husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dzawar (111) napsal 18.01.2023 v 20:50

No jo , je to jasný jak vás ty motorky bavily .
Pěknej test , dobrá nálada .
Harika jsem měl v Brně půjčenýho , ikdyž na mokru ale byla to bomba .
Měl úžasnou reakci na plyn / zvuk z výfuků a vybrace / , geniálně se podřazovalo z mohutným meziplynem .
Prostě mě motorka bavila.
pořádnej motor , chlapácký řazení zvuk a brzdy .
A´ž mám potom pocit , že na tyto akce mají moto jinou řídící jednotku a nes**ou se do toho EURO normy...
Stejný jako z Aprilíí Tuareg , nezaznamenal jsem jedinou nelinearitu a kluci co to koupily tak všichni kolem 4000ot jim cukne ...

SuperSic58 (1308) napsal 18.01.2023 v 17:38

Velkoobjemový strojovny, noční můry bolševiků H-D je předraženej lowcost, i když zlý to uplně nebude, ale Triumph je uplně někde jinde, o dva levely uplně jinde

ZdenalH (71) napsal 18.01.2023 v 11:51+1

Tak fotka 7/44 nemá chybu
Tolik komentářů a výzva k závodu na druhý konec Německa po dálnici pořád chybí

WobRetnuh (111) napsal 18.01.2023 v 09:13

Pěkný test a úžasné stroje . Díky
Jen se díky vám vy holomci nemohu dočkat jara.

puffybodie (390) napsal 18.01.2023 v 08:44

a jen tak ze zvědavosti úředníci, STK a další se můžou zbláznit kvůli hranam na zrcátku a podobně a tady dostane homologaci něco kde vyčnívají 4 šrouby, které po nárazu pěkně zajedou do člověka . Copak na to říká dovozce? Nebo je to klasicky ve stylu - máme na to luxusní krytky kus po 2000 ?

Eddie83 (9) napsal 18.01.2023 v 00:56-2+1

Kurva kamkoliv vlezeš je ten Triumph k smíchu.

marna (10) napsal 17.01.2023 v 23:30+1

Muž je len taký veľký ako motorka ktorú sedlá.

Frankie (731) napsal 17.01.2023 v 21:58+2

Kluci, musím vás pochválit za povedený test.
Tento druh motorek není můj šálek čaje, tak se k nim nebudu vyjadřovat. Ale jedině díky vám jsem se dostal k tomu, že jsem nejenom četl test, ale i shlédl video.
Líbí se mi, že tyhle almary testuje někdo, kdo na nich běžně nejezdí a tím pádem může rozšířit obzory nejen sobě, ale hlavně i čtenářům, které by jinak nadpis článku spíše odradil.

Dobrá práce, jen tak dál !

K167 (1471) napsal 17.01.2023 v 16:43+7

Rick_James, Eddie83:
Vážení pánové,
je vidět, že jste odborníky v problematice závislosti velikosti mužského penisu na typu motocyklu. Vaše jistě záslužné bádání v této oblasti je však podle reakcí níže stále nepochopeno. Domnívám se, že to může být proto, že ostatní diskutující neznají metodiku Vašeho měření a další výsledky Vašich zjištění. Prosím Vás tedy o osvětu:
- máte měřené penisy rozdělené do nějakých velikostních/průměrových tříd?
- platí stejná velikost penisu u stejných kategorií motocyklů nebo je důležitý i výrobce?
- jaký vliv má cena motocyklu?
- jaký vliv má zdvihový objem motoru motocyklů?
- jaký vliv má výkon motoru?
- jakým způsobem provádíte měření penisu?
- pokud měříte penisy ve ztopořeném stavu, jakým způsobem u měřených subjektů dosahujete erekce?
- pokud měříte v neztopořeném stavu, zaznamenáváme u toho teplotu okolního prostředí?
Již od Vás víme, co si koupí jezdec s malým penisem. Co jezdci s penisem typu "obří kláda"? Ti jezdí na čem? A co velikost varlat?

10 reakcí

iVlada
iVlada 17.01.2023 v 20:18

K167> ???? opět si mě pobavil ??


