Dobrodruzi střední třídy: Honda XL750 Transalp vs. Suzuki V-Strom 800DE vs CFMoto 800MT Touring
Text: Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 21.6.2023 | Zobrazeno: 36 982x
Kapitoly článku
Technické údaje
Honda XL750 Transalp 2023 | Suzuki V-Strom 800DE 2023 | CFMOTO 800MT 2023 | |
---|---|---|---|
Objem | 755 cm3 | 776 cm3 | 799 cm3 |
Výkon | 67.5 kW (91.8 koní) | 62 kW (84.3 koní) | 67 kW (91.1 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 8500 ot/min | 9250 ot/min |
Točivý moment | 75 Nm | 78 Nm | 75 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | 6800 ot/min | 8000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 87 mm | 84 mm | 88 mm |
Zdvih | 63.5 mm | 70 mm | 65.7 mm |
Kompresní poměr | 11 : 1 | 12.8 : 1 | 12.7 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 200 mm | 220 mm | 160 mm |
Zdvih zadního odpr. | 190 mm | 220 mm | 150 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm | 310 mm | 320 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 " | 21 " | 19 " |
Zadní kolo | 18 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 90/90-21 54H | 110/80R19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | 150/70R17 69H | 150/70R17 |
Rozvor | 1560 mm | 1570 mm | 1531 mm |
Úhel hlavy řízení | 27 ° | 28 ° | - |
Závlek předního kola | 111 mm | 114 mm | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 815 mm | - |
Světlá výška | 210 mm | 220 mm | 190 mm |
Výška sedla | 850 mm | 855 mm | 825 mm |
Pohotovostní hmotnost | 208 kg | 230 kg | 231 kg |
Užitečná hmotnost | 207 kg | 200 kg | 182 kg |
Objem nádrže | 16.9 l | 20 l | 19 l |
Množství oleje | 3.9 l | 3.9 l | - |
Spotřeba | 4.35 l/100 km | 4.4 l/100 km | - |
Maximální rychlost | - | 190 km/h | 195 km/h |
První cena | 249900 Kč | 254900 Kč | 225990 Kč |
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | 15000 Km |
Výměna olejového filtru | - | 24000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 Km | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 36000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 24000 Km | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.