kousky. Premyslim co, ze soucasne bezne masove produkce, bude za nejakych 25-30 let vyhledavane. Treba tahle Honda zrejme fakt ne. Z ostatnich mozna kompresory od Kawy? Tezko rict. A jak dalece budou funkcni a opravitelne tyhle tablety, cidla na vsem, asistenti asistentu atd…. ?

Destroyer (237) napsal 02.08.2022 v 21:43+1

Filip spravil krásny test a len skúsený žurnalista vie nájsť chyby ktoré bežný používateľ hľadá len ťažko, ak by ho vôbec napadlo, že to môže byť aj inak! Krásny test.
Problémom je, že je to Honda, a aj keď je v našich končinách zakorenený nejaký Honda kult, tak je to práve Honda ktorá už vyše 20 rokov nieje priekopník v kvalite ale v lacnote. Túto motorku dá na zákrutách do smútku aj skoro 20 rokov stará BMW R1100 RT, to je fakt fiasko. Skrátka moderný LITER s 95 HP?! Verím tomu, že to robia na rovnakej linke v rovnakom čase s Afrikou, tak ako MQB vo VW group, kde iná značka (Seat, Škoda, VW) sa namontuje na konci linky s prednou maskou. Honda už roky rokúce nespravila motorku s dobrým podvozkom, všetko je to "mekô ako pašťika", extrémne šetria na vstrekovaní, takže väčšinou je mizerne vyladené. Aspoň že posledných pár rokov začali robiť tie plasty, povrchovky/ laky tak, že to nevyzerá ako z čínskeho hračkárstva. Lebo ešte 7 rokov do zadu by sa nemuseli hanbiť predávať v Tescu a montovať čínsky znak miesto krídla na nádrži...
Prečo to spomínam? lebo v konkurencii Yamahy a Kawasaki ťažko ťahá Honda kratší koniec kvality. Suzuki s minoritnou inováciou drží veškerú kvalitu stále o triedu lepšie ako Honda.
Honďáci ma ukrižujú za tieto slová...

David-Plzen (16) napsal 02.08.2022 v 07:50

Testoval jsem ji s DCT. Vlastnim nahace novej Ducati Monster 937. Poohlizim se, ze bych v budoucnu poridil i neco na dlouhe cesty, jako Italie, Chorvatsko na 1 zatah. Tahle motorka je presne na to. V den testu bylo asi 7 stupnu, posmourno. Ja v letnim obleceni(2 dilna kombineza s dirkama, letni rukavice), protoze na nahace jine nemam, Se zaplym vyhrivanim heftu jsem se citil komfortne - ani pri 150 tam nefouka ani na hlavu, ani na nohy. Jen jsem cekal od opevovane Africy Twin (mnou testovane NT1100 ma stejnej ram i motor) trochu vic - motor nemastny, neslany, proti Monsteru to je jako by byl udusenej a tahnul jsem navic nejakej prives. Do zatocin se teda moc nesklada - musi se ji poradne pomoci. Pak teda krasne drzi stopu, ale rozhodne to neni motorka na vychutnani si serpentyn. Je to jako jet v serpentynach s mensim autobusem. Je to proste ciste cestovni motorka, zadne emoce, i automat funguje dobre - kdyz se nastavi na S a 1-2 stupen (D i S maji 3 stupne nastaveni). Kdyz se zda, ze pred zatocinou je zarazena spatna rychlost, muzes si rucne podradit. Pri plnem pridani plynu podradi i o 2 stupne a frcis.
Jenze i na to dlouhe cestovani mam problem - o dost vetsi spotreba nez NC. A navic to ovladani motoru - pri kochacce to ma 2 polohy - zapnuto/vypnuto, nic mezi tim. Takze za me shrnuti opevovaneho motoru - slaby, nevyrazny, na to co predvadi dost velka spotreba, pri kochacce skubavy (u DCT neni spojka, takze t onejde eliminovat spojkou...). Monster ma riz, silny motor a vubec neskube.
Asi si na cestaka musim jeste pockat, az nekdo prijde s necim lepsim, nebo to NCcko. Tam vim, ze budu mit alepson hodne dobrou spotrebu na tu dalku.

PVis (5) napsal 02.08.2022 v 07:40

Článok je ako tá testovaná motorka. Možno technicky ok, ale nudný...

Codo (354) napsal 02.08.2022 v 01:00

Moc pěknej test, parádně podaný jak klady, tak i nedochytaný záležitosti. Díky autorovi! Mám takovej pocit, že pokud někomu v Hondě nečekaně nehrábne a nezačne místo motorky řešit píčoviny jako jsou gríndýly, ochlazování sopek nebo kufrování céódva (nějakej pošahanej novopečenej moderní progremanažer), druhá generace by mohla bejt konečně to pravý ořechový. Jinak samozřejmě záleží na tom, kdo a jak na tom chce jezdit.