Eddie83 (9) napsal 17.01.2023 v 11:13-7

Lidi ten Rocket je něco tak k hovnu, že zaplakat. Zlatej Low. Na Rocketu nad 120 mlátí hlava, žádnej zvuk, sedělo se mi jak na kládě nad latrínou. Ok beru, když někdo popíjí kávičku na pumpě a sleduje jestli se někdo dívá.. S malým dickem. Vše. Praktičnost absolutně 0. Dálkové cestování 0. Spojezdcova bolest prdele 100.

puffybodie (390) napsal 17.01.2023 v 11:08+2

H&D je z podstaty nesmysl v Evrope. Ne kvuli jizdim vlastnostem, velikosti motoru, humpolackemu zpracovani, vaze a podobne. To je vsechno ok a patri to k tomu. Ovsem cena je brutalni nesmysl, kterou nevyvazuje ani charisma. A nic s tim nemaji ani cla kvuli "zlemu" Trumpovi. Tenhle problem tu byl vzdy a je to o snaze hrat si na premiovku. Pritom v USA tomu tak neni, stejne jako u amerik aut. Tam ta kombinace velkeho a silneho motoru funguje, protoze je za uplne jinou cenu a palcove naradi na to maji vsichni (), takze nevadi humpolacka vyroba, protoze bud se to nekde huntuje v zakladu a nebo se to hned prestavuje, ale opet za par susni

Posledni dobou je pravda, ze s timhle pristupem narazeji i v USA, protoze dealerstvi (ne vsechny nastesti) jsou vice a vice snobarna a vice se staraji o nabidku obleceni a podobne nez o stroje.

Cena je prestrelena o 30% minimalne.

U toho Triumphu je uz i jen od pohledu videt, ze ty penize nekam fakt jdou a neni to jen motor. Kdyz by do toho clovek prihodil jeste BMW R18, ktere je cenove taky nejde jinde samozrejme, tak pak uz je H&D proti tomu vylozene hruza. Clovek by si rekl, ze se z vlastni historie pod vladou AMF pouci aspon trochu.

papriks (6) napsal 17.01.2023 v 00:21+4

Mam lowridera ST a prvnich 4tis km za sebou. Velka spokojenost, jde hlave o ten celkový pocit z jizdy kterej na jine znacce nezaziju. Muzu to s klidem tvrdit jelikoz mam x motorek.
Rocketa jsem si vyzkousel a neoslovil me takrka vubec, asi ani tim pocitem z vykonu - rikate si jak to můžu rict ??? Můžu, jelikoz vlastnim diavela 1260s a to jede jak nasranej pittbull...
Za sebe bych srovnaval rocketa s diavelem
Kazdopadne kdo miluje motorky tak si vybere to co se mu libi, na co ma a co mu udela radost...pak takoveto redakcni srovnani co je lepsi neni podstatne

bruttopyr (396) napsal 16.01.2023 v 21:19+2

Triumph má opravdu pěkné detaily, rád bych si ho někdy projel - 2,5litru v motorce bude něco, na co si vzpomenu rád ještě v důchodu!
Hned mne přitom vzhledu Triumphu napadla Crossfiťačka Dani Elle Speegle - taky brutálně výkonný, jen už je té hmoty na mne zkrátka příliš moc. Detaily top.
Díky za test, chlapi!

beran333 (15) napsal 16.01.2023 v 18:56-1+1

Měl jsem oba ve starším provedení-Rocket i HD . Nedá se to opravdu porovnat. Kdo chce jezdit koupí si Triumph, kdo na srazy a pařit s partou-HD.

Rick_James (8) napsal 16.01.2023 v 16:55-9+1

Mne príde ten Triumph ako motorka pre chlapov s malým pérom...ale že úplne s miniatúrnym...takým,že ho človek musí chytiť s pinzetou aby si ho vytiahol...
Tie predné svetlá,ta vidlica,to predne kolo,ten motor...
Proste malý pinďúr...

nahllowSKY (315) napsal 16.01.2023 v 16:44+1

S tím Harykem bych strašil děcka na Mikuláše.

zzpol (212) napsal 16.01.2023 v 16:23

Pan Tichý dostal pro tentokrát volno ? Koukám, že proklepnutí se krapánek zvrhlo ... Přečteno jedním dechem z mobilu a posílám každýmu palec



Odkaz pro Ty, co netuší co souboji motorů Triumph Rocket 3 GT vs. Harley-Davidson Low Rider ST předcházelo

https://www.motorkar...ambicemi-47510.html?