Robertak (120) napsal 01.08.2022 v 22:27

mám pro hondy slabost, ale toto se mi nelíbí.. věřim, že to bude super univerzální cesťák, ale ten dizajn mě prostě neoslovil.. nemám nic proti DCT, jezdil jsem s tím nějakou dobu a docela mě bavilo, ten dvouválec z afriky je supr, o to žádná, ale celkově mi tenhle balíček přijde prostě takovej nemastnej neslanej... navíc ta pestrá paleta barev.. černá, šedá, bílá, tvl... v hondě posledních pár sezón vypukla barvofobie asi..

papiboy (1260) napsal 01.08.2022 v 19:09-1+3

Najlepší cesťák, čo som kedy mal, bol CBF 1000 prvej generácie. Kultivovaný štvorvalec s výborným záťahom, manuálny šestikvalt, klasické dva budíky a sada kufrov GIVI Monokey. Do hociktorého kufra vošli naše dve prilby, celkový objem 41+41+46=128 litrov. Šírka nebol problém, nikdy nikde som sa nezasekol...
Dodnes ľutujem, že som to predal...

K167 (1471) napsal 01.08.2022 v 18:03+2

Jestli se nepletu, hihihi, je Honda NT1100 DCT určena k silničnímu cestování. Pohodlnému, spolehlivému, s dobrými náklady na provoz i údržbu. Tam má DCT svoje místo.

Ilči ani Hatátitlá také nemají spojkovou páčku a manuální převodovku. A jsou snad náčelník Vinnetou a jeho pokrevní bratr Old Shatterhand kvůli tomu horšímu jezdci? Rozhodně ne! 

Řadit na motorce umí i mnohé jedenáctileté děti.

Howgh

Sam Hawkens

Dzawar (111) napsal 01.08.2022 v 17:24

Pěkná recenze , pekný moto . Posaz a jízda jsou lepší jak na skůtru , odprůžení na jedničku . Ale nelíbilo se mi chování motoru / nedokázal jsem přidat z 0 na něco bez cuknutí režim netežim , když dám plnej tak to pouštělo spojku 2-3 snad sekundu / DTC// .. Líp se mě jelo na ADV350 ! Jel jsem do 120km/h v koloně při testu asi 60km . Božšská byla afrika 2020 !! Krásněj plyn , a ten ZVUK ! Vední stopy ...

radsy (-5) napsal 01.08.2022 v 16:49

Samá elektronika automat no to už nejsou motorky.

_Kibo (40) napsal 01.08.2022 v 14:25+2

Moc povedená recenze, díky.

deluxa (347) napsal 01.08.2022 v 12:09-7

Neviem preco sa tato zlatanina od Hondy porovnava s Deauville? Uplne ina motorka. Rozmerovo, koncepcne,vahovo aj zameranim je to len mlatenie prazdnej slamy,kopia CBF1000 a CBF1000fa ktoru uz z principu nemoze predbehnut nicim. Na radove 2val platia v eu fasistane mensie "vypalne" preto je v kurze resp sa da na ich vyrobe este nieco zarobit. Iny logicky dovod nevidim. Starsi predchodca bol vo vsetkom o triedu lepsi ako toto ak by som zasiel do extremu, pri blizsom pohlade niektore polotovary z tej motorky vyzeraju identicky ako na cbf. Mozno pouzili "skladove zasoby" co im ostali z roku 2018 ked ukoncili vyrobu

VasonPN (1) napsal 01.08.2022 v 11:32+1

Mám 2 připomínky pro redaktora:

- Překlepů bylo víc než obvykle.
- Android Auto je podle mne tak cca 2 roky pro ČR uvolněný. Dá se běžně instalovat a žádné obcházení není třeba.

CRF1000 (91) napsal 01.08.2022 v 10:52

vážený autore, ertéčko raději srovnávej s káčkem 1600 gété

Pedl (178) napsal 01.08.2022 v 10:43

Fajn test. Možná srovnání s V-Stromem by se hodilo.

rogih (1005) napsal 01.08.2022 v 10:34+1

Proč se stále v testu srovnávalo s BMW a ne s Kawou nebo Suzuki. To je spíše konkurence.