3 reakce

iVlada
iVlada 16.01.2023 v 19:00

Tak pokud by se Ti podařilo seslat i takovouto záležitost, tetelil bych se blahem To bych moc rád, tak uvidíme! Mám v plánu odjet nějaké enduro na soutěžní Jawě, kterou teď renovujeme. Je to Jawa Bi-Track 250, vzducháč na pérování White Power a přední brzdou Brembo. Vzadu je pak klasický buben. Díky za super myšlenku a ať se daří!


pk14 (175) napsal 16.01.2023 v 15:09

Srovnávací test nesrovnatelného..
MMMotorka x něco divného do amerického V.
Sorry, ani nečetl, moc písmenek.

HurryHD (2) napsal 16.01.2023 v 13:44+1

Pořád přemýšlím, na co dělají výrobci motorek několik palivových map, když stačí jednu udělat pořádně? Jako v motoru M8 107, 114 i 117 CUI. Podle mě jasná volba ST a nebo El Diablo. Jen ta cenovka.. I když raketa za skoro 3/4 míče taky není zrovna málo.

ckp13 (82) napsal 16.01.2023 v 12:44

Vloni jsem byl Rocket 3 GT vyzkoušet. Je to fakt úžasný stroj a původně jsem byl nahlodaný, jestli si ho nevzít na cestování místo Tigera GT Pro. Jediná věc, která ve mě hlodá je pohodlí. Podvozek je hodně tvrdý. Jsem asi zmlsaný semiaktivním podvozkem Tigera, ale drncalo to fakt moc. Asi by mi to nevadilo ve verzi R, ale na delší cestování může být GT nepohodlné. A nemohl jsem najít stupačky kdesi vepředu
Tak a babo raď...

Snowball (24) napsal 16.01.2023 v 12:40-1+1

Pěkný test, díky. Harleye se mi nelíbily nikdy a nelíbí se mi ani tento Kyklop. Naopak by se mi ale líbil Indian Challenger, za mě škoda, že jste nevzali do testu proti Raketě radši jeho

yeuop (41) napsal 16.01.2023 v 11:48

Ten Rocket by na rozjezd rozdupal všechny sporty na sracky, ne?

Biker98 (21) napsal 16.01.2023 v 11:47+2

Taky jsem chtel HD ale cim vic sleduju Youtoube kde to v amreice resi jak uplne ne dobre povedeny motor M8 je.A pravda je ze to zpracovani a srouby prasarna.Mozna je to produkce z tovarny v Thajsku...ale oni ty srouby meli hnusny i pred tim.Cena bohuzel diky CLU a marzi hladovych prodejcu kteri se nam snazi namluvit ze je to neco extra je bohuzel realitou.Ta motorka opravdu vlastne nic nema a nema na ni byt co tak draheho.Skoda ze ceny nejsou jako v USA. Kdyz muze byt Skoda levnejsi v USA nez u nas tak by to mohlo platit i obracene...

marna (10) napsal 16.01.2023 v 10:04

Redakcia svojich čitateľov výberom strojov do testov rozmaznáva počas motoabsťáku - do jari ďaleko. HD za zvuk Cena HD ešte obsahuje 25% colnú sadzbu z čias obchodnej vojny s Trumpom?

Farage (277) napsal 16.01.2023 v 09:51+1

Skvelej test od vás dvou, ostatně jako vzdy . Kámoš ma rocketa R a furt mi nabízí, ať se projedu. Vždy jsem se toho nevím proč obaval, ale letos to určitě prubnu.

Myschan (187) napsal 16.01.2023 v 09:41+1

Hezky jsem si početl a hned mám lepší pondělní ráno. Ještě bych uvítal, kdyby bylo možné udávat zrychlení, alespoň z 0 na 100. Jen takový námět na další testy. Díky a hezký den všem




TOPlist