ST4Marc (31) napsal 01.08.2022 v 10:24+4

No věřím tomu, že kdybych byl na cesťáky, dobrá volba .. Sám jsem měl NTV 650 Revere a to je vážně nesmrtelná záležitost, byť trochu bez emocí. Tedy pokud nezačneš brzdit ...
Sleduji všechny mototesty zde, ale chlapi redaktoři, moc prosím: Vykašlete se na rádo-vtipné prology (svatba v úvodu) alá Pepa a spol. z Autosalonu na Primě! To Vám nesluší

Mig_35 (345) napsal 01.08.2022 v 10:04+2

Do auta, které bere člověk jako slouhu, tam mi automat v podstatě nevadí. Ale na motorce je to pro člověka, který chce přejít z maxiskutru na velkou motorku, jinak to moc nechápu. Africu s DCT jsem prodal po tisíci km, teď jsem si šel půjčit po pár letech její poslední reinkarnaci a bylo to - ještě lepší - se spoustou možností nastavení - a ještě horší, protože to bylo furt naprosto bezpohlavní ježdění... umocněné nudným řadovým dvouválcem.
A naměřených 95 koní fakt velkou paseku neudělá:(

SuperSic58 (1308) napsal 01.08.2022 v 10:02+2

Nevypadá to zle, ale v týhle cenový kategorii pořídíš Tracer 9, Versys 1000, GSX-S 1000GT a ty jsou o level jinde. Testík super, díky kluci

4 reakce

Honzis
Honzis 01.08.2022 v 15:15

58: A že neuhodneš, které čtyři japonské cestovní motocykly jsme už letos taky postavili proti sobě?


KVTU (106) napsal 01.08.2022 v 09:31

Takový stroj neutrálního vzledu, prostě kvalitní moto za dobrou cenu 349 tkč . Až na ty displeje . Takové popíchnutí, minule se tu opěvovalo CF Moto 800 jak je to svělé za 277 táců , jo soudruzi není. Prostě ty číňani budou muset stát míň a ani xxx maírovacích článků na tom nic nezmění.

Martin-pg (5) napsal 01.08.2022 v 09:29

v Britském časopise RIDE při delším testu (2800 mil) měli u obou ( dvou ) testovaných NT1100 kousků problém s "mrtvým" displejem při delší jízdě v dešti. chápu je to Anglie, ale déšť v Alpách je taky výživný. Potvrdí/vyvrátí někdo z majitelů podobné problémy?

Slaboch (4) napsal 01.08.2022 v 09:26

Hodně jsem po ní pokukoval...ale dlouho nebyla k dispozici, tak jsem nakonec koupil Versys 1000 bez SE za stejnou cenu (347000) s prakticky shodnou výbavou (kufry, quickshifter, atd). Ale Versys má skoro o 20KW víc a plně nastavitelný podvozek. Ale zase design a TFT displej má lepší Honda...takže na zavážení.
Taky jsem pokukoval po Tracer 9 GT...ale to je velikostně o dost menší motorka a pro mě (185) prostě malá. Pokud je člověk větší a chce na cestování něco do 350K, tak jsou tady víceméně jen tyto dvě motorky.
A každý si vybere co mu víc vyhovuje (2 vs 4 hrnky).

littlewonder (3) napsal 01.08.2022 v 09:24

Mám ji v černém s manuálem. DCT mě taky neoslovilo. Jinak povedená recenze, objektivní. Štvou mě na ní stejné věci jako autora . PS: mě se integrální přilba do levého kufru vejde, takže cajk.

DZARDINO (25) napsal 01.08.2022 v 09:14

S DCT se musíte sžít a to trvá klidně 10 tkm. Kdo to jede jen projet na hodinu, nemá šanci.

steve2 (103) napsal 01.08.2022 v 09:12+1

Zkoušel jsem ji s DCT a velké zklamání. Píšete, že na D jezdí podtočená s čímž souhlasím. Ale na S si zase nesmyslné drží rychlost. Třeba na 3ku mi točila už přes 5 tisíc a pořád ne a ne přeřadit. Takže zbývá jen řadit tlačítky. Tak to je pro mě určite smysluplnější manuální převodovka. Jezdili jsme na ní dva a oba stejný pocit: DCT je špatná. Možná pro někoho kdo přechází ze skutru. A ještě zkušenost: když vám při zastavování uklozne noha na písku, vy chytnete balanc a při tom vrknete plynem, tak mašina hned vystřelí dopředu protože má stále zařazené D. U klasické motorky máte zmáčklou spojku, takže se nic neděje. Tady můžete vysklít třeba výlohu. Tak bacha.

CRF1000 (91) napsal 01.08.2022 v 08:52

Základní cena 349,- tis je bezkonkurenční...a pokud jde o vnější vzhled, stačí si pohrát s kombinací barev nebo vhodnými polepy....




TOPlist